petak, 5. lipnja 2015.

In Love With #3


Zadnji post ove tematike pisala sam prije par mjeseci, a kako trenutno imam nove favorite odlučila sam ih podijeliti sa Vama. Neke od ovih proizvoda sam planirala zasebno recenzirati ali kasnije sam shvatila da nema potreba te ako ih uvrstim u In love post biće sasvim dovoljno i jasno koliko su dobri te da Vam iste i preporučujem.

.

U prijašnjim postovima imala sam dosta preparativnih proizvoda dok u ovome imam samo jedan. Kao što vidite radi se o Baleinoj kremi za tijelo sa kokosom (500ml/4.95KM) tačnije, krema sadrži kokosovo ulje u samom vrhu liste sastojaka i kao što možete pretpostaviti namijenjena je suhoj koži. Dugo sam je gledala u postovima drugih blogerica, a kad god sam u pohodu po dm-u zaboravim na nju, ali bitno je da je dočekala svoj red. Uglavnom, krema je srednje gustine i u odnosu na losione iste marke brže se upija u kožu. Kad kažem kokos onda pretpostavljate da predivno miriše. Nema primjesa sintetičkih, pretjeranih mirisa koji guše i osjećaj u nosnicama je kao da mirišete ulje od kokosa. Njega koju pruža ova krema je sasvim zadovoljavajuća, a da biste postigli svakodnevno hidratiziranu i glatku kožu kremu trebate svakodnevno koristiti, što stvarno nije problem jer miris ove kreme je dovoljna motivacija da se svaki dan mažete sa njom. 


Iduća dva proizvoda su novitet u mojoj kolekciji lakova. Vjerujem da nikoga nije zaobišla pomama za novim Essence gel lakovima, te baznom i završnom laku koji se koriste za postizanje gel efekta na noktima. Imala sam sreće probati Essence Base Coat i Top Coat, ali i dva primjerka iz Catrice kolekcije. Teška srce priznajem da mi je Essence dvojac za kreiranje gel manikure daleko bolji od Catrice lakova za postizanje istog završetka. Sa ovim lakovima manikura na noktima mi traje i više od sedam dana uz svakodnevno pranje suđa i sve ostale kućanske poslove. Iako su mi nokti oštećeni, listaju se i slično, lak se drži na noktima ne okrznut, dok je sa Catrice lakovima sasvim druga priča. Essence base coat je gelaste teksture i često imam problema kad isti nanosim na nokat jer se brzo suši u mat završetak. Bez obzira na to, odlično pripremi nokat za Essence gel lak u bilo kojoj nijansi, a pored Essence možete koristiti i neke druge lakove. Kada se lak osuši nanosite prozirni top coat koji daje visok sjaj i štiti Vam manikuru narednih desetak dana od krzanja, pucanja i slično.  


Jedini proizvod koji ja koristim za obrve je Essence set za obrve kojega sam davno recenzirala na blogu, a recenziju možete pročitati ovdje. I nakon toliko mjeseci nemam želju promijeniti ovaj proizvod jer je stvarno odličan. Ja sam osoba koja samo definiše i malo naglasi svoje prirodne obrve i definitivno nisam ljubitelj prenaglašenih, lenijarom i šestarom iscrtanih obrva. Ali ko voli neka izvoli. Istina, ne bih ja bila beauty bloger, a da nemam na listi želja još neke proizvod za obrve među kojima između ostalog i nyx gel.  


Catrice All Matt Plus puder (13.55KM/30ml) sam recenzirala i u ovaj post sam ga ubacila jer sam u recenziji spominjala da su mi se javljale bubuljice od korištenja istog. Na moju sreću iste nisu bile posljedice ovoga puder što je odlično jer ova podloga je super za proljetne i ljetne tople dana. Kao što sam spomenula u recenziji ne radi se o teškom puderu sa jakim mat završetkom te je isti odličan za normalnu i kombiniranu kožu, za masnu ne. Recenziju možete pročitati ovdje


Ono što sam voljela proteklih mjeseci su i Essence olovke za usne (2.15KM/1g). Priznajem, njih sam samo koristila na usnama jer su dugotrajne, kremaste i imam predivne nijanse. Trenutno mi je najdraže Honey Berry, a kupila sam i Satin Mauve ali nju rjeđe koristim. 

