ponedjeljak, 19. listopada 2015.

Abeceda kozmetičkih kompanija: D - Delia Cosmetics


''Strategy of Beauty''


Listajući cm Magazin nisam mogla ne primijetiti promo reklamu o najavi ulaska Delia Cosmetics kompanije na naše tržište. Tačnije, spomenuta kozmetika bi već trebala biti dostupna u svim cm-ovima širom Bosne i Hercegovine. Međutim, ja nisam primijetila stalak sa ovom kozmetikom u cm-u koji inače posjećujem.  Nadam se da će se proizvodi uskoro naći na policama jer stvarno želim probati nešto iz širokog asortimana proizvoda ove kozmetičke kuće. 


Vjerujem da je većini ovaj kozmetički brend nepoznat, a i sama nisam izuzetak. Iz istog razloga sam i odlučila malo više istražiti o njoj te upoznati sebe, a i Vas o nekim osnovnim obilježjima i naravno ponudom proizvoda koji će, nadam se, biti dostupni i kod nas. 




Za početak, radi se o kompaniji koja je relativno mlada, osnovana 1998. godine u Poljskoj. Porodična kompanija finansirana sa 100% poljskim kapitalom (bez eksternih investicija) sjedište joj je u gradu Rzgó, centralna Poljska. Jedina je poljska kozmetička kuća čiji proizvodni asortiman čine preparati za njegu kože i kose, dekorativna kozmetika (make up) i parfemi. Delia Cosmetics je evropska kompanija u usponu sa 250 zaposlenih i proizvodnim pogonom koji se prostire na 6000 metara kvadratni. Svi proizvodi se kreiraju u skladu sa najnovijom tehnologijom i uz pomoć tima stručnjaka iz SAD-a, Francuske i Njemačke. 

Delia proizvodi su dostupni u 62 zemlje svijeta i svi su dermatološki i mikrobiološki testirani. Kompanija ne testira proizvode na životinjama jer je to po zakonim EU zabranjeno. Sami proizvode ambalažu za svoje proizvode i ako mene pitate ona im je glavni adut, vidjeti ćete u nastavku po slikama o čemu pričam. Kozmetika ove kompanije je visokocijenjena među profesionalcima i u kozmetičkoj branši te je ista dobitnik mnogobrojnih nagrada u prošlim godinama, a ja ću spomenuti samo onu iz 2015. za kolekciju Dairy Fun koja ima presimpatičnu ambalažu. 





U nastavku možete pogledati ponudu ove kozmetičke kuće. Moram priznati da stvarno imaju lijepih proizvoda i da prate trendove. Ubaciću Vam slike samo nekih proizvoda, a ostatak ponude možete pogledati ovdje. Nažalost nema cijena, ali mislim da je ova kozmetika cjenovno u rangu sa Essence i Catrice kozmetikom.


















Jeste li koristili Delia kozmetiku ako ne, hoćete li???

Broj komentara: 25:

  1. Kod nas su stigli lakovi,2-3 vrste maskar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A tečni puderi, ruževi??? Odoh sutra baš da vidim je li kod mene šta došlo :)

      Izbriši
  2. Kod nas su stigli lakovi,2-3 vrste maskara te sjajevi za usne i bas su ruzno nabacani u neku korpu pa izvoli rovi tako da nisam detaljnije gledala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auuu baš ružno, ja kontala biće neki fin stalak a ono ništa :p pih

      Izbriši
  3. U Zenici recimo ove kozmetike jos uvijek u cm-u nema, ali u Kaknju imaju predivnu policu sa mnogo delia proizvoda i bas sam bila prijatno iznenadjena. Kupila sam sjaj za usne, dobar je a i predivno mirise a cijene su jako pristupacne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa super, znači da ima nade da ću nešto pronaći :)

      Izbriši
    2. Ima u Zenici u oba CM-a,ali samo u dvije manje kartonske kutijice...u CM-u kod Beogradske stoji kod ulaza dok u CM-u kod Akse stoji preko puta svih stalaka...

