srijeda, 19. kolovoza 2015.

Balea Med Ultra Sensitive Totes Meer krema za njegu kože



Iako sam veliki ljubitelj većine Balea proizvoda do sada nikad nisam koristila nijedan iz Balea Med linije. Ukoliko niste upoznati svi proizvodi Balea MED linije namijenjeni su njezi osjetljive kože lica i tijela te istu štite od isušivanja. Svi proizvodi Balea MED linije sadrže posebno odabrane sastojke za njegu osjetljivog tipa kože, a specifični su zbog odsustva 'loših' sastojaka poput parfema, umjetnih bojila i konzervansa.


Jedan od mnogobrojnih proizvoda za njegu lica i tijela iz Balea Med linije je upravo Balea Med krema za jako osjetljivu kožu sa solju iz Mrtvog mora i ureom. Krema je namijenjena za umirivanje i hidrataciju suhe kože lica i tijela. Meni kao osobi sa kombinovanom kožom lica ova krema odgovara kako na tijelu tako i na licu. Međutim, sumnjam da bi ova krema odgovarala onima sa izrazito masnom kožom lica, a zašto ne, pisaću Vam u nastavku posta.



Kao i većina Balea Med  proizvoda predmetna krema dolazi u bijeloj plastičnoj ambalaži sa čepom na odvrtanje i jako sitnim otvorom kroz koji možete lako dozirati kremu. Voljela bih da je preko otvora zalijepljena i zaštitna folija, možda krema i sadrži istu ali moj primjerak je očito bio uskraćen od strane radoznalih prstića. Za 5.50KM dobijete 100ml kreme koja će Vam jako dugo trajati ukoliko je koristite samo na licu. 


Po pitanju teksture ova je krema više kao neki mliječno bijeli gel srednje gustine koji se jako lijepo razmazuje po koži i brzo upija pri čemu ne ostavlja zaštitni sloj niti bilo kakav masni, ljepljivi film na koži. U suštini potpuno se upije u kožu pružajući istoj potrebnu hidrataciju i njegu. Iako na prvi pogled gelasta struktura kreme djeluje nedovoljno hranjivo budite sigurni da prvi dojam vara i da će vam krema sa jako malom količinom dati optimalnu dozu hidratacije. 

S druge strane, dešavalo mi se da kad pretjeram sa količinom kreme, lice mi se nakon nekog vremena počne blago mastiti te iz istog razloga sumnjam da bi ova krema odgovarala masnoj koži, mada istoj nije ni namijenjena.

Kako se radi o kremi koja u sebi sadrži glicerin odlična je kao podloga ispod tečnog pudera ili tonirane kreme. Nakon upijanja, krema lijepo pripremi kožu za nanošenje pudera koji odlično 'sjedne' na istu te djeluje kao druga koža. 


Ova krema mi nije izazvala iritacije, crvenilo, prištiće ali me je prilikom prvog korištenja lice blago peckalo, posebno na dijelovima gdje su mi ranice od bubuljica. To peckanje pripisujem morskoj soli u sastavu. Kako se radi o kremi koja je namijenjena osjetljivoj koži ista nema miris, bar ne miris koji se može definisati u smislu voćni, cvjetni i slično. Uglavnom ništa intenzivno i nosu neugodno. 

Moram priznati da je mene ova krema ugodno iznenadila i kao neko sa kombiniranom kožom koja je veći dio godine suha i osjetljiva ja Vam preporučujem ovu kremu jer je stvarno jedan odličan proizvod za svakodnevnu upotrebu. Ako imate masnu kožu pametno bi bilo da ju preskočite ili ako kremu kupite, a ne odgovara Vam možete istu koristiti za njegu ostalih dijelova tijela.

Ukoliko Vas zanima detaljan sastav te uloga, štetnost ili korist svakog sastojka na kožu klik ovdje. 




Da li ste koristili ovu kremu iz Balea Med linije i imate li neki proizvod iz ove linije koji posebno volite???

Broj komentara: 14:

  1. Davno sam je koristila i definiotivno ću je opet kupiti! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. S obzirom na moj tip kože, mislim a bi mi odgovarala. Odlično je i to da nije komedogena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je suha koža biće ti super. Pa nema nekih komedogenih sastojaka, a ni meni koja sam sklona bubuljicama nije izazvala ništa slično, tako da imaš zeleno svjetlo za ovu kremicu :P

      Izbriši
  3. ovu kremu već duže imam u glavi da ju kupim :D kako imam masnu kožu, sumnjam da bi mi odgovarala za svakodnevno korištenje. no, možda bi dobro ošla preko zime, za umirivanje nekih drugih, suših dijelova tijela,, ili dijelova oko usana, koji mi znaju biti suhi i crveni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam masnu kožu tako da ti baš i ne mogu tačno reći ali pretpostavljam da za istu baš i nije, ali ako je želiš probati biće ti odlična kao njega za ostale dijelove tijela :)

      Izbriši
  4. Ovo mi se dopada, mogla bih da je nabavim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto, do sada jedna od boljih kremica koje sam probala.

      Izbriši
  5. Balea je zakon. Hvala na ovoj preporuci, imam prilično suhu kožu pa mislim da bi mi odgovarala...a čak i da ne odgovara, cijena je prihvatljiva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si rekla, Balea je zakon stvarno imaju lijepih stvari. Ako ti je prilično suha vjerujem da će ti biti dobra ako ti ne bude odgovarala možeš sa njom mazati ruke :)

      Izbriši
  6. Svaki puta kada idem u dm-u u potrazi za proizvodima iz ove linije jer su koliko sam ja shvatila većina odlični, nikada ih ne kupim jer ih ne mogu naći. Ne znam jer je problem u meni (možda sam čorava haha) ili su rasprodani :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina, meni se isto dešavalo. Kad god sam čitala recenzije na drugim blogovima žalila sam se kako u mom dm-u ovih proizvoda nema, ustvari bila sam ćorava hahhahha, jednostavno odi do dm-a i laaagano prošetaj i razgledaj i sigurno ćeš pronaći :)

      Izbriši
  7. meni je ova krema odlična. balea ili baš pogodi ili mi je nešto njihovo čisti promašaj :D uglavnom ono što kupujem vrijedi i više nego što košta.
    i ja sam mislila kako ovog nema kod nas i tražila je prvo među ostalim kremama za njegu lica, a onda i među proizvodima za njegu tijela ali nisam vidjela nikako. neki dan ugledala i u svom dmu ali među proizvodima za muškarce, tamo gdje su losioni poslije brijanja buahahah, nikad tamo ne gledam. a ja proljetos angažirala žene širom bosne da mi kremu traže i šalju. LOL.

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš sam u potrazi za hidratantnom kremom za suvu kožu lica koja nema (mnogo) štetnih sastojaka i dobro mi je došla ova recenzija. Kupiću je. Čak i ako mi ne odgovara koristiću je za telo, a i nije skupa. :-)

    OdgovoriIzbriši