srijeda, 29. srpnja 2015.

Golden Rose Velvet Matte #13


Jasno mi je da blogosfera vrvi od recenzija Golden Rose Velvet Matte ruževa i nadam se da mi nećete zamjeriti što iznosim svoje dojmove o istim na blogu jer sam stvarno oduševljena činjenicom da su ovo jedni od boljih ako ne i najbolji drogerijski ruževi.

Davno bih ja spomenula ove divne ruževe na blogu da sam malo bolje 'pronjuškala' po gradu i Fisu ali nisam i zato je moment otkrića ovih ruževa u Fisu za mene bio jako euforično - histeričan haha! Znam da će me sve one djevojke koje vole kozmetiku razumjeti. Za početak sam uzela samo jednu nijansu, čisto da vidim kakvi su ruževi i da li je istina sve ono što se piše/priča/trača o njima po blogovima.


Htjela sam neku nijansu koja je drugačija od onoga što imam ali opet sam se zeznula i kupila fuksijasto - ružičastu nijansu pod brojem 13, a nešto takvo slično već imam u svojoj skromnoj kolekciji. Minus prilkom kupovine ovih ruževa je što nemaju testera i morate se snalaziti sa katalogom nijansi koji se nalazi na GR stalku bu-hu, hooćemo testere!

Naime, već sam spomenula, radi se o nijansi 13 koja je fuksijsto -  ružičasta, a ambalaža ovog primjerka je odlična. Znam da se dosta blogerica žalila na jako slabu ambalažu ali ovaj primjerak ima jako stabilnu i kompaktnu plastičnu ambalažu. Posebno mi se sviđa bordo boja ambalaže koja je mat i na njoj se ne primijete otisci prstiju. Uglavnom, ambalaža pruža i više nego što je potrebno za cijenu od 3.5KM za 4.2g., što je stvarno premalo (mislim na cijenu) za proizvod ove kvalitete.


Bez obzira što se radi o ruževima mat finiša, tekstura mu je jako kremasta i nije suha što je inače karakteristika većine mat ruževa. Zahvaljujući takvoj teksturi ruž se lako nanosi na usne i u samo jednom premazu/sloju (kako hoćete) ostavlja jako bogatu i izdašnu boju. Savršena pigmentacija i formula koja ne isušuje usne, šta biste više mogli poželjeti od ruža koji košta jako malo, a stvarno pruža puno. Ako zažmirimo na činjenicu da se zlatna slova sa ambalaže brišu prilikom korištenja i da pri kupovini nema testera veća samo katalog boja (ili je to samo kod mene u Fisu) ovi ruževi su definitvno jedni od boljih u prodaji.

Na usnama ravnomjerno blijede, a prilikom skidanja ova nijansa ostavlja blagi stain. Kako ne jedem i ne pijem sa ruževima na usnama ne mogu svjedočiti njegovoj trajnosti na taj način, ali kad ne jedem i ne pijem ovaj ruž traje sve dok ga ne skinem. Istina, boja blago blijedi ali je to lijepo i ravnomjerno te ne izgleda neuredno na usnama. 


Ovaj ruž nema neki specifičan miris, ustvari ima ali ga ne mogu tačno opisati. Uglavnom, nije intenzivan i nećete ga osjetiti prilikom nošenja ruža. Ono što sam zaboravila napomenuti kad sam pisala o ambalaži jeste to da ovi ruževi dolaze omotani celofani tako da možete biti sigurni da znatiželjne ruke nisu pipkale iste.



Ne znam za Vas, ali ja definitvno kupujem još nijansi GR ruževa, pa mi slobodno u komentarima možete predložiti neku.

Imate li koji Golden Rose Velvet Matte ruž u svojoj kozmetičkoj torbi???


Hvala na čitanju!

Broj komentara: 15:

  1. E nemam ovaj XD ali imam bruku drugih nijansi..i nek' imam, odlični su. Divno ti stoji ova pink. Ako voliš pink, probaj i 11. Kod mene imaju testere.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su, ja ev googlam i tražim sebi nijanse jer nemamo testere, a u glupom katalogu su skroz nerealne nijanse. 11 - ka je lijepa ali ja bih i nešto tamnije za jesen :P :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 14!!!! XD meni omiljeni, a i 12 i 2 volim pored 11. i oni baš bordo su super, 20 i 23.

      Izbriši
    2. super su sve, hvala na preporuci :)

      Izbriši
  3. Ovo je jedna od nijansi koje posebno volim ovo ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell


    My Blog ´suvarnathegolden´
    | Facebook | LOOKBOOK | Bloglovin | get free header/button/signatur for your blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja imam 02 i 04...predivne boje koje svima preporučujem i kupujem svim drugaricama (pogotovo 02) :) Kod nas imaju testeri, inače nikada ne bih mogla da se odlučim koji da uzmem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago ti se, zbog testera :) Hvala što mi skrenu pažnju na 4, diivna je :)

      Izbriši
  6. Prelijep je. :) Imam dva pink ruža iz njihove klasične linije, moram kupiti i ovaj jer sam VM počela skupljati k'o pokemone :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nemam nijedan iz klasične linije a VM su super :)

      Izbriši
  7. Nisam isprobala do sada ni jedan ruž iz te kolekcije a nisam veliki fan mat završnice jer su mi usne jako zahtevne, iako ih danonoćno mackam i negujem. A ova tvoja boja je prelepa! Baš mi se dopada i navela si me da je kupim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ako su zahtjevne onda ove ruževe preskoči iako ne isušuju usne, stvarno :)

      Izbriši
  8. Vec dugo razmisljam da nabavim jedan, a sada kad vidim kako izgleda na usnama, sigurna sam da cu ga nabaviti.
    Ova nijansa ti bas dobro stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ma slobodno navali hehe ima super nijansi i jako su povoljni :)

      Izbriši