      Izbriši
  4. Otišla sam u cm baš sa namjerom da pogledam njihove mat ruževe, uzela sam i bili su presuhi, tako suhi da se jedva nanose, to me malo razočaralo, ostalo nisam probala, ali izgleda predobro. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, kakve su im cijene, pričajte ljudi :D :D ja nažalost ni danas nisam ništa našla :(

      Izbriši
  5. Evo jos jedne Zenicanke :D Nisam u zadnje vrijeme isla u cm, pa nisam vidjela taj jad od korpica :/
    A neka si nas upoznala s ovim brendom, mozda prosire asortiman, jer su im pakovanja prezanimljiva! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OO Zeničankoo :) A ja sam kontala da će fino ubaciti stalak i da će biti svega, a ono ništa :) neću ja prebirati po korpicama, a doduše kod mene u Bišću nema ni korpica :P

      Izbriši
  6. Isprobala vec tecni puder( zlatno-crna bocica sa pumpicom) i bazu za make up, u bijeloj tubi. Utisci su odlicni obzirom da su proizvodi jako jeftini, bazu preporucujem djevojkama sa jako masnom kozom jer bas matira, a i puder mi odgovara, visoko prekrivanje ima i postojan je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u super znači, nije sve za baciti :) Vidjela sam baš puno bazi u ponudi ali na njihovoj stranici :)

      Izbriši
  7. Ja sam skužila samo lakove da su došli .... ostalo nisam vidila, a tribali bi stavit stalak, ka ljudi, da se fino mogu pogledat proizvodi. Baš mi je ovaj matt forever upa u oči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam ni lakove skužila ili moram na provjeru dioptrije :) Ev djevojka gore kaže da je matt forever dobar :)

      Izbriši
  8. U cmu u mom gradu ima citav stalak, ali nisam nista probala. Nemam obicaj kupovati proizvode o kojima nisam citala (blogovi, forumi) ili cula stogod. Ali ne zvuce lose po ovom predstavljanju :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa znači da će biti dostupna i u drugim gradovima. Iskreno i sama sam takva, ne kupujem dok malo ne istražim o proizvodima. Meni se ova kozmetika ne čini loša :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kod moje svekrve u radnji odavno se prodaje Delia. Probala sam njihovu tečnu podlogu i maskare. Maskara je bila 6,50km a puder oko 5km. I što se tiče maskare ista linija maskare je podjeljena na iste ambalaže različite boje i te različite boje predstavljaju različitu četkicu,ako me shvataš. A podloga je ova koju sam probala mat, meni se svidjela, prekriva dovoljno ukoliko nemaš nekih većih diskoloracija na licu, ožiljaka itd. I fino osvježi. A ja sam je najčešće koristila kao bazu, najviše mi je tako odgovarala u slučaju da sam htjela jače prekrivanje. :) i dosta djevojaka je isprobalo, vraćale su se da za maskaru i podlogu ponovo pitaju i ponovo uzmu. A sad sam se sjetila, ja sam probala još jednu vrstu delia maskare,zlatni čep -crni donji dio, košta oko 4,90km i ta mi je odlična, ima pravo mekanj četkicu. Al' se ispisa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super znači da je kozmetika oke, meni baš žao što većina stvari nije dostupna jer su baš povoljni, primijetila sam da imaju jako puno preparative za njegu lica i kose, valjda će i to nekad doći kod nas :) Hvala na komentaru, sigurno će nekome koristiti pri kupovini :)

      Izbriši
  11. Kako uzivam u ovim tvojim postovima. Nisam probala ovu kozmetiku, definitivno bih voljela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i ja uživam raditi ih :D Nisam ni ja ali se nadam da ću ubrzo :)

      Izbriši
  12. U cm poslovnici u Žepču, imaju kompletan asortiman, do sada sam isprobala, bazu, ruž, lak, kameni i tečni puder. Sa svim sa zadovoljno, osobito jer su cijenom jaako pristupačni tako da kad god idem u cm kupim po jednu novu stvarčicu. Iako, voljela bih da ima više recenzija na internetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh blago tebi, ja bih i nešto kupila, probala i napisala ali jako je slaba ponuda kod nas u cm-u u Bihaću :(

      Izbriši
  13. Jel znate dali ima ova kozmetika da se nadje u Beograadu? Ili da se naruči?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zaista ne znam i kod nas u BiH je nedavno došla ali ja nisam uspjela ništa kupiti osim lakova, jako je siromašna ponuda, valjda je kasnije prošire :)

      Izbriši