srijeda, 2. rujna 2015.

Grupna recenzija: Balea #3


Do nedavno sam bila osoba koja u svojoj kupaoni nije imala ni jedan Balea proizvod. Sad je situacija obrnuta. Imam malu vojsku Balea proizvoda za njegu od glave do pete i ista se sa otkrićem novih proizvoda samo povećava. Tako Vam u nastavku donosim pregled pet novih otkrića čiju bih kupovinu bez razmišljanja ponovila. 



Počinjemo sa kosom. Koliko volim Balea gelove za tuširanje toliko ne volim većinu šampona ovog brenda. Na sreću u tu većinu ne spada onaj sa ruzmarinom i melisom za masnu kosu te novitet koji sam dobila od dm-a na recenziju, a radi se o Balea šamponu sa kokosom i breskvom za suhu i oštećenu kosu.* Pored šampona u ponudi imate losion i regenerator za kosu. Guste je konzistencije i predivnog egzotičnog mirisa u kojem prevladava kokos. Šampon dobro pjeni i odlično očisti kosu. Škriputavi osjećaj u ovom slučaju izostaje. Nakon pranja kosa je lijepa i mirisna i ne masti se iduća dva dana. Treći dan možete preživjeti upotrebom šampona za suho pranje kose. Kosa mi nije oštećena niti pretjerano suha te ne mogu svjedočiti po pitanju uticaja na takvo stanje, ono što mogu potvrditi je da mi kosa nakon korištenja ovog šampona nije naelektrisana i neugledno napuhana. Sve u svemu, solidan šampon za malo para. Tačnije, 300ml košta cca 2.5KM. 



Kao što sam spomenula gore u postu, volim Balea gelove za tuširanje i redovno kupujem nove ali nikad iste. Koliko god da mi se sviđa neki miris i konzistencija nikad se ne vratim po isti već kupim drugi miris jer je ponuda zaista velika i ja očito želim probati sve. U suštini svi su oni sličnog sastava, prilično privlačne ambalaže i neodoljivoga mirisa. Onaj koji danas spominjem u postu je sa vanilijom i kokosom i više je jesenja varijanta iako bi kokos dao naslutiti da je ljetna. Miris je prilično gurmanski, nije previše jak ali ništa u njemu me ne asocira na svježinu i bijeg od vrućine u ljetnom periodu. Sadrži sulfate  i jako dobro pjeni ali ne isušuju kožu te nakon tuširanja nemam potrebu da se odmah mažem losionom za tijelo. Miris se jako kratko zadržava na tijelu što ja uvijek navodim kao manu Balea gelova za tuširanje. Još jedan dobar proizvod ako nemate zahtjevnu i suhu kožu tijela možete kupiti u dm-u za 2.5KM, a dobićete 300ml. Radi se o gelu koji je u stalnoj postavi. 


Balea Fresh dezodorans je po mojoj procjeni novitet među Balea dezodoransima. Ako me sjećanje dobro služi ovo je tek treći dezodorans iz Balea tvornice koji sam probala. Očito da mi se treći put posrećilo jer sam kupila dosta dobar proizvod, odličnog mirisa ali mu zaštita nije onakva kakvu obećava. Iako ja nemam problema sa pretjeranim znojenjem i neugodnim mirisima sumnjam da će ovaj dezodorans zadovoljiti potrebe svih onih koji pripadaju skupini žena kojima treba daleko jača i duža zaštita od znojenja. Obećanja od 24h zaštite od neugodnih mirisa nisam testirala, a i da jesam, sumnjam da bi to ovaj proizvod stojeći podnio. Uglavnom niko i ne treba biti toliko vremena bez tuša tako da je 24h pretjerano. Ne sadrži aluminijeve soli što je pohvalno ali sadrži alkohol što mu ne zamjeram. Miris mu je jako svjež ni cvjetni ni voćni već nešto između, uglavnom nije previše intenzivan i zagušujući. 200ml/2.80KM


