utorak, 29. rujna 2015.

Mirisna recenzija: Farmasi Angel of Innocence maglica za tijelo!




Nisam nešto vješto po pitanju recenziranja parfema, toaletnih vodica, pa čak moram priznati da mi opisivanje mirisa dezodoransa predstavlja problem. Mišljenja sam da ljudi koji umiju slikovito opisati određeni parfem posjeduju šesto čulo i poseban izvan vremenski talent, a da ne zaboravim i posebno osjetljiv nosić. Znam da će upravo takvima moja recenzija Farmasi maglice/spreja za tijelo djelovati van kolosjeka ali šta da Vam kažem, budite dobri i progledajte mi kroz prste jer sam se trudila da Vam dočaram ovo cvijeće i voće u mirisnoj bočici. 



Od pet ponuđenih mirisnih maglica za tijelo ja sam dobila onu pod nazivom Angel of innocence i da sam sama birala ne bih bolje izabrala jer ovaj sprej je spoj svega onoga što volim kod mirisnih proizvoda. Sve ponuđene maglice dolaze u plastičnoj bočici sa mehaničkim raspršivačem.  Ono što je odlično možete sprej povesti sa sobom u torbi i družiti se sa mirisom čitav dan ukoliko smatrate da Vam je potrebna nadogradnja mirisa. Količina koju dobijete je 115ml svijetlo ružičaste tekućine za 6.30KM (aktuelni katalog).

Neka Vas ne zavara ambalaža jer ovo što dobijete unutar iste je pravo malo blago. Pri prvom raspršivanju dočekat će Vas eksplozija nedefiniranih mirisnih nota. Ništa se ne brinite to je samo bergamot i šljiva sa malo voćnih nota ananasa, mediteranske mandarine i nježnog ljiljana. Pomalo ste skeptični ali dajte mu šansu. Vaše tijelo prima mirisnu vodicu i svojom toplinom oslobađa pomalo intenzivan, a u drugu ruku drzak miris jasmina i noćne kraljice tuberoze. Kroz nekoliko sati na vašoj koži formiraće se anđeoski  i mistični orijentalni miris kojim vlada mošus praćen cedrovinom i kašmirom. Ukratko rečeno već pri prvom nanošenju osvojiće Vas ovaj bogati cvjetni miris kojega mnogi uspoređuju sa kultnim Coco Mademoiselle. 


Ono što je bitno napomenuti ukoliko se odlučite proizvod koristiti na tijelu (ja jesam) neće Vam izazvati nikakve iritacije ili neugodne nuspojava u vidu ljepljivosti ili isušivanja. Međutim, možete ga koristiti  i na odjeći ali tada isti neće biti u mogućnosti pružiti Vam svo bogatstvo i fantaziju mirisa ali ćete duže osjetiti njegovo prisustvo. Za jedan sprej prilično je dugotrajan i smatram da bez obzira na praktičnost apliciranja istog kad ga jednom nanesete nećete više imati potrebe za obnavljanjem mirisa. 


Koji je Vaš omiljeni mirisni sprej za tijelo. 
PR

Broj komentara: 17:

  1. kapa dole za opis.. izgleda da nisi svjesna da i ti posjedujes to sesto culo, hahahah.. :) i slike su mi lijepe.. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj nemoj me zezati :D ev' crvenim se od sramote hehe. Hvala ti.

      Izbriši
  2. Kako mozes tvrditi da ne znas opisivati mirise kad si to upravo ucinila? :D Sto se tice mirisa ja samo mogu reci da mi se neki svidja ili ne :D sve drugo je kvantna fizika :P
    Ove mistove u katalozima gledam vec neko vrijeme i nikako da se odlucim za neki :D
    I definitivno moram pohvaliti suradnju Farmasija s blogericama jer su recenzije njihovih proizvoda slabo zastupljene, a Farmasi ima odlicne proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znaš da me malo steglo u grlu kad sam počela čitati ovo 'kako možeš tvrditi... kontala sam da sam nešto loše napisala :) heheh. Hvala ti baš si mi izvukla osmijeh na lice :) Vjeruj mi i sama sam takva ili mi se sviđa ili ne, a ovaj mi se baš sviđa. Eto ako imas Coco M. parfem kažu da maglica miriše kao taj parfem.

      Da baš je za pohvalu suradnja Farmasija sa blogericama :)
      Hvala ti na komentaru :)

      Izbriši
  3. Meni je sestra kupila Angel beauty; narandža, cvijet narandže, mimoza, ruza, jasmin, tonka grah, vanilija - ja oduševljena <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh da mi je osjetiti taj miris čim je naranča prva znači da je više citrusni nego cvjetni, valjalo bi ga probati :)

      Izbriši
  4. Hahaha opis ti je savršen!!! Nisam probala maglicu, ali u posljednje vrijeme stalno nesto naručujem iz kataloga i cini mi se da cu posjedovati pravu malu kolekciju 😅

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) A ništa kad već naručuješ pogledaj i ovaj sprej nije loš, naravno ako voliš cvjetne mirise :)

      Izbriši
  5. Moj omiljeni je Love Spell iz Victoria's secret, za sada. Nisam znala da Farmasi ima sprejeve za telo, moraću da potražim kad budem u prilici jer dugo nisam koristila nijedan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E taj nisam koristila. Nisam ni ja znala do sada, pregledaj malo katalog ima svega :) :)

      Izbriši
  6. Super je review!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti si vjerovatno u školi govorila da ništa nisi naučila i na kraju dobiješ pet :D ja fakat ne znam mirise opisati, pa ti vidi :P Ne volim maglice za tijelo i tako ta čuda, izbjegavam ih, zaboravim koristiti, ni parfeme redovno ne koristim.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha pročitala si me k'o knjigu :P Ja samo dezić redovno koristim, a parfeme i sve ostalo kad se sjetim :)

      Izbriši
  8. ala preslatke su fotke i sprej izgleda jako slatko :D
    zvuči kao nešto što bi mi se svidjelo, jer volim miris šljivee <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, eh ja volim miriš šljive u pekmezu heheh :)

    OdgovoriIzbriši