utorak, 6. listopada 2015.

Recenzija Farmasi CC kreme (light/medium)



CC kreme su najnoviji trend u ovoj kategoriji proizvoda (pored AA, BB i DD) i zapravo u svom imenu kriju naziv "kontrola boje" tj. Color Control. One su naprednija verzija BB krema kod kojih je naglašena upravo njihova njegujuća uloga. CC kreme imaju sve njegujuće karakteristike BB kreme, ali i jaču moć prekrivanja. Neke čak prekrivaju u razini pudera srednje jačine što ih čini idealnim za žene s većim nepravilnostima.

Nemam previše iskustva sa korištenjem CC krema jer se uvijek prije odlučim za puder nego za bilo koju toniranu, BB ili CC kremu. O Farmasi CC kremi sam ranije čitala i slušala sve pohvale te sam na osnovu toga imala velika očekivanja od iste.

U nastavku Vam donosim neke osnovne karakteristike i moje mišljenje o ovom proizvodu.


Riječi proizvođača:
Prekriva lice kamuflirajući mrlje i mitesere uz ostavljanje brončanog sjaja. Visoka djelotvornost u borbi protiv starenja kože.
 1 krema, 8 efekata:
1. Multiminerali hrane kožu -
2. Ulje makadamije hidratizuje kožu -
3. Vitamin B3 hrani kožu -
4. Ekstrakt zobi obnavlja kožu - 
5. SPF 25 štiti kožu +
6. Proteini svile čine kožu mekom +
7. Kolagen i arganovo ulje revitalizuju kožu, smanjuju bore i sprečavaju starenje kože - 
8. Vitamin C ujednačava ten +

Upotreba: Kremu nanesite na prethodno očišćeno lice kružnim pokretima.
Nijanse; Light to medium i Medium to dark


Ambalaža: Tubica sa toniranom kremom smještena je u kutiju od tankog kartona koja nije zaštićena celofanom. Na samoj kutiji nalaze se sve bitne informacije vezane za proizvod kao što su količina, informacije o proizvođaču, sastojci, opis i namjena proizvoda. Tubica koja sadrži 50ml/12.90KM proizvoda dodatno je zaštićena na otvoru aluminijskom trakicom što je odlična vijest. Minimalistički ali dizajnerski efektno odrađena ambalaža sa decentnim fontovima i harmonično usklađenim bojama, ništa pretjerano i usudila bih se ambalažu usporediti sa pojedinim farmaceutskim brendovima.


Nježne je i bogate teksture. Pod prstima je jako glatka i lagana te zahvaljujući srednje gustoj konzistenciji jako lijepo se nanosi na lice samo uz pomoć kružnih pokreta prstima. Krajnji finiš (završetak) ove kreme je polu mat (jedan sloj) do mat (dva sloja kreme), a prekrivanje srednje do jako, odnosno nadogradivo ali ne do mjere da možete postići potpuno prekrivanje svih nesavršenosti. Krema jako lijepo miriše, a miris se nakon apliciranja na lice zadržava kraći vremenski period. Kako su u ponudi dostupne dvije nijanse okarakterisala bih to kao nedostatak ovog proizvoda, sumnjam da će svi tonovi kože pronaći odgovarajuću nijansu. 


Na recenziju sam dobila nijansu light/medium (hladni pod ton). Ono što je bitno da znate, nijanse nisu realno prikazana u katalogu. Kako se radi o CC kremi koje su specifične po tome što se prilagođavaju prirodnom tonu kože, takav je slučaj i sa Farmasi kremom. 

Prilikom nanošenja na lice (jedan tanki sloj sa prstima) nijansa se nakon par minuta počela prilagođavati mojoj prirodnoj boji kože (vidite na swatchu da krema mijenja nijansu). Sa jednim tankim slojem dobijem super ujednačen ten, prekrivanje crvenila i sitnih bubuljica, tamnije mrlje (od ranijih bubuljica) su svjetlije ali nažalost krema se nakuplja oko suhih dijelova lica. Isto je za očekivati jer se radi o proizvodu sa polu mat završetkom, a problem nakupljanja i isticanja suhih dijelova lako možete riješiti dobrom pripremom lica (blagi piling i dubinska hidratacija sa bogatom kremom ili serumom). 

