srijeda, 24. lipnja 2015.

Catrice Luminous Lips: Wood Rose Propose?


Iako sam veliki ljubitelj Catrice Ultimate Colour linije ruževa za usne, moram priznati da me ni Luminous kolekcija nije razočara niti ostavila ravnodušnom. Međutim, znam da među Vam ima onih kojima ovakva vrsta ruževa baš i nije najdraža. Činjenica je da su Ultimate Colour ruževi jako pigmentirani, teksturom tvrđi i postojaniji dok, s druge strane Luminous kolekcija je jednom riječju balzamasta, njegujuća i pruža dašak boje na usnama. Iz Catrice kozmetike kažu da ovi ruževi sadrže hijaluronsku kiselinu što čini usne punijim i hidratiziranim sa čim bih se u potpunosti složila. 


Naime, već pri samom nanošenju ruž blago klizi po usnama zahvaljujući mekoj i glatkoj teksturi ostavljajući blago sjajni zavšetak. Zahvaljujući obliku ali i činjenici da se radi i slabo pigmentiranim ruževima, isti se lako aplicira na usne i bez ogledala baš kao pravi balzam za usne. 


Znate da Ultimate Colour kolekciju krasi crna, metalno - plastična ambalaža, poprilično elegantna, sjajna i oku privlačna dok s druge strane Luminous kolekcija je obavijena sa srebrenkastom ambalažom koju čini kombinacija plastike (postolje) i metala (poklopac). Jako lijepa ambalaža ukrašena Catrice bijelim logom ne guli se i nije neuredna. Jako je stabilna i kompaktna te ne postoji način da Vam se ruž otvori u torbi i zaprlja istu, što mi se dešavalo više puta sa nekim drugim proizvodima za usne.

Trajnost ovih ruževa na usnama je znatno slabija u odnosu na Ultimate Colour liniji. Kao što sam napomenula gore u postu razlog toga je balzamasta struktura i slaba pigmentacija i baš zbog toga ruž se ne zadržava na usnama dugo. Sad, koliko dugo, sve zavisi u kakvom su Vam stanju usne, da li jedete, pijete, pričate i sl. Na mojim usnama se zadrži oko sat vremena, a zatim ga moram ponovo nanositi. 



Nijansa koju sam dobila je Wood Rose Propose (8.35KM/4g)svakodnevna nude - smeđkasta nijansa koja ne sadrži shimmer ili bilo šta slično. Dok neke nijanse sadrže blagi shimmer i bacaju na sedefasti završetak što se meni nimalo ne dopada. No na stranu to, ova nijansa se lijepo stopi sa bojom mojih usana i odlična mi je za svaki dan umjesto balzama za usne odnosno kad želim boju i njegu u jednom proizvodu. Svakako Vam preporučujem ovu nijansu, a u prodaji možete pronaći njih 14, u spektru od nude do rozih vjerujem da bi našli onu koja Vam se najviše sviđa. 




Koji Vam je najdraži Catrice ruž ???

1 komentar:

  1. Uf, boja mi se jako sviđa, a dopada mi se i to što nije jako pigmentiran, već je baš za dnevne varijante. Super recenzija i definitivno ću već sebi uzeti u omiljenoj nijansi. :D

    OdgovoriIzbriši