nedjelja, 3. svibnja 2015.

Volim, ne volim ...(Catrice & Essence)


Danas Vam pišem o nekoliko make up proizvoda koje sam intenzivno koristila u zadnje vrijeme ali jednostavno nisu na mene ostavili neki posebno pozitivan utisak da bih o njima pisala zaseban post. O nekim ste već čitali na drugim blogovima, primjera radi o Absolute Bright paleti i Prime and Fine primeru za ublažavanju crvenila na licu te iz istog razloga nisam slikala swatcheve, četkice i sl. jer prikaze istih možete pronaći na bilo kojem drugom blogu.


Catrice Absolute Bright paleta je izazvala veliko interesovanje kod većine blogera i čitatelja kada su je prvi put vidjeli, moram priznati da sam i sama bila znatiželjna po pitanju pigmentacije spomenute palete, koja je usput rečeno jako loša. Iako je paleta jako lijepo zamišljena realizacija iste je neuspjela. Najveći nedostatak ove palete je nepostojanje nijansi za definiranje pregiba i problem pigmentacije zadnje tri nijanse. Međutim, kad malo bolje razmislim paleta je namijenjena 'posvjetljivanju' tj radi se o highlight nijansama, a ne nijansama za kreiranje klasičnih dnevnih i večernjih lookova. Ako gledamo realno ova paleta sadrži jako lijepe nijanse (tačnije prve tri) za hajlajt obraza, unutrašnjih dijelova kapaka (oka) i isticanje luka obrva, odnosno dijelova lica na kojima uobičajeno koristite highlighter. Zbog slabije pigmentacije prve tri nijanse su odlične za tu namjenu jer ne možete pretjerati, posebno ne ako ste početnik. 



Postavlja se pitanje, kako iskoristiti zadnje tri nijanse? Ako ste se već 'bacili' u trošak :P kupili paletu, a da prije toga niste pročitali recenziju, možete zadnje tri nijanse iskoristiti kao dnevne nijanse preko cijelog kapka, meni su se odlično pokazale samostalno aplicirane preko baze za kapke i nakon toga nanesem eyeliner preko njih. Uglavnom, paleta nije u potpunosti ne iskoristiva, već je nepraktična i da bi ste kreirali neki normalan očni look morate koristiti još neka sjenila koja su pigmentiranija, postojanija ili koja su mat završetka ako želite definirati pregib.

Iako mi je u početki bila veliko razočarenja, ja ovu paletu volim i često je dio moje svakodnevne make up rutine.


Druga stvar o kojoj se nije toliko pisalo su Catrice parcijalne trepavice.  U jako lijepo dizajniranom pakovanju dobijete 51 parcijalnu trepavicu u tri veličine

Ogromne, koje su ruku na srce za mene ne iskoristive. Pokušala sam ih nanijeti ali su predugačke i strše sa strane te bi ćorav insan vidio da nešto nije uredu sa tim trepavicama. Drugi red, srednja veličina, može se iskoristiti u vanjskim dijelovima trepavica dok je treći red koji sadrži najkraće parcijalne trepavice odličan i u potpunosti iskoristiv. Sa trepavicama također dobijete i ljepilo koje je dobro,  prozirno je pa se ne primijeti na prirodnim trepavicama. Dakle, u čemu je problem? Jednostavno, stavljanje parcijalnih trepavica meni oduzima previše vremena, one su odlične, izuzev onih najvećih, i stvarno iskoristive. Možda je do prakse ili iskustva u stavljanju trepavica ali meni stvarno treba jako puno vremena za sve to, a kako stalno nekud žurim parcijalne trepavice ne stignem staviti. Možda samo u nekim posebnim prilikama bi bile odlična opcija. Moram priznati da se na mojim prirodnim trepavicama i ne vidi neka razlika kad stavim parcijalne tako da je to još jedan razlog zašto ih ne koristim tako često. Smatram da bi najkraća verzija ovih trepavica bila odlična onima sa jako kratkim i rijetkim trepavicama. Ja ove trepavice ne volim i jednostavno se nisam našla sa njima jer one trebaju neku djevojku/dečka (yep) koja ima puno strpljenja, a ja to trenutno nemam. 




Ja sam jedna od onih koje vole Essence Lash Princess maskaru. Radi sve ono što obećava, produži trepavice i da im volumen. Istina nađe se tu par grudvica ali na to mogu zažmiriti jer mi se ne trusi ispod očiju i traje dok je ne skinem. Dakle, volim, volim, volim.


O Prime and Fine bazi ste čitali, jeste sigurno i iznenadila vas je količina krupnog zelenog shimmera u njoj. Ili su to šljokice? Uglavnom meni baza neutrališe crvenilo ali problem su te nesretne šljokice kojima mjesto nije u ovoj bazi. Njihovu prisutnost na licu ublažim transparentnim puderom ali one su i dalje tu i stvarno se primijete. Dakle, bazo ne volim te sve dok ne izbace sve ove ogromne šljokice iz tebe.



Catrice Ultimate lak za nokte u nijansi Must have STEELetto je predivan, ali predivan sa Essence sand effect nadlakom. Samostalno ovaj lak ima metalik završetak koji se meni ne sviđa dok sa spomenutim nadlakom dobijete efekt koji daju Avon stardust lakovi za nokte. Iako se radi o predivnoj nijansi bez nadlaka će ostati vidljivi potezi četkicom jer se radi o metalik, shimmerastom završetku. U njegovu koristi ide to što je dosta pigmentiran, ima lijepu četkicu i dugo traje na noktima zbog čega ga i volim.


Catrice Luxury lakove nikako ne volim. Nijanse su predivne, posebno ova plava koju imam ali je nanošenje istog čista noćna mora. Lak je prepun velikih i malih šljokica koje se ne ravnomjerno raspoređuju po noktu i dobijete na kraju neki neuredni hrapavi efekt koji se meni nikako ne sviđa. Pored toga, lak se teško skida i kratkotrajan je. Doslovno, nakon dva dana sam se guli sa nokta i puca, što je stvarno šteta jer se u ovom slučaju radi o prelijepoj plavoj nijansi koju bih rado nosila, ovako lak nanosim samo na jedan nokat i kombiniram ga sa drugim nijansama lakova za nokte. 



Toliko od mene, nadam se da Vam post nije bio predugačak.


Jeste li koristili neke od spomenutih proizvoda i kako Vam se čine???

Broj komentara: 6:

  1. Nisam ništa isprobala osima maskare koja mi je super osim što mi se nakon par sati s rubova gornjih trepavica preslika ispod obrva, pa ju necu ponovo kupiti. Nisam znala da ova baza ima tolko šljokica, stvarno unište proizvod bezveze :)

    OdgovoriIzbriši
  2. such prettty clors in the pallet and the love he nailcolor
    Keep in touch
    www.eingbeautifulandpretty.com
    www.indiaeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Paletu i trepavice nemam. Maskara mi je zakon!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni meni se baza ne svidja upravo iz istog razloga je i ne koristim, nije mi jasno zasto su uopste stavili te sljokice. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledam ovaj Luxury lakić i razmišljam jesam li gdje vidjela tu kolekciju, i ne mogu se uopće sjetiti! Obožavam plavu boju, posebno ovako kraljevsku nijansu :) Šteta što se tako brzo skida.

    OdgovoriIzbriši
  6. ajmeeee, ma kako možeš ne volit ovog prekrasnog modrog šljoko-hrapavca *.*

    OdgovoriIzbriši