Nanosila sam i drugi sloj jer sam se htjela uvjeriti koliko seže moć prekrivanja ove kreme. Prilikom nanošenja idućeg sloja koristim kist za tečni puder jer prsti ne daju dobar rezultat tj. ne stignem sve lijepo izblendati prije nego se krema osuši u mat i pretvori u masku na licu. Sa drugim slojem, prekrivanje je odlično, ten ujednačen ali nažalost zbog mog tipa kože (suha/kombinovana) krema se primijeti na licu, što ja ne volim. Dakle, kad koristim ovu kremu uvijek nanosim samo jedan sloj, svaki idući djeluje previše teško i neprirodno na licu.

Tekuće podloge nikad ne fiksiram sa puderima u kamenu ili prahu jer ne volim taj osjećaj na licu, takav je slučaj bio i sa ovom kremom. Bez obzira na to na licu se odlično drži cijeli dan, ne uvlači se u pore i sitne borice niti mijenja boju odnosno ne oksidira. Bez obzira na prisustvo silikona u proizvodu nisam uočila pojavu novih bubuljica ili nesavršenosti iako sam trenutno sklona pojavi istih.



POZITIVNE STRANE:
Ambalaža
Izdašna količina
Tekstura
Lako nanošenje prstima
Prekrivanje
SPF zaštita

NEGATIVNE STRANE:
Mat završetak ne odgovara svim tipovima kože
Ističe suhe dijelove
Dvije nijanse


Kad uzmem u obzir sve pozitivne i negativne strane, ova krema je jedan dobar proizvod i sa sigurnošću mogu reći da nije bez razloga pobrala sve silne pohvale.

Jeste li koristili Farmasi CC kremu, kako Vam se čini???
PR


Broj komentara: 11:

  1. Koristila jesam i ja sam oduševljena...čim malo ugrije , ja odlažem pudere i prelazim na neke obojane kremice. Ove godine sam odlučila probati CC kremu i ona se savršeno stapa sa mojoj kožom i tenom....
    Moje iskustvo je skroz pozitivno što se tiče ove kreme. Još sam je bila kupila po nekoj akciji :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam probala ovu CC kremu,ali misljenja sam da nije za suhi tip koze. Farmasi BB krema mi puno vise odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. BB nisam probala ali sam čitala da je i ona mat završetka :D pa stoga kao i CC baš i nije pogodna za suhu kožu. Mada uz neku bogatiju kremicu ili serum kao podlogu može proći, tako je ja koristim ali u jednom sloju i sasvim mi je ok :D

      Izbriši
  3. Koristila sam je, i pohvalno mi je sto moze stvarno dugo trajati, a nije ni skupa :D Farmasi nije pobacio kad su u pitanju ovi proizvodi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je izdašna i vjerujem da će mi dugo trajati :)

      Izbriši
  4. Pvi put je vidim ali mi bas lepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pored toga što lijepo izgleda i dobra je :)

      Izbriši
  5. Imam normalan tip koze, s nesto masnijom T zonom. Meni je ova CC krema fenomenalna. Jedina zamerka s moje strane je sto nema veci izbor nijansi :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Cao,zanima me da li je nijansa dovoljno svijetla za nas "kaspere" jer ne vidim bas najbolje na slici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je baš za kaspere jer se odlično prilagođava boji kože. Kad je naneseš možda ce ti biti malo tamna ali dok se upije u kožu nijansa se prilagodi tenu barem je sa mojom kožom tako. Ako imaš suhu kožu nemoj koristiti ovu kremu jer matira i ističe suhe dijelove LP

      Izbriši