ponedjeljak, 26. listopada 2015.

Njega kose: Garnier Ultra Doux Aloe Vera šampon i regenerator


Ne sjećam se kad sam zadnji put pisala o proizvodima za kosu. Razlog je što nemam nekih pretjeranih problema sa njom i skoro svaki proizvod koji kupim i koristim pokaže se ili odličan ili solidan, a rijetko kad loš. Doduše, u zadnje vrijeme svaki kontakt sa proizvodima za kosu bio je pun pogodak, počevši sa Alverde šamponima, Nivea, L'Oreal pa do Garnier proizvoda o kojima danas pišem. Tačnije, danas će biti riječ o šamponu i regeneratoru sa biljnim mlijekom aloe vere iz Ultra Doux linije. Iz spomenute linije koristila sam prije samo šampon sa 5 vrsta biljaka i vjerujete mi na riječ taj šampon ne želite ignorirati jer je super za masnu kosu i kosu sa manjkom volumena.


No, da se vratimo Garnier šamponu i regeneratoru sa mlijekom aloe vere koji su kupljeni na akciji tj. uz šampon (400ml) dobijete regenerator (200ml) gratis za jedno 6-7KM što je stvarno povoljno. Inače, pojedinačno ih možete kupiti u skoro svim drogerijama, marketima i sl. Oba proizvoda su namijenjena za sve tipove kose i nakon korištenja trebaju Vam obezbjediti mekoću i sjaj kose.



Šampon je mliječno bijele boje i srednje gustine te bogato pjeni. Dobro očisti kosu ali je ne ostavlja škriputavo čistom što ja i ne očekujem. Moram priznati da bez obzira na sulfate, formula ovog šampona je jako blaga i nimalo agresivna za kosu i vlasište. Miris šampona je mliječno biljni, znam da aloe vere miriše osvježavajuće i biljno ali ovaj šampon baš ima miris mlijeka sa dodatkom aloe vere. Uglavnom, nije pretjerano intenzivan i kratko se zadržava u kosi nakon pranja. Nakon nekoliko puta korištenja, šampon mi nije izazvao nikakve neugodnosti u vidu svraba, prhuti i iritacija. Drži mi kosu čistom dva dana, a treći je već moram prati jer se počinje mastiti samo pri tjemenu, što je slučaj i sa ostalim šamponima. Dalje, nakon pranja kose samo sa ovim šamponom - bez regeneratora, ista je jako mekana, glatka, lako se češlja, a to je upravo ono što ovaj šampon i obećava. Međutim, nije lijepo zaglađena i ravna što ja lično jako volim. Odnosno ne daje mi dojam 'ispeglane' kose koji postižem primjenom regeneratora iz iste linije. 

Regenerator je iste boje i mirisa kao i šampon ali dosta gušći. Nanosi se na kosu od ušiju do vrhova (ne od tjemena jer dodatno zamasti kosu) drži se na kosi par minuta, a zatim ispere. Moja kosa nakon korištenja ovog proizvoda je ravna, sjajna i lakše se češlja, nisam primijetila pomak u oporavku kose jer ista nije u lošem stanju. Istina, treba šišanje vrhova ali daleko od toga da je oštećena i isušena te iz istog razloga smatram da ovaj šampon i regenerator nisu za takvu kosu; previše tretiranu farbama i kemikalijama te mučenu peglom i drugim izvorima toplote. 


S druge strane i ako kupite ove proizvode zajedno ili pojedinačno, bez obzira na tip kose, više će Vam pomoći nego odmoći jer ipak sadrže aloe veru (malo, ali tu je) i moguće je da će Vam hidratizirati kosu i učiniti je manje slamnatom. Uglavnom, ovaj duo odlično radi ono za što je i namijenjen tj. omekšava kosu i čini je sjajnijom što je meni sasvim dovoljno.

Koji Vam je omiljeni proizvod iz Garnier Ultra Doux linije???


Broj komentara: 10:

  1. Ove sam sampone i regeneratore probala koristiti vise puta. Nikako mi nisu odgovarali. Cijela ova linija ne odgovara mom tjemenu. Moja mama, s druge strane, odusevljena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma to sve zavisi od osobe do osobe, tipa kose, osjetljivosti tjemena i slično, dobro da mami odgovaraju :D

      Izbriši
  2. aloe vera shampoo, thats perfect
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristila sam još davno ovaj šampon i onaj sa 5 vrsta trava. Kako imam osjetljivo vlasište, ovi šamponi su mi baš dragi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su i jedan i drugi odlični, ovaj 5 vrsta trava posebno :D

      Izbriši
  4. Ovaj regenerator je moj favorit i koristim ga već duže vrijeme. Dakle, takvu mekoću od niti jednog regeneratora nisam doživjela. Kosa mi je inače kovrčava i suha i ovaj regenerator joj zaista daje mekan osjećaj poput svile.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto kad bih morala odabrati između regenratora i šampona, regenerator je stavrno favorit jer radi baš to što si napisala i kosa djeluje dosta zdravije i sjajnije sa njim :)

      Izbriši
  5. Skoro sam uzela jedan GArnier balzam i odusevljena sam :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, meni je ovaj baš favorit, a druge nisam probala D

      Izbriši