ponedjeljak, 24. kolovoza 2015.

Njega kose: Alverde šampon i gel za kosu


Šamponi čiji se sadržaj temelji na prirodnim supstancama mi nikad nisu privlačili pažnju. Zašto? Godinama kupujem i koristim šampone sa svim tim štetnim sastojcima poput sulfata i silikona i nikad nisam imala problema ni sa tjemenom ni ostatkom kose. S druge strane, takvi šamponi su duplo jeftiniji i količinski zahvalniji od onih sa prirodnim sastojcima. Moram priznati da je i razlog nepovjerenje u sposobnost prirodnih šampona da 'očiste' tjeme i da mi osiguraju kosu čistom minimalno dva dana. 



Alverde šampon sa maslinom i kanom namijenjen za volumen i jačanje tanke i slabe kose (200ml/cca4KM) je baš tip proizvoda koje sam bez razloga izbjegavala. Svi šamponi iz Alverde linije ne sadrže umjetne boje, konzervanse, sintetičke mirise niti sirovine životinjskog porijekla. Svi aktivni sastojci za pranje su biljnog porijekla.

Moram priznati da sam jako zadovoljna učinkom ovog šampona na mojoj kosi. Iako je u prilično zdravom stanju moja kosa se brzo masti pri tjemenu i ono što sam očekivala od ovog šampona je samo da mi održi kosu čistom dva dana. Prilikom prvog šamponiranja šampon je jako malo pjenio, a već pri drugom stvorila se bogata pjena koja temeljito očisti kosu do škriputavosti. Ne znam da mi je ijedan šampon ostavljao kosu škriputavo čistom kao ovaj. Miris mu je pomalo čudan ali blag i ne zadržava se u kosi. Prilikom korištenja ovog šampona nisam koristila regenrator jer sam htjela imati čistu sliku o njegovoj učinkovitosti. Nakon sušenja kosa nije naelektrisana, raštrkana na sve strane niti isušena već jako glatka i sjajna. Volumen nisam dobila niti sam isto očekivala. Kako mi je kosa duga i teška rijetko koji šampon joj može dati malo volumena, a iskreno volumen nije nešto za čime patim. 
    

Očekivala sam da će mi se kosa mastiti već dan nakon pranja što se na sreću nije desilo. Kažem na sreću jer mi se ovaj šampon zaista sviđa kako teksturom tako mirisom i srednje gustom konzistencijom. Dva dana kosa mi je bila u jako dobrom stanju, treći dan se već počela polako mastiti što je po mojim kriterijima prihvatljivo. Moram priznati da mi je jedino problem količina od 200ml koju ću ja brzo potrošiti jer mi pri svakom pranju kose treba jako puno šampona.


Drugi proizvod iz Alverde linije proizvoda je gel za stiliziranje kose. Kako se radi o proizvodu prirodnog porijekla krase ga iste karakteristike kao i šampon. Tačnije, Alverde gel za kosu sa cvijetom lotosa i ljubičaste riže je pravo malo blago u tubici od 150ml. Ako ste kao i ja i ne koristite gelove za kosu samo jedno korištenje ovog gela će Vas pretvoriti u ovisnika o njemu.  Znam da zvuči kao reklama ali ovaj gel ima možda najljepši miris na svijetu, ako mislite da pretjerujem trčite u dm i provjerite, ja Vas uvjeravam da nećete ostati ravnodušni. Miris bih okarakterizirala kao voćno - cvijetni, srednje intenzivan i nimalo jak i zagušujući.  


Nisam osoba koja pravi frizurice, punđice i slično pa nisam imala mogućnost uvjeriti se u jačinu učvršćivanja koju ovaj gel pruža. Meni se odličnim pokazao na mokroj kosi jer lijepo zagladi kosu kad se osuši i da joj lijep miris. Mišljenja sam da ga je tako najbolje koristiti, na mokroj kosi jer ne ostavlja bijele tragove i ne slijepi kosu. Nećete pogriješiti ako odlučite gel koristiti i na suhoj kosi. Malu količinu protrljate između dlanova i zagladite neposlušne dlake koje strše sa svih strana. Oni sa afro - napuhanom frizurom će razumijeti o čemu priča. 



Ako se odlučite na kupovinu bilo kojeg od ova dva proizvoda nećete pogriješiti. Ja Vam prije svega preporučujem gel, posebno ako niste ljubitelj takvih proizvoda jer će Vas ovaj preobratiti i uvijek ćete ga koristiti zbog neodoljivog mirisa. 


Da li ste koristili neki od ova dva proizvoda??? Koji Vam je omiljeni Alverde proizvod iz linije za njegu kose???

Hvala na čitanju!

PR UZORAK

Broj komentara: 11:

  1. Nikad nisam još probala od Alverde nešto za kosu.... Možda je vrijeme! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja do sada. Imaš preporuke za ovaj šampon stvarno je dobar :)

      Izbriši
  2. Nisam koristila Alverde proizvode za kosu, ne znam nekako ih uvek zaobilazim u Dm-u, iskreno nisam ni mislila da su tako dobri. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ih zaobilazila jer sam mislila da su šamponi ne učinkoviti, sreća pa sam se prevarila, dobri su i imaju super sastav :)

      Izbriši
  3. Bas sam prije neki dan razmisljala da li ga ga uzmem i opet se odlucim za panten...mada mi je kosa vec na njega navikla,tako da mozda ovaj kupim sad...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kakva ti je kosa ali u svakom slučaju pokušaj jer šampon je ok i nemaš potrebe zaobilaziti ga kao ni ja uostalom :)

      Izbriši
  4. jako mi se sviđaju fotke :D i onda sam se sjetila da i ti kao i ja slikaš s mobitel :D al super ispadaju, vidi se trud :D
    sad si me navukla da obadva ova proizvoda isprobam - posebno šampon :D jer i sama imam tip kose kao i ti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana. Ma pisala sam ti na fb stranicu da skoro sav posao odrađuje moj htc sa 5mp kamerom i malo fotke posvijetlim i izoštrim na be.funky editoru, možeš i ti pokušati sa njim. Nekad ižicam od mlađeg brata iphone5 koji ima odličnu kameru, možda sam dva-tri posta odradila sa njom ako klikneš na one sa sundance proizvodima vidjećeš razliku između fotki tu i na ovom postu. Super je šampon, nisam mogla vjerovati da je tako dobar :)

      Izbriši
  5. Sampon nisam probala no nakon ovog tvog posta svakako cu ga probati. Sto se tice gela od Alvede definitivno je najbolji gel koji sam probala. Toliko se prirodno ponasa i kada ga koristim nemam onaj tezak osjecaj gela na kosi, ne ljepi ju. Ja ga koristim na mokru kosu kako bi mi kovrce zadrzale oblik. Moj favorit medju gelovima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je šampon odličan. Super si napisala da se gel prirodno ponaša, odličan je i što je najbolje ne lijepi kosu niti ostavlja bijele tragove. :)

      Izbriši
  6. Danas sam prvi put kupila Alverde šampon (argan i badem). Jedva čekam da ga probam, a super mi je što si zadovoljna svojim, pa imam velika očekivanja :)

    OdgovoriIzbriši