četvrtak, 15. listopada 2015.

Max Factor - Pan Stik


Max Factorov Age Renew puder je prvi proizvod ove kozmetičke kuće koji sam koristila i bez trunke oklijevanja mogu reći da mi je to bio najbolji puder iako nije bio namijenjen mojim godinama. S druge strane, Pan Stik, kultni proizvod sa visokom moći prekrivanja uvijek mi je privlačio pažnju ali sam odgađala kupovinu jer mi količina od 9g i cijena cca 15KM nije isplativa solucija. Iskreno ne žalim ni sekunde što ga ranije nisam kupila. Zašto? Pročitat ćete u nastavku jer bih Vas za početak upoznala sa nekim osnovnim karakteristikama ovog proizvoda.



Crna ambalaža sa mehanizmom na odvrtanje je sasvim korektna. Šta drugo i očekivati od stika. Međutim, poklopac je jako nestabilan i ne klikne kad se stavi na postolje te se ponekad sam otvara u neseseru što je nezgodno jer je to proizvod koji koristim na licu i ne želim da mi se bakterije i ostala čuda nakupljaju po proizvodu. Kad smo kod bakterija, način apliciranja direktno iz ambalaže je nezgodan pa je u tu svrhu najbolje koristiti neki manji sintetički kist.

Sam proizvod je jako mekan i poprilično mastan i nije bez razloga namijenjen samo suhoj i normalnoj koži. Zahvaljujući masnoj teksturi lako se razmazuje na licu i bez imalo sumnje odlično prekriva sve nedostatke bilo da ga koristite na cijelom licu (što Vam nikako ne preporučujem) ili ciljano na određena mjesta prije ili poslije tečnog pudera.

Miris ovog proizvodaje toliko intenzivan da me glava boli od njega pa se zapitam šta se nalazi u ovom proizvodu kad ima tako oštar miris koji para nosnice.
INGREDIENTS
Paraffinum Liquidum, Kaolin, Copernicia Cerifera Cera, Paraffin, Cera Alba, Talc, Microcristallina Cera, SyntheticWax, Ethylene/Propylene Copolymer, Polyethylene, Propylparaben, Methylparaben, Sorbic Acid, Parfum, Coumarin, Linalool, Hydroxycitronellal, Benzyl Alcohol,Geraniol, [+/- Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499]

Pored mirisa koji mi se zaista ne sviđa tu je i problem sastava ovog proizvoda kao i činjenica da je komedogen. Svaki put kad sam nanosila ovaj proizvod bila sam zadovoljna kako lijepo prekriva ožiljke, crvenilo, pjegice ali nakon skidanja Pan Stika uvijek me dočeka isti prizor, dva-tri nova prištića veselo mašu sa obraza. Nije bitno da li nanosim proizvod na cijelo lice ili samo ciljano na neke nedostatke, rezultat nakon skidanja je uvijek razočarenje i ponovna borba sa potkožnim i bolnim bubuljicama. Što se tiče prekrivanja podočnjaka tu se pokazao odličnim ali ko želi stavljati nešto sa ovakvim sastavom tik ispod očiju i riskirati alergijsku reakciju, ja ne!


Izvor
Mišljenja sam da nešto što košta 15KM i što žene širom svijeta svakodnevno koriste (a ovo nije proizvod za svaki dan) ne bi trebalo sadržavati ovoliku količinu mineralnih ulja, parabena i voska. Ako bi se vodili sa onim da prva tri sastojka ustvari čine proizvod onda je ovo jedan jako loš proizvod. S druge strane, da ne sadrži ovakve sastojke sigurno ne bi dobro ni odradio ono za što je namijenjen, a to je jako prekrivanje nedostataka. 

Nijansa 13 Nouveau Beige - rozi pod ton


Pozitivne strane:
Odlično prekriva nedostatke na licu (tamni podočnjaci, ožiljci, crvenilo, bubuljice)
Lako je dostupan

Negativne strane:
Nestabilna ambalaža
Miris
Ovo nije puder već kamuflaža
Komedogen
Sastav
Omjer cijene i količine


Ja nažalost ovaj proizvod ne mogu nikome preporučiti. Istina, moja mišljenje je subjektivno i može se desiti da nekome ovaj proizvod u potpunosti odgovara ali vjerujem da za cijenu Pan Stika možete kupiti dobar drogerijski puder sa odličnom moći prekrivanja kao i kamuflažu koja ne sadrži ovako loše sastojke. 


Da li ste koristili Pan Stik?

PR

23 komentara:

  1. Pa meni se ovaj proizvod čini baš super (ako ignoriramo sastojke), kupila bih ga sigurna da nije takva cijena jer mislim da za jeftiniju cijenu ima i boljih proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, većini on je super jer obavlja svoju funkciju. Meni stvarno izaziva bubuljice, valjda zbog količine voska u sastavu, ko će znati, a ni miris mu nije nešto. Da imaš Catrice kamuflažu, Rimmel itd :)

      Izbriši
  2. koristila sam ga prije 100 godina, smrad je užasan, i definitivno postoje bolji proizvodi. ne preporučujem ovo nikome.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro pa nisam jedina kojoj smeta miris : Baš boli glava od njega :/

      Izbriši
  3. Ima užasan miris -.- nije nešto,ali ima i boljih :D

    Posjetite moj blog,komentarisite i pratite me :* link : http://nevervigeup78.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm iskreno ne bih ga koristila. Najvise zbog sastojka i mirisa koji je nepodnosljiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam skoro gledala ovaj pan stik jer sam citala dosta pozitivnih recenzija, ali nisam bas mogla nijansu izabrati, doduse nisam izlazila na dnevnu svjetlost da vidim kakve su nijanse, pod onim svjetlom u dmu sve drugacije izgleda, ali eto nisam ga taj dan planirala kupiti pa mi bilo mrsko izlaziti van pa se vracati u dm :D sad vise nisam zainteresovana za kupovinu, izgleda da mi ipak nije potreban :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da i ja sam nakon korištenja čitala recenzije, skoro su svi oduševljeni sa njim. Meni baš ne odgovara, stvarno mi koža ludi od njega :(

      Izbriši
  6. Ovo je prva negativna kritika koju sam procitala na racun Pan Stika i bas mi je zao sto ti ne odgovara :/ ja se sada razmisljam da li da ga uzmem s obzirom da sam alrgicna na sve i svasta :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je prijeko potreban pokušaj ali za te novce i manje, možeš kupiti catrice kamuflažu ili neku drugu, meni očito ne odgovaraju sastojci u ovom stiku :/

      Izbriši
  7. Koristila sam ovaj proizvod sve do par dana , dok ga nisam izgubila, nažalost.
    I na svu žalost, ne bih se složila sa time.
    Imam normalnu, do osjetljivu kožu lica i ovaj pan stick mi nikad nije uzrokovao bilo kakve probleme sa licem.
    Ambalaža je po meni i stabilna, za neku kamuflažu u stiku, i ne može biti nešto ekstra bolja.
    Što se tiče količine, koristila sam ga od drugog mjeseca i jedva da sam ga pola potrošila, tako da ne znam, očito nam se mišljenja ovdje razilaze, jer ću ga sigurno opet kupiti ovaj proizvod, teško izdržim bez njega.
    Po meni, kvalitet opravdava cijenu apsolutno!

    Pozdrav za tebe. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što ti odgovara, da je bar i sa mnom tako ali nažalost nije. Mene prvo miris ubija, a o problemima sa bubuljicama da ne pričam, voljela bih da nije tako ali nažalost jeste :/ Po meni cijena ne opravdava parafinska ulja, parabena i veliku količinu voska i parfema jer ih neki jeftiniji proizvodi nemaju u tolikoj mjeri :D

      Hvala ti na komentaru :) Pozz

      Izbriši
  8. Ovo definitvno nije puder za nekoga sklonog komedonima i aknama kao ja. Koristiš ga da ti prekrije akne, a onda ti on izazove još dodatne pa ga opet koristiš da to prekrije i tako u krug :/ Ovaj preskačem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da ali kao što vidiš ima i nekih kojima odgovara tako da. Moje mišljenje je sasvim osobno i ako meni ne odgovara ne mora značiti da neće drugima :D Ali da, ja sam prekrivala 'stare' bubuljice i ožiljke da bi mi na istim mjestima ponovo izišle druge, začarani krug :/

      Izbriši
  9. Nisam koristila, a posle ovog posta sigurno necu. :) Ne volim da koristim proizvode koji sadrze paraben, a ovaj sadrzi i parafin, plus miris...meni je miris problem i kad su kreme za lice u pitanju, ne volim jake mirise uopste.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne volim proizvode sa intenzivnim mirisom :/

      Izbriši
  10. Koristila sam ga nekad davno prije 100 godina kad mi sastav nije bio bitan :) a sada vec... ne bih sigurno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A eto ne bih ni ja obraćala toliku pažnju na sastav da mi nije izazvao nered na licu :/

      Izbriši
  11. Moje iskustvo sa pan stikovima je isto,većinom mi je ta masnoća smetala i obavezno poslije njega dobijem dvije-tri bubuljice,koristila sam ga na podočnjacima jedino,a i kao korektor mi je zadavao glavobolje,jer obično prekrije ali mi se stanje pogorša na nekim mjestima koja sam prekrivala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost ista stvar je i sa mnom što me stvarno razočaralo jer sam puno očekivala od ovog proizvoda :)

      Izbriši
  12. Meni je odgovarao za prikrivanje podocnjaka, i nekih flekica od bubuljica, ali bubuljice se znaju iritirati od njega. Poklopac ispadao, lomio se, na kraju ostala bez njega, za ime kao sto je MaxFactor nije bas reprezentativan proizvod.

    OdgovoriIzbriši