utorak, 8. rujna 2015.

Top 5 za 5: Lakovi za nokte - ljetne nijanse



Iako sam ovo ljeto rijetko lakirala nokte (razloga je hiljadu) u ono vrijeme kad jesam, koristila sam najčešće svojih pet provjerenih nijansi od svima nam pristupačnih brendova: Catrice, Essence i Miss Sporty. 



Kad krenem sa lijeva na desno moj omiljeni mintać ovo ljeto bio je Essence the Gel Nailpolish u nijansi #25Prince charming. Zista lijepa i šarmantna mint zelena boja blago šimerastog završetka. Jako je kremast i lijepo se razmazuje po noktu širokom četkicom koja je pri vrhu zarobljena. Što se tiče trajnosti ona je u potpunosti ovisna o izgledu i zdravlju Vaših prirodnih noktiju. Na mojim noktima uz bazu i nadlak iz gel linije traje i do sedam dana. 


Vjerujem da nema niti jednog blogera koji ovo ljeto nije nalakirao svoje nokte Catrice A Gallon of Melon neon breskastom nijansom. Predivna boja koja vrišti ljeto i koja jako lijepo izgleda na noktima dajući rukama dozu preplanulosti. Visoko sjajnog je završetka i srednje guste konzistencije ali bez obzira na to imala sam malih problema prilikom lakiranja i ujednačavanja nijanse na noktima. Trajnost mu je solidan i opet kažem individualna od osobe do osobe i zaviti od više faktora, u prvim redovima zdravlja noktiju, da li se listaju ili ne, da li su krhki ili čvrsti i slično. 


Druga hladna nijansa iz ove skupine je svijetlo plava nijansa iz Miss Sporty radionice. Nažalost, neimenovana i samo brojčano označena #544 je nijansa srednje konzistencija, jako praktične četkice ali dosta gumenaste teksture. Jako teško se nanosi na nokte i sa njom će Vam trebati puno strpljenja. S obzirom na kompliciranu teksturu sušenje laka traje cijelu vječnost, ali kako volim ovu nijansu i najčešće ju nanosim na jedan do dva nokta ništa od toga joj ne zamjeram. 


Essence #4 ever young iz jako hvaljene Gel kolekcije je jako voljena i najčešće korištena nijansa od svih spomenutih. Na prvi pogled ova nijansa se čini crvenom što nije u potpunosti pogrešno. Naime ova 'crvena' sadrži i malo ružičatih tonova te iz istog razloga na noktima nećete moći uživati u istinskoj, klasičnoj crvenoj nijansi. Istih je karakteristika kao i nijansa #25 prince charming.



Peti ali ne manje bitan je Miss Sporty lak pod brojem 541, mogla bih reći da je dupe za Catrice Gallon of Melon nijansu ali nije. Ova sadrži više narandžastih tonova i dosta je tamnija u odnosu na spomenutu nijansu. Teksturom je bolja u odnosu na prethodni Miss Sporty lak, ima jako praktičnu četkicu i dosta brzo se suši ali moram napomenuti da karakteristikama; nanošenje, sušenje i trajnost nisu ni do koljena Essence gel lakovima.

Koje su Vaše omiljene ljetne nijanse lakova za nokte???




Broj komentara: 8:

  1. Nemam Miss Sporty, iako su mi obje nijanse lijepe. Nekako njihov štand zaobilazim :/ Najviše mi se Catrice dopada, jako sam ga često koristila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih ne zaobilazim meni oni imaju dobrih stvari to je Rimmelov sestrinski brend :P

      Izbriši
  2. Essence gel lakovi su mi ugodno iznenađenje. Dugo mi traju na noktima, četkica je odlična i brzo se suše. Morat ću si malo proširiti kolekciju. :D 4ever young mi je divan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve si dobro rekla, baš su ugodno iznenađenje :)

      Izbriši
  3. Predivne nijanse, essence zelena nijansa mi se bas dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe su nijanse, i ja slične biram za leto... Imam ovaj Essence u roze boji, a ovaj mint ću morati da pronadjem, i Catrice je prelep. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Catrice nijansa baš prava ljetna :)

      Izbriši