srijeda, 5. kolovoza 2015.

Balea Luxury Golden Glamour


Prvi dodir sa Balea Luxury kolekcijom sam imala prije par mjeseci kada sam imala priliku uživati u predivnom ružičastom setu Light my fire i njegovom slatkastom mirisu jasmina i božura. Ovom prilikom Vam pišem o gelu za tuširanje koji je također iz Balea Luxury linije, a radi se o onom u zlatnom izdanju, tačnije Golden Glamour izdanju  (250ml/2.5KM). Pored njega u prodaji možete pronaći i onaj u crvenom izdanju tačnije Red Love kolekciju. Kažem kolekciju jer svako izdanje i crveno i zlatno možete kupiti u obliku kreme za ruke i pilinga za tijelo. 



Balea Luxury Golden Glamour gel sa mirisom vanilije i pačulija dolazi u nestandardnoj ambalaži (za Baleu) u količini od 250ml. Za razliku od svih prethodnih Balea gelova ovaj je dosta gušće zlatne teksture, prepune sitnog zlatnog šimera. S obzirom da se nikad nisam susretala sa pačulijem i njegovim mirisom, rekla bih da ovaj gela pretežno miriše na vaniliju ali ne ona slatkasto i blago već jako sofisticirano i pomalo intenzivno te vjerujem da se pojedinim neće svidjeti intenzitet mirisa, posebno ne sad u vrućim ljetnim danima. Doduše, meni se jako sviđa i jako uživam u tuširanju sa ovim gelom jer isti ne isušuje kožu, a prilikom tuširanja kupaonom se širi predivan miris koji se zadržava na tijelu kraći vremenski period. Očekivala sam da će se zlatne čestice zadržavati na tijelu međutim nakon temeljitog tuširanja nije moguće da se iste zadrže na tijelu. Moram priznati da bih voljela i losion u ovom izdanju jer ne bi mi bilo krivo da se miris duže zadržava na tijelu i da po istom imam malo zlatnog šimera. 


Pored miris, jako mi se sviđa konzistencija i zlatni izgled gela za tuširanje. Moram priznati da sam očekivala bogatiju pjenu priliko tuširanju, što nisam dobila ali i ovako je sasvim uredu. Ukoliko volite intenzivniji miris vanilije i osjećaj 'kao da se kupate zlatom' ovaj divni gel će Vam se sigurno svidjeti. 


Jeste li koristili neki Balea proizvod iz Luxury linije???

Broj komentara: 11:

  1. Baš sam planirala recenziju kreme i soli za kupanje koje sam isprobala (Golden Glamour), također su mi odlične stvarčice, meni je miris savršenstvo! Moram kupiti i ovo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U zar ima i so za kupanje??? Moram to potražiti. Miris je divan :)

      Izbriši
  2. Ajme! Zaljubila sam se u ambalažu, zatim u miris, a zatim u cijenu i onda u ovu zadnju fotografiju! Kupujem apsolutno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ambalaže je super a miris je odličan :)

      Izbriši
  3. Nisam koristila ali super mi izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, meni je sasvim ok i ima divan miris :)

      Izbriši
  4. Oh, gledala sam ove gelove, ali sam se suzdržala od kupovine dok ne zahladi jer imam dovoljno gelova. Baš su primamljivi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i nemoj kupovati ako već imaš dovoljno, mislim da će ti se u hladnijim danima ovaj gel još više svidjeti jer mu je miris više za zimu i jesen nego za ljeto :)

      Izbriši
  5. Baš je divan, ali žao mi je što se shimmer ne zadržava na tijelu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao, da se zadržava na tijelu bio bi pravi ljetni gel, a možda naprave i neki losion sa shimmerom :)

      Izbriši