srijeda, 16. rujna 2015.

La Petit Marseiliais: Kremasti gel za tuširanje sa mlijekom vanilije!


LPM proizvodi su već neko vrijeme prisutni na našem tržištu i uglavnom se mogu kupiti u dm-u i Konzumu. Pored proizvoda za njegu tijela sadrže i liniju za njegu kose. Volim gelove za tuširanje i do sada nijedan brend nije mi sa trona skinuo Balea gelove. Odlični su kad uzmem u obzir odnos cijene i kvalitete, a i raznolikost mirisa je zadovoljavajuća. Činjenica je da ne pružaju optimalnu njegu ali to od njih i ne očekujem. 


Što se tiče ovih gelova za tuširanje malo su bolji od Balea gelova, ne znam je li ih fer uspoređivati ali sa obzirom na toliku razvikanost LPM marke mislila sam da bolje njeguju ali ništa od toga. Ambalaža mi se sviđa jer je baš upečatljiva i ističe LPM marku na polici u odnosu na druge proizvode. Konzistencijom je dosta gušći od Baleinih gelova i daleko bolje pjene. Stvarno sa jako malo proizvoda možete stvoriti bogatu, kremastu pjenu. Miris ovog gela koji sam koristila je vanilast, pomalo čudan i mislim da bi mogao biti ljepši. Kako se ne radi o tipičnom ekstraktu vanilije nego mlijeku valjda je za očekivati malo neobičan miris.



Nakon tuširanja koža je jako lijepa, glatka i miriše, a miris se zadržava  još nekih sat - dva na tijelu što je veliki plus. Koža nije zategnuta niti imam potrebu da se dodatno mažem sa nekim drugim njegujućim proizvodom. 



LPM gelove za tuširanje uvijek možete kupiti na  akcijama kao što sam ja kupila ovo jumbo pakovanje od 400 ml za cijenu onog od  250 ml koji inače koštaju cc 4KM ili manje, ne sjećam se tačno. Uglavnom radi se o solidnom proizvodu i vjerojatno ću kupiti još neki ali drugačijeg mirisa.


Da li ste koristili LPM proizvode i imate  li svoj omiljeni???

Broj komentara: 10:

  1. Nisam jos probala, sve se nečkam kad ih gledam na policama. Slažem se za Baleine, za onu cijenu, oni su savršeni. A za LPM možda ipak i probam, čisto da smirim radoznalost. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Baleini super. Ma i ja sam kupila ovaj samo da smirim radoznalost :)

      Izbriši
  2. Rijetko biram ovakve proizvode s mirisom vanilije upravo zato što znaju čudno mirisati. Sviđa mi se što ti nakon tuširanja nije potrebna dodatna njega. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, miris vanilije baš zna biti čudan i to u većini slučajeva :/

      Izbriši
  3. Ni ja bas nisam fan vanilije, ali probala bih neki drugi njihov :) maska za kosu mi je dobra (ona bordo crvena)...i super da se miris zadrzi na kozi, tako mi je jedino do sad bilo s Afroditinim gelom jednim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris se zadrži i gel je skroz ok. Super da si mi spomenula masku, definitivno ću je detaljnije proučiti :)

      Izbriši
  4. Volim miris vanilije,medjutim zeljela bih isprobati njihov sampon koji nikako dosad nisam uspjela pronaci.
    Divan post ! Pratim te xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji? Nisam ni ja probala ništa za kosu ali ću morati :)

      Izbriši
  5. Obožavam LPM gelove za tuširanje :D Sve sam ih isprobala i najdraži mi je lavanda koju obožavam :) Ovaj mi je također dobar i sviđa mi se što nije riječ o tipičnom zagušljivom mirisu vanilije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U volim miris lavande, ma nije zagušljiv miris ovog gela ali je malkice čudan :)

      Izbriši