utorak, 1. rujna 2015.

Tag post: Sisterhood of the world bloggers award!

Hvala Beauty by Kety na nominaciji za ovaj tag. Inače, volim pisati ali i čitati ovakav tip postova kod drugih blogera. Na taj način saznaš više o njima, a možeš i drugima reći više o sebi odgovarajući na postavljena pitanja.

Pravila ovog taga su slijedeća:

  • zahvali se blogeru koji te je nominovao
  • zakači sisterhood logo
  • odgovori na deset pitanja iz posta u kome si tagovana
  • postavi deset novih pitanja za blogere koje taguješ
  • taguj pet blogova








1. Razlozi za pokretanja bloga?
Htjela sam svoj mali tihi kutak u kojem mogu pisati o svemu što volim. Volim kozmetiku i sve vezano za uljepšavanje i njegu a većinu ljudi iz mog okruženja takve stvari ne zanimaju pa sam trebala mjesto na kojem ću moći dijeliti svoju ljubav prema kozmetici sa drugim osobama. 

2. Koliko dugo vodiš blog?
Nešto više od dvije godine.

3. Omiljeni makeup brend?
Omiljeni mi je Catrice jer je cjenovno prihvatljiv i imaju dosta lijepih i kvalitetnih stvari. 


4. O čemu najviše voliš da pišes (makeup, preparativa...)
Više volim pisati o preparativi nego o dekorativi iako oboje podjednako volim. Lakše mi je slikati preparativne proizvode dok mi swatchevi dekorative uvijek predstavljaju problem :) 


5. Postoji li nešto što ne voliš kod blogovanja?
Postoji, i kod bloganja i kod blogera ali to je tema za čitav post. 


6. Omiljeno godišnje doba?
Omiljeno mi je zima.


7. Omiljena serija?
Trenutno ne gledam nijednu, čekam početak novih sezona Arrow, Vampirskih dnevnika, PLL i još nekih. Omiljena među nabrojanim mi je Arrow.


8. Omiljeno piće?
Voda i kafa.


9. Čime se baviš pored blogovanja?
Vozim biciklo i pratim utrke Formule 1.

10. Gde živiš?
Bihać, Unsko - Sanski kanton, Bosna i Hercegovina. 



Moja pitanja su:

1. Gdje bi voljela živjeti u budućnosti?
2. Kakav si vozač?
3. Šta misliš  ko više zagađuje planetu; krave ili automobili? (hahaah)
4. Koliko puta si se prva javila nekom brendu i ponudila mu suradnju?
5. Koliko imaš kila?
6. Omiljeni drogerijski dekorativni proizvod?
7. Omiljeni bloger i zašto?
8. Klasificiraš li blogere po tome o čemu pišu ili kako pišu?
9. Omiljeni proizvod za ruke i nokte?
10. Koristiš li uvijač za trepavice?

Nominovane ću objaviti u fb objavi. 

1 komentar:

  1. Hvala na odgovorima. :)
    I ja cekam nove sezone Vampirskih dnevnika i PLL, VD ce biti u oktobru :)

    OdgovoriIzbriši