četvrtak, 18. lipnja 2015.

Balea Trend it up miris za kosu



Nije da se ima nešto posebno reći o proizvodu koji je tema današnjeg posta, ali spominjem ga jer sam na početku korištenja bila toliko razočarana sa njim da bi se nakon mjesec dana ovaj proizvod pokazao sasvim solidnim i upotrebljivim u svakodnevnim prilikama. Balea Trend it Up miris za kosu (100ml/4.95KM) dolazi u zanimljivoj plastičnoj bočici simpatičnog dizajna koji sliči svim ostalim Trend it up proizvodima. Nisam koristila ništa iz ove linije ali u planu mi je kupovina popularnog spreja za ravnanje kose u ružičastom pakovanju. 


O čemu se ovdje radi? Proizvod osmišljeni isključivo kao miris za kosu, koristi se tako što sa određene daljine pošpricate kosu i lagano je protresete rukama i to je to, Vaša kosa miriše na cvijeće, jer da, radi se o lijepom, nezagušujućem cvjetnom mirisu koji bi po mojoj slobodnoj procijeni trebao svima odgovarati. Proizvod je u potpuno tečnom stanju te ga prije upotrebe nije potrebno protresti ili nešto slično. Možete ga koristiti kako na mokroj tako i na suhoj kosi, učinak je u potpunosti isti. 

Zašto mi se na prvih nekoliko korištenja nije sviđao? Zbog visokog udjela alkohola u ovom proizvodu isti mi je isušivao kosu toliko da mi se kosa naelektriše i leti na sve strane, lijepi za lice i u potpunosti je neposlušna. To mi se nije dešavalao čak ni sa onim najlošijim i najjeftiijim proizvodima za kosu. 


Sve prethodno navedeno mi se dešavalo dok sam koristila L'orealov Elseve Arginin Resist šampon za kosu koji se pokazao toliko loš da nisam vjerovala da šampon može imati tako užasan uticaj na moju kosu. Kako je namijenjen jačanju dlake i ne sadrži silikon moja kose se od njega mastila odmah idući dan, što mi se nikada nije dešavalo, a po dužini je postala suha bez obzira što sam koristila regenrator/balzam poslije pranja. Promjenom šampona, ovaj mirisni proizvod za kosu se pokazao u najboljem svijetlu. Na stranu miris koji se zadržavao čak dva dana u kosi, kosa mi više nije djelovala suho, beživotno i naelektrisano

Ovaj proizvod nije namijenjen nekoj posebnoj njezi kose, niti će Vam zamijeniti npr. leave in regenratore i balzame za kosu, njegova jedina funkcija je da jednostavno da jedan lijep miris Vašoj kosi i to je sve. Ukoliko Vam je kosa osjetljiva na alkohol u proizvodima, posebno alkohol denat koji stvarno isušuje kosi, onda zaobiđite ovaj proizvod jer je velika vjerovatnoća da će Vam naelektrisati istu. 


Da li ste koristili Balea Tren It Up parfem za kosu ???



Alcohol Denat. · Aqua · Parfum · Propylene Glycol · Saccharomyces Ferment · Panthenol · Glycerin · Cetrimonium Chloride · Benzyl Alcohol · Limonene · alpha-Isomethyl Ionone · Citronellol · Geraniol · Linalool · Citric Acid

Broj komentara: 8:

  1. Nisam koristila ovaj Balein, ali jesam Alverde sprej pošto volim da mi kosa fino miriše. Pakovanje mi je jako simpatično, ali kako ne volim cvijetne mirise vjerovatno ću ga preskočiti :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaću taj Alverde jer mi je većina njihove preparative super :)

      Izbriši
  2. ovaj proizvod nisam isprobala, ali sam viđala slike njega i uvijek mislila da se radi o spreju za kosu :D a kad ono miris za kosu :D
    iako mi je ideja kul, stalno stavljam gliss kur regenartor u spreju nakon pranja kose, a on sam po sebi mi ima oke miris :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ciljano nikad ne bih kupovala miris za kosu jer uvijek je tu šampon, regenerato, ulja za kosu od kojih kosa super miriše. Međutim, nije loše imati ovakvo nešto :)

      Izbriši
  3. Nisam koristila, ja licno koristim Garnierov regenerator za kosu sa medom koji savrseno mirise i miris bas osecam 2-3 dana. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, super je imati nešto što daje kosi lijep miris :)

      Izbriši
  4. Nisam koristila, ali mi djeluje zanimljivo, mislim da ću ga uzeti :D

    OdgovoriIzbriši