subota, 5. rujna 2015.

In love with #4



Kako jesen stiže na velika vrata vrijeme je da se pozdravim sa ljetnim favoritima. Na sreću i nimalo tužna, raširenih ruku očekujem godišnje doba koje je uvod u moju najdražu zimu. Snijeg, šalovi, pucketanje vatrice, litre čaja, ne znam za Vas ali ja jedva čekam. Do tada kažem baj baj proizvodima koji su me vjerno služili čitavo ljeto i kažem dobrodošli bordo lakovi za nokte, ljubičasti ruževi i kremasti gelovi za tuširanje gurmanskih mirisa, i da, da ne zaboravim mirisne svijeće koje će vjerujem svima nama biti glavna dekoracija prilikom fotografisanja. 


Moram priznati da sam već spominjala neke proizvode koje će se naći u ovom postu, tako da ću Vas samo uputiti linkom na njihovu recenziju. Međutim, zasigurno nisam spominjala Essence silk touch rumenilo u nijansi 90 summer dreaming. Jako lijepa breskvasta nijansa koja odgovara svjetlijim tipovima kože kakva je moja. Na sreću nije previše pigmentirana te da bi ste dobili nešto boje morate dobro 'uroniti' kist, blago ga otresti, a zatim aplicirati rumenilo na obraze. Iz istog razloga ga i volim jer kad negdje žurim mogu ga jako brzo nanijeti i ne utrošim puno vremena na blendanje istog. Trajnost mu je prosječna (3-4 sat) kao i svemu što ljeti stavite na lice. Iako se na prvi pogled čini da je mat završetka, ono to nije jer sadrži sitno mljeveni zlatni šimer koji se primijeti samo ukoliko se dobro zagledate u površinu rumenila ili u obraze. Tako da, može proći kao rumenilo sa polu mat završetkom koje na licu izgleda sasvim prirodno, naravno ako ga pravilno nanesete. U tipičnoj Essence plastčnoj, kompaktnoj ambalaži dobijete 5 grama proizvoda za 5.25KM. Ovo rumenilo je nadopuna postojećem asortimanu silk touch rumenila, tako da vjerujem da ga možete još pronaći u ponudi. 



U toku ljeta make up na očima sam nastojala svesti na minimum. Pored toga što sam obavezno nanosila sloj, dva maskare (Essence Princess Lash), nekad crnu Catrice Velvet Matte olovku, obavezno je bilo i nešto 'u boji' uz donji rub trepavica. Pokušavala sam ignorirati pozamašnu količinu nude sjenila koje imam i odlučila da ću ovo ljetno konačno uključiti malo boje u očni make up. Istina, nisam nanosila takve nijanse na gornji kapak, međutim, stavljanje plave, zelene i mint zelene uz donji rub trepavica za mene je bio veliki pomak.  

Jako često u upotrebi je bilo mint zeleno sjenilo od Catricea u nijansi 910 My Mermint. Nažalost slabe je pigmentacije te i da sam ga namjeravala nositi na gornjem kapku ne bih mogla izvući ništa boje iz ove nijanse. Na donjem kapku sam već mogla nešto napraviti jer sam stavljala malo baze i sjenilo se nakupljalo uz donji rub trepavica. Oriflame sjenila iz Very me kolekcije su bila na testu. Rekla sam sama sebi ako ih ne budem koristila idu u smeće ili ih poklanjam nekome ko će ih koristiti. Na njihovu sreću plavo se pokazalo super na donjem kapku kao i zeleno. Daleko su bolje pigmentacije od Catrice mono sjenila, ne nakupljaju se oko trepavica i traju dok ih ne skinem. Nijanse koje imam su Eye Envy - zeleno duo i Blue Electric plavo/crno duo sjenilo. 


Catrice Allround korektor sam spominjala u prošlom in love postu. Ovaj put ga spominjem samo iz razloga što je on bio jedini proizvod koji sam koristila na licu u toku vrućih ljetnih dana. Bilo koji tečni puder da stavim na lice brzo sklizne ukoliko ga dodatno ne matiram sa transparentnim puderom. To mi ne dolazi u obzir jer ne podnosim mat finiš lica, posebno ne ljeti. Kako sam smanjila broj mitesera na nosu i bradi, ostalo mi je samo da sakrijem postojeće bubuljice i par ožiljaka od prijašnjih. Isto mi je uspijevalo sa ovim korektorom. Rekla sam već prije da ga ne koristim ispod očiju jer mi se uvlači u borice i jako se primijeti, međutim otkrila sam novu tehniku nanošenja Essence plosnatim kistom.  Sa njim uzmem koliko mi treba proizvoda i  nanesem na kritično područje, te lagano izblendam i na taj način nijansa 010 Nude prekrije željene nedostatke te se lijepo stopi sa kožom. 



