petak, 11. rujna 2015.

Abeceda kozmetičkih kompanija: C - Cosnova Beauty


U prvom postu koji sam pisala na ovu tematiku riječ je bilo o američkoj kompaniji Avon, a danas se prebacujemo na evropski kontinent, tačnije Njemačku i saznajemo nešto više o najdražim nam essence i CATRICE brendovima koji se nalaze pod okriljem cosnova Beauty kompanije. 


Relativno mlada kompanija (u odnosu na Avon) prvobitno nazvana cosma GmbH osnovana je 2001. godine od strane Christine Oster - Daum, suosnivač kompanije je Javier González koji je uz to i generalni menadžera kompanije te Mathias Delor i Hilko Prahl koji se priključuju na vodeće pozicije kompanije u 2012. odnosno 2015. godini. 



Sjedište kompanije je u Sulzbach (Taunus) Njemačka, a prva podružnica izvan Njemačke tj. evropskoga kontinenta osnovana je 2008 godine u New Yorku, USA. Njihova dva najpoznatija brenda su već gore spomenuta essence (lansiran 2002) i CATRICE (lansiran 2004).






2001. godine kad je kompanija osnovana, zapošljavala je tek 10 radnika. Kasnije,  razvojem i ekspanzijom te lansiranjem u početku essence brenda, a zatim catrice, kompanije je postepeno rasla i širila se ne samo na tržištu Njemačke nego i na idućih 15 evropskih država među kojima su Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Švicarska, Mađarska i dr. 

Kako joj je godišnje rastao prihod tako se je i broj zaposlenika povećavao da bi 2015 godine Cosnova zapošljavala preko 300 radnika i ostvarivala godišnji prihod u iznosu od 279.3 miliona eura u 2014. dok se za 2015 godinu očekuje još veći iznos neto godišnjeg prihoda od prodaje proizvoda.







Složite ćete sa sa mnom kad kažem da su essence i CATRICE sinonimi za pristupačnost, a u prilog tomu svjedoči činjenica da je essence najprodavaniji u Europi dok u našoj zemlji (BIH) već godinama čini najprodavaniji brend dekorativne kozmetike.  Danas, pored toga što je Cosnova sa svojim brendovima prisutna u Europi (najveće tržište je Njemačka) essence i CATRICE kozmetika je kroz ovlaštene distributere pronašla put i do ostalih kontinenata kao što je Amerika, Australija i Azija. Nedavno je objavljeno da se essence kao brend ne zavisno od CATRICE kozmetike prodaje u više od 80 zemalja svijeta, a 90% essence kozmetike se proizvodi na evropskom kontinentu i prodaje za prosječnu cijenu od 2 eura. Catrice je prisutan u 50 zemalja svijeta. 



Cosnova ne testira svoje proizvode na životinjama niti koristi sastojke koji se testiraju na životinjama. 


Nadam se da ste saznali nešto novo. Da znam, preskočila sam B, jednostavno nemam pojma o kojoj bih kompaniji pisala, pa mi dajte prijedlog.

Čitamo se u idućem postu. 

Izvori: cosnova.com, WWD


Broj komentara: 7:

  1. Meni su ovi tvoji postovi jako zanimljivi i rado ih čitam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i ja ih rado pišem jer uvijek saznam nešto novo :)

      Izbriši
  2. Jedva čekam vidjeti što nas sljedeće čeka.

    Odlična si! ☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ni znala da su Essence i Catrice deo iste kompanije. Zaista je krajnje vreme da nabavim i neki Catrice proizvod pa da uporedim :)
    A za B, mozda... Bioten?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to su sestrinske firme kao sto je i Bourjois od Chanel-a

      Izbriši
    2. Eh da jesu, a Bourjois je od aprila 2015 dio Coty-ja koji proizvodi Rimmel, adidas, sally hansen lakove itd :)

      Izbriši