Već dugo godine ne mogu zamisliti šminkanje bez crne olovke za oči, koja je po meni klasik i mislim da ju svako treba imati i koristiti, ako ne na waterline-u onda na kapcima umjesto tuša. Nedavno sam dobila Catrice Made To Stay Inside Eye (5.85KM/1g) crnu olovku koja je odlična iz razloga što se zadržava cijeli dan na waterline-u bez obzira što moje oči nekad suze. Ultra crne je boje, najcrnja koju imam i stvarno je vrijedna svih pohvala. Moja je u nijansi Come Black and Stay, a planiram kupiti i nude nijansu simpatičnog naziva In The Mood For Nude.


Essence Soo Glow highlighter je većini omiljeni jer nije previše pigmentiran, može se lijepo dozirati, pored toga, jako je kremast i lako se aplicira prstima. Bright Up Your Life je predivna ružičasta nijansa koja kad se nanese na obraze i nije toliko ružičasta već onako bjeličasta sa ružičastim shimmerom koji se presijava na svjetlosti. Recenziju možete pročitati ovdje

Zadnji ali ne manje bitan je Catrice korektor u stiku  (6.25KM/2.6g) kojega sam dobila među Catrice novitetima za proljeće/ljeto. Radi se o Nude nijansi koja mi super odgovara. Iako je jako kremast ja ga ne koristim ispod očiju jer mi se na tom području previše primijeti i ulazu u sitne linije i borice na tom djelu lica. Super prekriva nesavršenosti i u većini slučajeva koristim ga samostalno na dijelovima lica koja su mi kritična. Mislim da je nijansa 010 Nude najsvjetlija te u prodaji možete pronaći još dvije tamnije nijanse. 


Toliko od mene, hvala na čitanju!


Dijelimo li favorite? Jeste li koristili neke od ovih proizvod i kako Vam se čine???

Broj komentara: 13:

  1. Delim oduševljenje Essence olovkama za usne., omiljene su mi baš te dve koje si i ti pomenula. :)
    Kad god vi iz BIH i HR pišete o Catrice proizvodima, ja se smorim što ih kod nas neeema. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao što u Srbiji nema Catrice proizvoda, ali tako je i nama po pitanju Aure :/

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Dobar je ako imaš normalnu do mješovitu kožu :)

      Izbriši
    2. Pa imam.. mislim da su promašili natpis..nikako masna koža! :D

      Izbriši
  3. Ovaj puder me privlač, a nikako da probam :D Essence olovke su i meni odlične :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti odgovara pokušaj. Essence olovke su super :)

      Izbriši
  4. Nikad dočekati kraj ovoj velikoj Balea kremi! Mislim da je moja bila s arganom, ali nakon nekog vremene miris mi nije odgovarao, pa je mama privela kraju :D
    Iako je moja koža baš suha, ne znam kako se Catrice korektor ne ističe i ne isušuje. Uglavnom, ne žalim se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i za očekivati je da će promijeniti miris jer stalno otvaranje, zatvaranje pakovanja, guranje prstiju i sl. sigurno dvodi do toga. Da je u nekoj tubici vjerujem da bi miris ostao isti :) Meni se primijeti na tom području i ne sviđa mi se kako izgleda.

      Izbriši
  5. lijepi favoriti :D
    ovu kremu Baleinu od kokosa sam prije koristila i bila opsjednuta s njom koliko ima lijep miris :D
    Honey Berry olovku za usne obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Već sam koristila Baleinu kremu za tijelo sa kokosom i essence set za obrve i divni su.
    Za oko mi je "zapao" ovaj hajlajt, mogla bih ga probati. :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajlajter većina voli i mislim da je proizvod kojega vrijedi imati jer stvarno daje svježinu licu :)

      Izbriši