Ovaj proizvod sam spominjala u postu sa favoritima. Radi se o kremi za tijelo sa kokosom. Ovo mirisno čudo je nešto najbolje što možete poželjeti za njegu u ljetnim mjesecima. Srednje je gustine i za hidrataciju određenih dijelova tijela potrebna Vam je mala količina jer pruža bogatu njegu. Ako hoćete učinkovitu njegu i hidrataciju morate ju nanositi više puta dnevno i svaki dan. Miris kokosa je lijep i osvježavajući, nije intenzivan i ne djeluje umjetno. Krema je namijenjena suhoj koži i možete ju koristiti za mazanje suhih stopala, ruku, cijelog tijela osim lica. Ja sam ju brzo potrošila i Vama isto savjetujem jer kako se ne radi o tubici i zbog učestalog umakanja prstiju i otvaranja ambalaže, proizvod može promijeniti miris. 500ml košta 4.5KM


Zadnji ali ne i manje vrijedan proizvod su Balea vlažne maramice sa mirisom grejpa* za njegu lica i skidanje šminke. Ja inače šminku skidam vlažnim maramicama, a zatim se umijem gelom. Za nešto više od 3KM dobijete 25 maramica koje su prilično učinkovite za skidanje šminke sa lica ali i sa očiju. Imaju lijep i osvježavajući miris i ne ostavljaju lice ljepljivim. Za skidanje cijelog make upa sa lica najčešće koristim dvije maramice koje temeljito odstrane svu šminku sa lica ali bez obzira na to uvijek lice umijem blagim gelom.


Toliko od mene, čitamo se u idućem postu.


Jeste li koristili neki od Balea proizvoda iz posta??

Proizvodi označeni* su PR, svi ostali su kupljeni mojim novcem.

Broj komentara: 17:

  1. Ja obozavam ovu kremu zbog kokosa i jako je povoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, mislim da ću je iduće ljeto ponovo kupiti :)

      Izbriši
  2. Kremu za tijelo sam isprobala, isprobala sam i još dvije druge varijante (breskva i shea puter, čini mi se) i baš je super proizvod, a iako volim njihove gelove za tuširanje, taj mi miris nikako nije "sjeo" :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokuša ću sad pronaći sebi neku koja je više za jesen, kokos me baš asocira na ljeto. Što se tiče gela, slažem se miris nije baš svakome po guštu ali meni se sviđa :)

      Izbriši
  3. Nisam iz posta ali sam kupila neki sampon i kremu za kosu i testiram ih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, nadam se da ćemo čitati o njima na blogu :)

      Izbriši
  4. Ja sam poela u posljednje vrijeme stalno kupovati Balea gelove za tuširanje, najvise zbog mirisa, posebno volim one LE :D Kremu za tijelo od kokosa sam imala prije godinu-dvije i proslijedila je dalje nakon nekoliko koristenja, nisam veliki fan kokosa tako da je meni malo smetao miris :/ ali fino je njegovala kozu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su LE omiljeni jer su uvijek spoj nekih zanimljivih mirisa :) Razumijem te ako ti kokos nije sjeo, poznajem jako puno osoba koje kokos baš i ne vole :)

      Izbriši
  5. Balea je jedan od mojih omiljenih brendova! :) Obozavam njihove kupke, losione, sampone i balzame za kosu, ma svee.. :) Preporucujem ti da probas Balein losion za telo u tubi (limitirane edicije).. Predivno mirise i hidrira! :) I da, mleko za kosu.. Moj favorit leta! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš imama u planu kupiti neki sa bademovim ulje, nisam baš sigurna kako se tačno zove ali badem je u pitanju :) Mlijeko za kosu sam kupovala par puta i baš mi je bilo dobro.

      Izbriši
  6. Dobrodošla u Balea carstvo! :)
    Probaću sigurno taj šampon, jer sam probala Vanila i neki LE mango ananas i sjajni su! Kokos kremu za telo obožavam, sjajna je! Što se dezodoransa tiče meni je omiljeni zeleni, mislim da je limeta u pitanju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja taj nisam probala, nisam čak ni primijetila da ga imaju, moram bolje pogledati :)

      Izbriši
  7. Ja volim njihove pilinge i tuširalice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pilinge nisam probala ali tuširalice volim :)

      Izbriši
  8. Gel za tuširanje obožavam, a losion sam ranije imala, i baš mi je bio dobar. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Balea krema za tijelo je fantastična. Dugo sam koristila Nivea soft kremu jer se vrlo lako upijala i lagana je. No međutim, cijena joj konstantno poskupljuje. Iz tog razloga jednom sam naišla na Baleinu kremu od kokosa i sada samo nju koristim jer mi njezina količina, kvaliteta i cijena odgovara. Nju koristim ne samo kao kremu za tijelo već i kao kremu za ruke. Pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši