subota, 10. listopada 2015.

Alverde Lipgloss Maximize Effect: #30 Pink Whispering



Moram priznati da nisam veliki ljubitelj sjajila za usne. Kad biram proizvode za usne uvijek se trudim kupiti one kremastog ili matt završetka, a visoki sjaj praštam samo balzamima za usne. Da bi me jedno sjajilo osvojilo mora biti jako pigmentirano, kremasto, ugodno na usnama, ne ljepljivo i ni pod koju cijenu ne smije sadržavati sitni šimer ili nedaj Bože šljokice.

Danas Vam pišem o jednom sjajilu čija je prvotna sudbina bila da usreći neku od čitateljica u sklopu darivanja koje ću uskoro objaviti, a onda, kad sam malo bolje razmislila i skontala da se radi o Alverde dekorativi odlučila sam ga probati i znate šta, ostala sam iznenađena koliko je ovo sjajilo ustvari balzamasto i ugodno na usnama.

Upoznati ste sa tim da je Alverde robna marka dm-a i do sada najpristupačnija prirodna kozmetika na našem prostoru. Svi proizvodi ove robne marke sadrže sastojke iz kontroliranoga biološkog uzgoja što je i slučaj sa ovim sjajilom te me je ta činjenica podstakla da ga probam. 

Proizvod dolazi u klasičnoj plastičnoj ambalaži sa flock spužvatim aplikatorom koji je praktičan i zahvaljujući nježnoj, kremastoj teksturi omogućava ravnomjerno nanošenje proizvoda na usne. Sjajilo lijepo miriše i miris se zadržava na usnama tokom nošenja proizvoda. Kao i sva ostala sjajila ovo je kratkotrajno, ali sa usana isčezava ostavljajući ih mekim i njegovanim što je sasvim neobično za jedan ovakav proizvod. Nijansa u tubici nije ona koju ćete dobiti na usnama. Iskreno meni u tubici izgleda previše baby pink dok je na usnama sasvim nosiva i zahvaljujući lijepoj teksturi može se ravnomjerno nanijeti i bez ogledala.

Ovo sjajilo obećava da će usne učiniti punijim i većim, a ono što sam ja primjetila je samo blago oticanja usana ali na izgled se ne može uočiti osjetna razlika prije i poslije nanošenja. No, bez obzira na to smatram da je ovo jedno od boljih ako ne i najbolje sjajilo koje sam koristila. Pored toga što sadrži koktel dobrih sastojaka, ostavlja lijep kremast završetak na usnama, hidratizuje ih i nije ljepljivo. Istina, ne može se pohvaliti jakom pigmentacijom ali i bez toga ima jako dobrih osobina zbog kojih bih ga kupila ali u nekoj drugoj nijansi. 


Sastojci:
Ricinus Communis Seed Oil* | Lanolin | Brassica Campestris Aleurites Fordi Oil Copolymer | Rhus Verniciflua Peel Cera | Copernica Cerifera Cera* | Euphorbia Cerifera Cera | Hydrogenated Castor Oil | Simmondsia Chinensis Seed Oil* | Glycine Soja Oil* | Butyrospermum Parkii Butter* | Prunus Amygdalus Dulcis Oil* | Aloe Barbadensis Leaf Extract | Caprylic/Capric Triglyceride | Mica | CI 77891 | CI 75470 | Tocopherol | Tocopheryl Acetate | Ascorbyl Palmitate | Helianthus Annuus Seed Oil | Alcohol* | Parfum** | Linalool** | Limonene** | Geraniol** | Citronellol** | Benzyl Benzoate** | Citral** * ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils

Cijena/Količina - 6KM/10.5ml



Volite li sjajila i koje je Vaše omiljeno???

2 komentara:

  1. kako imam manje usne, volim nekada i sjajila koristiti,, a i dobra su u slučaju ako je previše boja na očima :D
    djeluje super, bez tvoje recenzije ga vjerojatno ne bi ni doživjela u dm-u

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno lijepo, više mi je kao balzam za usne :)

      Izbriši