srijeda, 12. kolovoza 2015.

Catrice velvet matt smokey eyes olovka


Prije nekoliko mjeseci pisala sam o Essence kajal olovkama za oči koje svakodnevno koristim jer mi je sa njima lakše kreirati lagani look na kapcima nego trošiti vrijeme na blendanje sjenila. Iako su spomenute olovke jako lijepe kremaste teksture, odlično se šilje i super blendaju na kapcima, iste su dosta kratkotrajne i bez baze (posebno na masnim kapcima) neće izdržati onoliko koliko ustvari želimo a to je minimum 8 sati bez popravki. 


Olovke koje su novitet u Catrice asortimanu i koje objedinjuju u sebi sve ono što je jednoj ženi/djevojci potrebno za dnevni smokey eye look su pogađate Catrice Velvet Matt dvostrane olovke. Po mom saznanju u prodaji su dostupne tek tri nijanse; maslinasta - Avokhaki, zatim plavkasta pod nazivom Blueny Tunes i crna Please, Mauve Black.


Nijansa Avokhaki je crna sa primjesama maslinasto zelene te sadrži sitni zlatni shimmer. Sama olovka kad se nanese na kapke i izblenda više djeluje maslinasto zeleno nego crno, a sam shimmer blago dolazi do izražaja. Ukoliko se odlučite olovku nositi samo na waterline-u dobićete ništa drugo nego običnu crnu nijansu. U suštini nijansa je pravi kameleon te u zavisnoti od osvjetljenja i ugla iz kojeg gledate tako će Vam se i boja olovke mijenjati, uglavno nešto je između zlatno-maslinasto-crne. 

Teksturom olovka je jeko mekana i lako se razmazuje prstima ili aplikatorom/sintetičkim kistićem koji se nalazi sa druge strane olovke. Na sreću aplikator je upotrebljiv što zaista nisam očekivala. Bila sam mišljenja da će samo pokupiti/upiti 'boju' u sebe i da neće razmazivati nijansu ravnomjerno. Međutim, kistić je sasvim solidan i bez upotrebe drugog 'alata' možete olovku lako razmazati na kapku. Ja pored kistića koristim i štapić za uši koji mi pomogne u čišćenju u slučaju da negdje više razmrljam olovku ili ukoliko prilikom blendanje napravim neke greške i sl. 


Što se tiče trajnosti ova olovka je daleko bolje od spomenutih Essence olovaka. Na kapcima izdrže više od 6 sati bez ikakve baze. Ne mrlja se i ne preslikava na gornji dio kapka. Ja u toku nošenja ove olovke nisam koristila nikakvu bazu jer mi se kapci trenutno maste i čini mi se da Catrice baza još dodatno zamasti kapke tako da Vam i ne bih preporučila nošenje baze ispod ove olovke. Iako se nije preslikavala olovka se blago uvlači u pregibe kapaka ali to možete lako riješiti  blagim potezima kista ili prstima preko kapaka. Olovka se lako šilji i s tim nećete imati nikakvih problema, znam da to većinu zanima jer niko ne želi olovku koja se ne može šiljiti. Ja sam prilikom šiljenja koristila Ovnak šiljalo iz cm-a koje imam jako dugo i na slici dole možete vidjeti rezultat. 



Catrice olovke možete kupiti u svim cm-ovima sa Catrice stalcima. Cijena ima se kreće od 5 do 6KM a količina koju dobijete je 1.1 gram, sasvim dovoljno ako mene pitate.


Toliko od mene u ovom postu, ukoliko Vas nešto zanima slobodno pitajte u komentarima.


Koje su Vaše omiljene olovke za oči???


Ukoliko želite osvojiti dm planer, idite na fb stranicu bloga.
pr uzorak

Broj komentara: 7:

  1. U Srbiji nazalost nemami Catrice, bas bih zelela da probam njihove proizove, nadam se da ce se neko konacno setiti da ih uveze :D Ova olovka izgleda super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš se dosta blogerica žali da Catrice nije dostupan u Srbiji, a baš mi je žao jer je Catrice jedan zanimljiv brend i stvarno imaju dobrih proizvoda, počevši od pudera i lakova za nokte :) Držim fige da Vam što prije dođe u drogerije :)

      Izbriši
  2. Catrice ima jako kvalitetne proizvode za prihvatljivu cijenu...većina njih je puno veće kvalitete od nekih Essence proizvoda, a s cijenom dođe skoro na isto. Olovka se čini super i sviđa mi se kako si ju ti iskoristila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Složila bih se sa tobom da Ctrice ima kvalitetnije proizvode od Essence-a i oni su meni se čini i mrvicu skuplji ali i imaju ljepšu ambalažu :D Olovka je baš super :)

      Izbriši
  3. i have it in get black and LOVE it
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  4. i sama volim koristiti crne olovke u svrhu kreiranja smokey eyesa <3 divno si to napravila na zadnjoj slici :)
    olovka se čini kao dobra... kako obožavam catriceov crni tuš Dating Joe Black, isprobat ću i ovu olovku :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvuči vrlo dobro, a i nijansa je vrlo lijepa. :)

    OdgovoriIzbriši