utorak, 2. lipnja 2015.

Crveno & Nude



Glavni akteri današnjeg posta su proizvodi za usne sa kojima možete postići klasični, ne prevaziđeni crveni look na usnama i trendovske nude usne koje su zadnjih par godina sve popularniji 'dodatak' na skoro svakom ženskom licu. Kako nam crveni ruževi dolaze u velikom broju različitih nijansi prilagođenih različitim tonovima kože tako je i Essence osmislio cijelu nude kolekciju ruževa i sjajila za usne u različitm nijansama prilagođenim i onima sa najsvjetlijom kožom lica ne čineći isto umornim, sivim i ispranim.


Vjerovatno nisam najiskusnija da pišem o crvenim ruževim jer iste rijetko kad nosim te posjedujem nekoliko primjeraka spomenute nijanse u obliku ruževa, sjajila i olovaka za usne ali su ti proizvodi dosta zapostavljeni i rijetko kad u upotrebi. S druge strane nude ruževe nikako nisam voljela dok se nisam susrela sa Essence Come Naturally nijansom i Satin Mauve olovkom za usne. Jako lijep i kremast ruž odlične ljubičasto - sive nijanse koja super pristaje blijedolikim poput mene. Po pitanju trajnosti se nije iskazao ali to mu i ne zamjeram jer se radi o izrazito kremastom i hidratantnom ružu koji ne ističe suhe djelove na usnama te iste ne isušuje. Da biste produžili trajnost ovog ruža usne obrubite i popunite famoznom Essence Satin Mauve olovkom za usne. Priznajem, i ja sam pod utjecajem blogerica pokleknula i kupila sebi spomenutu nijansu potpuno ubjeđena da mi neće pristajati, sreće pa sam se prevarila.  

Pored spomenute nijanse ruža, u kolekciji se nalazi još nekoliko, a među njima i ona pod nazivom Wearing only a smile. Ruž bež boje koji više podsjeća na kremasti korektor za posvjetljivanje područja ispod očiju. Swatchala sam ga u dm i ostala zaprepaštena nijansom. Za potrebe bloga ga nisam ni swatchala jer ga planiram uključiti u neko darivanje i vjerujem da postojim neka dama koja voli svjetlije nijanse ruževa, samo se nadam da ista nema ispucane usne i svijetli ten jer ovaj ruž ne prašta nepravilnosti. 



Pored ruževa u Essence Nude kolekciji izdvojilo se jedno sjajilo koje je vjerujem većini omiljeno, a to je ono pod nazivom Taste the Sweets. Ne znam kako bi Vi opisali spomenutu nijansu ali ja bih rekla da se radi o boji mesa i nijansi koja je na usnama u potpunosti neutralna i nevidljiva. Istina, pigmentacija sjajila nije na razini ali to se od njih i ne očekuje, međutim Taste the Sweets se odlično prilagođava boji mojih usana, hidratizira ih i nije ljepljivo. Trajnost mu je loša što sam i očekivala ali kako se radi o neutralnoj nijansi popravljanje bez ogledala je mačji kašalj. Za razliku od prethodno spomenute koja je stvarno lijepa i nosiva, nijansa Shy beauty će naići na negodovanje mase djevojaka koje ne vole svjetlije nijanse. Međutim, u odnosu na gore spomenuti svijetli ruž ova rozo - bjelkasta nijansa je daleko više nosiva samostalno ili preko nekog ružičastog ruža.



Kao što sam spomenula na početku posta crvena boja na mojim usnama je nešto što ćete rijetko kada vidjeti. Postoji dvocifren broj razloga zašto je to tako ali ih ja sad neću nabrajati. Ipak, kad želim crveno nosim samo Essence Femme Fatale olovku za usne jer se radi o nijansi koja najbolje odgovara mom tenu i jer se radi o olovci koja omogućava precizno nanošenje. U zadnje vrijeme na spomenutu olovku dodam malo i Adorable Matt ruža koji je kao što mu ime kaže mat završnice i ima primjesa ružičaste u sebi te se ne radi se o klasičnoj crvenoj nijansi. Spomenuti ruž je dosta dugotrajniji u odnosu na one iz nude kolekcije, što je realno i za očekivati jer se radi o mat završetku, a pored toga pigmentacija i trajnost mu je odlična.



Shy Beauty; Taste the Sweets; Satin Mauve; Come Naturally; Adorable Matt, Femme Fatale

MPC ruževa za usne: 4.85 KM, 4 grama  (cm, dm) 
MPC sjajila za usne : 4.25KM, 5ml (cm, dm)


Hvala na čitanju!



Jeste li za crvenu ili nude nijansu na usnama???


Broj komentara: 8:

  1. Joooj, sve zavisi :-D Nekad danima nosim nude, a nekad danima crveno. Baš to prilagođavam samo svom raspoloženju, ničem drugom :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti bar češće nosiš crveno ja jednom u godini :)

      Izbriši
  2. Ja sam ljubitelj crvendaća no u zadnje vrijeme sam si nabavila par nudaća za posao :) Također kombiniram satin mauve i come naturally, i baš mi se sviđa nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da satin mauve i come naturally se baš slažu :)

      Izbriši
  3. Sad mi se jedu trešnje haha.. :D super slike :) osobno bas volim ova dva ekstrema - nosim ili skroz nude ili skroz crveno u zadnje vrijeme. Nude za obicne dane, a crveno kad se osjecam nekako snaznije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) i ja isto ali nude više :)

      Izbriši
  4. koji dobar post :D
    Adorable Matt već dugo imam na umu da kupim :D
    a sada si me zainteresirala i za Taste the Sweets sjajilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako baš voliš crveno, navali :) Taste the sweets je baš ok :)

      Izbriši