utorak, 26. svibnja 2015.

dm novosti - maj 2015.


Ako često pratite moj blog znate da uvijek rado pišem o svim proizvodima iz dm-a. I prije nego što sam ostvarila suradnju sa njim, na blogu ste mogli pronaći recenzije raznih Balea proizvoda čiju kupovinu i danas rado ponovim jer pored toga što su cjenovno pristupačni jako su kvalitetni kako ambalažom tako i sadržajem unutar iste. Vjerujem da će se većina složiti sa mnom kada je prethodno spomenuta izjava u pitanju, a isto tako znam da ima i onih kojima određeni proizvodi  spomenutih brendova ne odgovaraju ali to je sasvim razumljivo i očekivano jer nismo svi isti, a da jesmo svijet bi zaista bio jedno dosadno mjesto. 


Danas neću pisati o lošim proizvodim već naprotiv, pišem o četiri divna proizvoda koja sam dobila u zadnjem dm paketu popraćenim jako lijepom porukom koju dobijem svaki mjesec.


Ukoliko Vam je dm katalog bio omiljeno štivo početkom mjeseca mogli ste saznati da se u dm od 06.05. do 06.06 tekuće godine sprovodi društveno odgovorna kampanja pod nazivom 'Veseli zubići', a istoj je cilj ukazivanje na važnost dentalne higijene i zdravih zubi od malih nogu. Vi, a i ja kao kupac možemo učestvovati u ovoj kampanji kupovinom proizvoda dentalne higijene u vrijednosti od 10 KM ili više. Na taj način doprinosimo donaciji pasti i četkica za zube mališanima u školama, brojnim udruženjima i ustanovama za djecu bez roditeljskog staranja širom BiH.

Baš zbog prethodno spomenute kampanje u majskom paketu su se se pronašla dva proizvoda namijenjena njezi zubi. Inače na blogu ne pišem recenzije pasti niti vodica za ispiranje usta ali ovaj put pravim iznimku jer se radi o dva jako dobra proizvoda čiji nam sastojci dolaze isključivo iz kontroliranog biološkog uzgoja. Alverde pasta za zube - metvica (75ml, 4.5KM) će Vas iznenaditi već pri prvom korištenju jer se zaista ne radi o tipičnoj, agresivnoj pasti za zube. Pasta kremaste teksture, blagog mentolastog mirisa i okusa je neuobičajena, blaga i nježna te neće zadovoljiti potrebe svih onih pobornika jakih i agresivnih pasti za zube. 



Što se tiče Alverde vodice (450ml, 5KM) priča je prilično slična onoj o pasti za zube. Ako ste pobornik Listerine vodice koja Vam tjera suze na oči onda sigurno nećete voljeti Alverde vodicu. Zbog odsustva alkohola u istoj, nećete osjetiti ekspoloziju u ustima, da znam zvučim kao reklama ali to je istina. Moram priznati da je meni odlična u kombinaciji sa gore spomenutom pastom za zube. Volim blagi mentolasti osjećaj koji oba proizvoda ostavljaju u ustima, a da pri tome ne nagrizaju desni što mi se često dešava sa Colgate Max White One pastom za zube. 


Ono o čemu sam najviše pisala na blogu su Balea gelovi za tuširanje. Posebno su mi dragi oni iz LE kolekcija jer uvijek su spoj nekih maštovitih mirisa cvijeća, neobičnih kombinacija voća i slično. Ovom prilikom put do mene je našao gel imena Cabana Dream (300ml, 2.5KM) sa neodoljivim mirisom marakuje i breskve. Ono što moj nos osjeti prilkom tuširanja je dominacija breskve dok je marakuja tu negdje skrivena i podjeća mirisom na ljeto, plaže i more. Kao i ostali Balea gelovi iz LE kolekcije i ovaj je srednje gust, ljubičaste boje i lijepo pjeni. Miris samog gela se osjeti prilikom tuširanja ali nakon njega ne, što ja uvijek navodim kao manu Baleinih gelova za tuširanje. Voljela bih da im je miris dugotrajniji i da se zadržava na koži. Iako su sulfati prisutni na visokom drugom mjestu na listi sastojaka ovaj gel ne zateže i ne isušuju kožu. 



Zadnja, ali ne manje bitna krema za ruke koju sam uvelike viđala po blogovima. Većina je požurila da nabavi ovu simpatičnu kremu upravo zbog predivnog dizjana na ambalaži ali i mirisa ljubičice. O samoj teksturi se nema mnogo reći, jako je balzamasta i brzo se upija ostavljajući lijep miris. Ova krema je samo to, jedan lijep balzam za ruke, namijenjen koži ruku koja je normalna ili malo suha. Nije namijenjena dubinskoj hidrataciji ruku ali je jako pogodna za nositi i u najmanjoj torbi jer dolazi u količini od 30ml. Ako se ne varam ista se može kupiti i u većim pakovanjima.  


Jeste li koristili neke od spomenutih proizvoda? Volite li Balea gelove za tuširanje i koji su Vam omiljeni?


Hvala na čitanju!


PR*

Broj komentara: 7:

  1. Kupila sam gel za tuširanje, ali još nije stigao na red :) Inače Baleine tuširalice biram po mirisu, jer su mi po učinku svi isti. Volim voćne i malo jače mirise, ali ne volim npr. onaj s jagodom ili vanilijom, baš mi nekako bezveze mirišu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam koristila taj sa jagodom i vanilijom mada se meni spoj ta dva mirisa čini ok.

      Izbriši
  2. Iz posta sam probala Alverde pastu za zube, i to bas skoro, ali nazalost, nije mi se nimalo dopala. Kupila sam je posle recenzije na jednom blogu. Bila mi je krecasta, ukus los, nema osvezavanja, jesam se malo razocarala ali sta sad :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da ne radi se o klasičnoj pasti za zube na koje smo navikli pa je to problem kod svih nas :)

      Izbriši
  3. Krema za ruke mi preslatko izgleda. Moraću je isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam se odmah zaputila ka ovom Cabana dream gelu čim sam ga videla u radnji, ali miris mi je bio ''onako'' (već viđeno), pa nisam kupila. Ove Alverde proizvode nisam primetila (ja spadam u one kojima treba agresivnija pasta za zube :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divote, pakovanja mame, a inače volim i Baleu i Alverde pa je to za mene dobitna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši