subota, 9. svibnja 2015.

New in: Essence i Catrice noviteti proljeće/ljeto 2015


Na mom blogu rijetko ćete čitati, gledati ovakav tip postova. Ovaj put Vam samo želim pokazati šta sam dobila od nove kolekcije Essence i Catrice kozmetike koja je već neko vrijeme dostupna u cm i dm drogerijama. Isto tako zamolila bih Vas da mi u komentarima napišete šta Vas najviše zanima i o čemu biste željeli čitati. Već na nekim blogovima možete pročitati recenzije Catrice noviteta. Posebno se pisalo o novoj bazi za kapke i Absolute Rose paleti sjenila. Ja sam planirala prvo recenzirati  Mousse puder, a zatim bazu za sjenila jer sam najviše iščekivala ta dva proizvoda otkad sam ih vidjela na Catrice stranici, moram priznati da me baza za sjenila više zanima od pudera. 


Još nisam ništa probala/koristila jer moram slikati stvari koje ću recenzirati. Dooobro lažem, nalakirala sam nokte sa Catrice Gallon of Melon lakom -  vidjećete ga na slikama pri dnu posta.

Hm, šta sam još htjela, dahh, ispod svake slike napisaću Vam samo nazive, nisam ništa swatchala jer će swatchevi ići u svakom postu posebno. Ukoliko imate nekih pitanje ostavite ih u komentaru. 


  • Catrice Matt Mousse Make up u nijansi 025 Light Nude (držite fige da mi nijansa odgovara)
  • Catrice ALLROUND korektor u nijansi 010 Nude




  • Catrice Absolute Rose paleta sjenila, 010 Frankie Rose to Hollywood
  • Catrice Prime and Fine baza za kapke



  • Catrice Absolute Eye Colour - 910 My Mermint
  • Catrice Absolute Eye Colour - 900 Li - La Bamba




  •  Catrice Jet Lash Speed Volume Mascara; Ultra Black
  • Catrice Made to Stay inside eye kajal: 010 Come Black and Stay
  • Catrice Velvet Matt Smokey eyes pencil: 020 Avokhaki (hm zanimljivo)





  • Catrice Ultra Stay and Gel Shine: Base Coat
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 82 A Gallon of Melon
  • Catrice Ultra Stay and Gel Shine: Top Coat


  • Essence eyeshadow - 15 Hazel me not
  • Essence silky touch blush - 90 summer dreaming



  • Essence Lash Princess; false lash effect mascara
  • Essence Easy 2 use eyeliner pen




Nude kolekcija:


  • Essence XXXL nude lipgloss - 03 Taste the sweets
  • Essence XXXL nude lipgloss - 01 Shy Beauty


  • Essence longlasting lipstick - 01 Wearing only a smile
  • Essence longlasting lipstick - 03 Come Naturally 

  • Essence I love Nudes - 05 pure soul




  • Essence the Gel nail polish Base Coat
  • Essence the Gel nail polish: 25 prince charming, 11 4 ever young, 04 our sweetest day
  • Essence the Gel nail polish Top Coat
Dakle, o čemu biste voljeli čitati na blogu???


Broj komentara: 17:

  1. Essence nude ruževi, gel lakovi i sjaj su odlični. :) To sam isprobala, ali lakovi mi se najviše dopadaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakva ti je 01 nijansa nude ruža, meni se čini kao korektor, swatchala sam je u dm-u i nije mi se svidjela :/

      Izbriši
  2. Absolute Rose paleta mi se bas dopada, nijanse su odlicne za prolece. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni isto, čitam po drugim blogovima da je i lijepo pigmentirana :)

      Izbriši
  3. Obozavam essence! Koristim nove lakove imam par komada, ali ovi ruzevi su primamljivi :)
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam samo lakove i koristila ostalo, nisam, o1 nijansa ruža mi je meh meh :/ na prvi pogled

      Izbriši
  4. super sto je ovnak prepoznao znacaj blogova, ima finih stvari, bazu sam probala i odlicna je, ruz iz nude kolekcije imam, essence gel lakove nisam jos, uskoro cu. Glupo je sto su svima poslali iste nijanse, mogli su barem nijanse ruzeva i lakova promijeniti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam samo lakove koristila, i da, slažem se, trebali su nijanse promijeniti :)

      Izbriši
  5. SVE JE TAKO LIJEPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. JESTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :p :D

      Izbriši
  6. Ruževi i korektor me zanimaju,kao i maskara :D :D to mi je najdraže :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, i mene zanimaju jer ništa još nisam ni pipnula :P

      Izbriši
  7. Volim Essence, dosad sam sa svime sto sam probala bila zadovoljna :) Kad i ako budes mogla, napisi molim te neko slovo o ovom divnom Summer..rumenilu i maskari (dvoumim se izmedju ove i one prve Lash Princess,mada znam da je sve to individualno). Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uglavnom i meni je sve dobro. Imam i onu prvu lash princess, dobra je, napraviću neku usporedbu da možeš lakše izabrati. Rumenilo mi je baš lijepo, ljetna nijansa i nema shimmera u sebi al' napisaću recenziju brzo :)

      Izbriši
  8. Catrice puder je odličan, lakovi standardno dobri samo zavisi kakve nijanse preferiraš, Essence gel nadlak je divan i radi posao, sjajevi za usne su super samo im trajnost nije najjači adut a paleta je divnaaaa i zbilja iskoristiva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj ja sam danas koristila puder i zamatirao me do bola a u mene koža suha, pokušaću ga nanijeti preko neke bolje baze :D Ok su mi lakovi, drago mi je pročitati da je paleta iskoristiva :D

      Izbriši
  9. Ova Catrice Absolute Rose paleta mi je pre pre pre lijepa. :) Zapravo, Catrice nema niti jedan proizvod za koji bih ja rekla da mi je ružan ili da nije dobar :) ..
    I naravno, ono što ja najviše volim, nude kolekcija od Essence - a, ajme :(

    OdgovoriIzbriši