utorak, 7. srpnja 2015.

Sundance proizvodi za sunčanje!



Već neko vrijeme planiram napisati post o Sundance proizvodima za sunčanje i njegu poslije sunčanja, a jedini razlog zašto to nisam uradila je nedovoljno korištenje istih i činjenice da se ja držim debelog hlada u periodu kad Sunce najviše prži pa i nemam neku potrebu za kremama sa zaštitnim faktorom. Ja sam jedna od onih osoba čiji bi se ten mogao usporediti sa feta sirom. Bez obzira što sam 'nagrađena' sa svijetlom aristokratskom puti nisam osoba koja bježi od Sunca i mahnito se maže kremama sa spf- om.


Sunčeve zrake jesu štetne i pretjerano izlaganje istim ima negativne posljedice na naš čitav organizam, a to Vam piše osoba koja se je puno puta 'opekla'. Jako je bitno da se za vrijeme najjačeg zračenja u periodu od 11-17 sati ne izlažete Suncu bez adekvatne zašite u vidu šešira, tanke odjeće, adekvatnih sunčanih naočala i kreme sa odgovarajućim zaštitnim faktorom. Ja u tom periodu boravim u kući, debelom hladu ili pod suncobranom ako sam na moru pri čemu nanosim i kremu sa spf 50. 

S druge strane uzmite u obzir da je Sunce izvor života na Zemlji. Ne želim zvučati kao neki filozof ipak je ovo blog o kozmetici ali mislim da su sve priče o tome kako je Sunce najveći neprijatelj naše kože pretjerane što navodi ljude da se manje izlažu Suncu, idu u solarij i više kupuju komercijalne kreme za sunčanje i sredstva za samotamnjenje. Ja ne volim ljeto, ljetne sparine, vrućine ali volim Sunčevu svjetlost,  toplotu i sunčanje pred zalazak i u ranim jutarnjim satima. Osjetim da je to nešto što mi godi ne samo fizički nego i psihički. 



U periodu kad stvarno moram boraviti na Suncu za vrijeme velikih vrućina koristim kremu sa zaštitinim faktorom i to onim visokim 50. Istu kremu koristim od glave do pete i nisam imala nekih problema sa tim, tj. krema za tijelo nije mi izazivala nered po licu. Inače nikad mi nije padalo na pamet kupovati posebno kremu za lice, kremu za tijelo, barem ne kad je sunčanje u pitanju. Znam da je to nekima nezamislivo ali eto ja tako radim i pokazalo mi se odličnim.
Sundance matirajući fluid spf 30*(50ml/4.5KM) dostupan je u prodaji zajedno sa Sundance fluidom u boji koji je limitirano izdanje, a namijenjeni su isključivo za lice. Zahvaljujući paketu iz dm-a probala sam matirajuću verziju i moram priznati da on to uopšte nije. Meni to odgovara jer mi je koža normalna do suha i jednostavno 'popije' fluid čim ga nanesem na lice ne ostavljajući masni, sjajni trag, ali da nešto posebno matira ili da zateže kožu te da je za masni tip, baš i nije. Kako je fluid u pitanju dosta je tečan, bijele boje i stvarno se lako upija u kožu. Odlična je opcija ispod pudera ali prije hidratantne kreme, kako kažu na taj način nećete smanjiti efikasnost zaštitnog faktora. Radi se o sasvim dobrom proizvodu za nisku cijenu i efikasnu zaštitu. Ono što je najbitnije nije mi začepio pore niti izazvao nesavršenosti na koži. 




Prvi put se susrećem sa transparentnim sprejem za sunčanje* kakav je Sundance sprej sa zaštitnim faktorom 20. Količinu od 200ml platit ćete oko 7KM za proizvod koji pruža srednje jaku zaštitu od UVA i UVB zraka. Kako je providan ne ostavlja tragove na tijelu osim što je malo masnjikav na koži ali i to brzo nestane jer se sprej postepeno upija. Ja sam ovaj sprej mazala na dijelove tijela gdje već imam malo boje kao što su ruke i ramena te nisam primijetila da sam izgorila. Ovaj sprej jeste namijenjen ne osunčanoj koži ali ja Vam ga ne preporučujem ako ste dosta svijetli jer tokom dužeg izlaganja na suncu postoji mogućnost da Vam koža pocrveni. Ukoliko hoćete transparentni sprej jer ne volite hodati po plaži i gradu kao da ste se namazali jupolom kupite onaj sa višim spf jer je i on dostupan dm-u. Sprej je ugodnog mirisa kojega baš i ne mogu tačno definisati ali nije napadan i zagušujući. 


Proizvod koji ja najčešće koristim od glave do pete je Sundance losion u spreju namijenjen osjetljivoj koži. Ne sadrži parfeme, konzervanse i ostale iritanse, spada u grupu proizvoda sa visokom zaštitom od štetnih UVA i UVB zraka. Ono što mi je super kod ovog proizvoda je činjenica da se jako brzo upije, ne ostavlja bjelkasti trag i ne sjajim se od njega kao disko kugla. Koristila sam ga i na licu i nije mi izazvao nikakve probleme po pitanju bubuljica, mitesera i sl. Ovaj proizvod je odličan za nas svijetle puti jer odlično štiti od štetnih zraka i ukoliko ga pravilno nanesete (u dovoljnoj količini) ne postoji mogućnost da Vam koža izgori na Suncu. 


Kao i prethodnom spreju plus mu dajem zbog jako praktične i efikasne ambalaže koja olakšava nanošenje proizvoda na kožu. Inače pumpica je jako stabilna i izbacuje optimalnu količinu proizvoda. Ukoliko ste jako svijetle, osjetljive kože sklone iritacijam, a uz sve to ne volite kreme za sunčanje sa intenzivnim mirisom ovo je odlična opcija za Vas. Kako sam ga kupila prošle godine ne sjećam se cijene ali mislim da je oko 10KM. 



U idućem postu ću Vam pisati o proizvodima poslije sunčanja. 

Koji su Vaši omiljeni proizvodi za sunčanje? Koristite li Sundance proizvode?

*pr - proizvod

2 komentara:

  1. Nikad nisam koristila Sundance proizvode jer ih niko koga poznajem nije koristio pa nisam mogla da cujem utiske. Vec sam nabavila losion za ovo leto (kao i ti, i ja koristim isti losion i za lice), ali drago mi je sto sam naizad cula necije misljenje o ovim proizvodima. Sledeci put kad budem kupovala sredstva za suncanje definitivno cu probati Sundance.

    OdgovoriIzbriši
  2. Losion za osetljivu kožu ide na WL. Deluje obećavajuće. :)

    OdgovoriIzbriši