petak, 24. srpnja 2015.

Sundance njega poslije sunčanja!


U zadnjem postu objavljenom na blogu mogli ste čitati o Sundance transparentnom spreju i losionu za sunčanje te matirajućem fluidu. Ukoliko Vas zanimaju spomenuti proizvodi dojmove možete pročitati ovdje

Danas su na redu riječ, dvije o Sundance proizvodima namijenjenim njezi kože nakon sunčanja. Pored balzama predviđenog za njegu osjetljive kože i transparentnog spreja u ponudi su i Balea gelovi za tuširanje poslije sunčanja koje nisam koristila.


Moram priznati da nikad nisam kupovala proizvode posebno namijenjene za njegu kože poslije sunčanja. Dešavalo se više puta da jako izgorim na suncu, te se lijepo crvenim kao rak. Kako su takve situacija najčešće neizbježne u mom slučaju iako koristim kreme sa visokim spf-om, umirivanje kože i saniranje posljedica sunčanja su ono o čemu stvarno mogu pisati. Tuširam se mlakom vodom, hladnom ne mogu jer me uhvati groznica, zatim tijelo mažem nevenovom kremom, u većini slučajeva je pomogao i jogurt. Uglavnom, nevenova krema u debelom sloju je uvijek bila spas za moju izgorenu kožu, a pored nje možete koristiti i maslinovo ulje. Svakako je preporučljivo da unosite i jako puno vode u organizam kako bi pomogli ćelijama da se lakše oporave od temperaturnog šoka i da spriječite dehidraciju organizma. 



Prvi na redu u ovaj kratkoj recenziji je Sundance balzam za njegu osjetljive kože (200ml). Namijenjen je osunčanoj koži jer sadrži alantoin i pantenol koji hlade i osvježavaju kožu, aloe veru i glicerin koji sprječavaju isušivanje kože, a vitamin E sprječava starenje kože izazvano djelovanjem slobodnih radikala. Sve bi to bilo odlično da se u vrhu liste sastojaka ne nalazi alkohol koji je najčešće okrakterisan kao 'nešto' što isušuje kožu, kosu i sl. Pored toga pri samom otvaranju ambalaže osjeti se intenzivan miris alkohola. Smatram da takvom sastojku nije mjesto u balzamu za njegu osjetljive kože. 

Teksturom je srednje gust i jako brzo se upija u kožu, sposobnost brzog upijanja u kožu se ostvaruje djelovanjem upravo alkohola. S druge strane balzam osvježava i hladi kožu, a pored toga ne mogu mu osporiti ni to da jako umiri kožu nakon sunčanja. Pri zadnjem sunčanju leđa su mi poprilično izgorila, nakon samo dva korištenja spomenutog balzama koža mi je bila manje crvena, a bol od opekotina drastično smanjena.


Ovaj proizvod stvarno ispunjava svoju funkciju balzama za njegu kože nakon sunčanja jer zaista osjetno rashladi i umiruje crvenilo kože uzrokovano djelovanjem sunca. Međutim, nije mi jasna količina alkohola koja se prilično osjeti prilikom korištenja proizvoda, a isti je namijenjen njezi osjetljive kože, pomalo apsurdno zar ne?  


Transparentni sprej poslije sunčanja (200ml)  sa pantenolom je kao i prethodni proizvod namijenjen da hidratizira, umiruje i hladi osunčanu kožu. Iskreno, ovaj proizvod sam koristila svakodnevno kad mi je trebalo trenutno rashlađivanje. Držala sam ga u frižideru te je hlađenje pomoću ovog spreja bilo još efikasnije. Super je praktičan za korištenje jer djeluje kao losion u spreju, lijepo se rasprši po koži, a zatim ga lagano možete utrljati pri čemu ne ostavlja masni trag na koži. Zajedno sa spomenutim losionom odličan je u borbi protiv crvenila kože izazvanog djelovanjem sunca. Sastav mu nije najpoželjniji ali je daleko bolji od sastava balzama namijenjenog za osjetljivu kožu. Ono što mi se ne sviđa kod ovoga spreja je zagušujući miris koji je stvarno intenzivan za moje nosnice, možda je to slučaj samo sa mnom jer u zadnje vrijeme  svi proizvodi su mi previše intenzivnog mirisa i draži su mi oni bez bilo kakvog mirisa. Uglavnom tople preporuke za ovaj sprej koji je odličan saputnik u torbi za rashlađivanja, a još je bolji ukoliko ga prije korištenja držite u frižideru.

Što se tiče balzama njega Vam ne preporučujem ukoliko ste vlasnik osjetljive kože i ukoliko Vam ista nije tolerantna na alkohol u većim količinama! 




Da li ste koristili neke od ovih proizvoda i šta najčešće koristite da umirite crvenilo od sunčanja???


pr proizvodi

4 komentara:

  1. never heard of the brand, but quite nice packaging, totally eye-catching
    kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam pri kupovini gledala sastav, i primetila alkohol visoko kod ovog losiona. Kod onog klasičnog je alkohol niže, a kod pene ga ni nema. Verovatno su ga ubacili umesto nekog drugog konzervansa. Pena je daleko boljeg sastava, pa ako si i dalje u potrazi, obrati pažnju na nju. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prošle godine sam prvi put kupila neki Sun Dance proizvod za njegu kože poslije sunčanja, nekako mi je bespotreban. Nikada ne izgorim, a za njegu kože nakon sunčanja koristim termalnu vodu + bilo kakav losion. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikad nisam probala ništa od njih, ali slatka su im pakovanja. :)

    OdgovoriIzbriši