Swatchevi:
S LIJEVA NA DESNO: Very me zeleni duo, Essence rumenilo, Catrice mono sjenilo, Very me plavo/crni duo

Na početku posta sam napisala da sam već neke proizvode spominjala u ranijim postovima pa nema smisla da o njima i sad pišem. 


Tako sam pisala usporedbu Essence princess maskara što možete pronaći ovdje. Zatim Catrice Velvet Matt olovku za oči koju sam zasebno recenzirala i predivnu nijansu 13 Golden Rose Velvet Matte ruža. 

Catrive Velvet Matt olovka, GR VM ruž u nijansi #13, Catrice Allround korektor #10Nude



Da li ste koristili neke od mojih favorita i koji su Vaši?


21 komentar:

  1. Very mi senke su predobre, odlicno izgledaju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su samo dobre kad ih koristim na donjem kapku, solidne su pigmentacije :)

      Izbriši
  2. Ja isto jedva čekam da ljeto prođe, ali ne zbog zime već zbog jeseni. Nisam prije voljela kišu, al u zadnje vrijeme sve više uživam u njoj.. Ljeto mi je grozno kad je kozmetika u pitanju jer ne mogu na sebi podnijeti ni maskaru kamo li puder ili neki jači ruž.. Ljeti najčešće sam koristila labelo (eos mint) i kremu za lice.. Bad beauty blogger :$ haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti te razumijem što se tiče kozmetike i ljeta, meni je vruće kad vidim puder a posebno kad ga moram staviti na lice hehe :)

      Izbriši
  3. Prije 100 godina sam imala tu Very Me sjenilo u plavo-crno sjenilo i nikako ne mogu da se sjetim da li mi je valjalo :D baš sam ga davno koristila, mislim da su to prva sjenila koje sam sebi kupila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja ih imama već dugo, kolegica mi donijela ovo zeleno i još su mi ok :) To jedino u boji što imama sve ostalo su mi neutralna sjenila :)

      Izbriši
  4. Dosta istih proizvoda koristim.Rumenilo i korektor obozavam,maskaru malo manje.Catrice sjenu sam pocela odnedavno koristiti u kombinaciji sa Essence plavom.olovkom za oci na donjem kapku.Izgleda fantasticno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još da mi je plava olovka za oči bilo bi dobro. Moraću je kupiti pa pokušati jer mi se mint boja jako sviđa na donjem kapku i ne bih da je se moram riješiti kao onog ljubičastog Catrice mono sjenila koje mi je skroz slabo pigmentirano :)

      Izbriši
  5. Mene je korektor pozitivno iznenadio iako inače ne volim korektore u sticku :D essence rumenilo je divno, baš mi se sviđa i baš ga volim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je korektor izneneadio a rumenilo mi je ok za ljeto, nije mi nijansa nešto za jesen :)

      Izbriši
  6. Prelijepi su tovi tanjurici u pozadini, bas su nekako fotogenicni. Ja bas zelim probati ovaj Catrice korektor, a nikako da naletim na njega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Nadam se da ćeš ga pronaći da će ti se svidjeti :D

      Izbriši
  7. Zbog loseg iskustva sa GR ruzevima, zaobilazila sam Velvet Matte kolekciju, ali ova boja je fenomenalna i mozda me "nagovori" na kupovinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auu sumnjam da će te ova linija razočarati :)

      Izbriši
  8. i sama se veselim jeseni i zimi :)
    fotke su baš slatke, a zainteresirala si me za Catrice korektor :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, robaj ako nemaš suhu kožu :) jer je dosta tvrđe i suhlje teksture pa suhokožcima ne bi odgovarao :)

      Izbriši
  9. I ja jedva čekam te zimske i jesenje čarolije koje si nabrojala :-) Nisam ništa od ovog probala, razmišljam o tom Catrice korektoru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo. Korektor je sasvim ok, ako imaš suhu kožu zaobiđi ga :)

      Izbriši
  10. Imam par slicnih ali ipak drugacijih stvarcica :D - Essence rumenilo ali u drugoj nijansi (super je), GR VM ruz nijansa 12 (tamna za moje usne ali dobra), Essence maskaru ali narandzastu :) Obavezno cu probati i zelenu Essence, ova nije bila losa ali nekako sam mnogo vise ocekivala od nje, da budem iskrena :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 12 nijansu nemam ali ću je pogledati jer mi se čini ok. Iskreno meni su spomenute maskare ok, imama zahvalne trepavice pa mi skoro svaka odgovara. kad uzmeš u obzir cijenu ne možeš ni očekivati nešto ekstra od nje :) Hvala na komentaru. LP

      Izbriši
  11. Nekako mi je bolja narandzasta od zelene princeze! :D

    LIKE!!! :D

    OdgovoriIzbriši