ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

Abeceda kozmetičkih kompanija: F - Farmasi



Farmasi je globalni brend i jedna od najjačih karika TAN-ALIZE kozmetičke kompanije, osnovane 1997. godine.

Prije nego počnemo cjelokupnu priču o Farmasi brendu, vratimo se malo u prošlost i godinu 1946. kada je doktor Cevdet Tuna 'udario' prve temelje jednoj od najuspješnijih turskih kozmetičkih kompanija. Prethodnica TAN-ALIZE kompanije bila je TAN HEALTH COSMETICS - kompanija za proizvodnju lijekova i uvoz hemijskih sirovina kao i ALIZE COSMETICS - kompanija za proizvodnju i distribuciju parfema i proizvoda za njegu kože. 1997. godine spajanjem spomenute dvije kompanije nastaje jedno od najvećih postrojenja u sektoru kozmetike sa sjedištem u Istanbulu - TAN-ALIZE kompanija. 


Saznavši da je TAN-ALIZE kompanije osnovala brend Farmasi 2010. godine ostala sam pomalo iznenađena jer sam bila uvjerena da ovaj brend vuče za sobom godine tradicije i iskustva. Naime, nije tajna da je ovaj brend uspješan na mnogim poljima na kojima drugi, slični brendovi nisu. Za samo 5 godina uspjeli su osvojiti tržišta 120 država na 5 kontinenata i ući u  živote preko 350 miliona korisnika. Za neke malo ali uzmite u obzira da se radi o relativno mladom brendu koji nudi preko 2000 vrsta proizvoda iz oblasti dekorativne kozmetike, parfema, preparata za ličnu higijenu, njegu tijela kao i one za zaštitu zdravlja koji se proizvode isključivo pod imenom osnivača Dr. C. Tuna.

Kompanija je već treću generaciju u 100% vlasništvu Tuna porodice te nije tajna da je danas CEO ove kompanije upravo Hakan Omer Tuna. Činjenica da dnevno proizvode preko 1000 tona proizvoda i da se isti prodaju na 50 000 prodajnih mjesta ukazuje samo na to da se radi o još jednoj jako uspješnoj, društveno odgovornoj kompaniji sa tačno određenom vizijom i misijom.


Farmasi obuhvata 5 tvornica na jednom mjestu (Omerli/Istanbul), okružene zelenim šumama i brdima, a obuhvataju 40 000 metara kvadratnih površine. Iste su opremljene mašinama visok tehnologije i spadaju u jedan od najmoćnijih i najbolje opremljenih pogona u Turskoj.

Sve faze proizvodnje koje dovode do finalnog rezultata vrše se u Farmasi tvornici odnosno od sirovina, proizvodnje ambalaže kao i  sva bitna ispitivanja i testiranja vrše se na jednom mjestu od strane nezavisnih ispitivača. Zahvaljujući tome, brend je dobitnik mnogih certifikata među kojima je i onaj za Halal proizvod,  ISO 9001, GMP i još nekoliko drugih, a važno je napomenuti da kompanija ne testira ni sastojke ni proizvode na životinjama. 


Farmasi proizvodi na domaćem i međunarodnom tržištu imaju poziciju kvalitetnih proizvoda sa pristupačnom i konkurentnom cijenom čiji je krajnji cilj zadovoljenje potražnje i povećanje životnog standarda potrošača. Stručni tim ove kompanije uvijek radi na unapređenju proizvoda, prateći trendove i poštujući prije sve čovjekovu okolinu, zaposlene i kupce te lokalnu kulturu.

Farmasi proizvodi ne sadrže štetne sastojke poput parabena, mineralnih ulja, silikona ali mislim da ste to već čuli od Farmasi dama. Da, nisam spomenula u BiH i Srbiji proizvodi se prodaju direktnom, kataloškom prodajom isto kao Avon, Oriflame i drugi.  Međutim, koliko sam uspjela shvatit kataloški način prodaje se ne primjenjuje u svim državama, ako nisam u pravu slobodno me korigujte.

Ukoliko Vas zanima asortiman proizvoda ovog brenda uvijek možete posjetiti službenu BiH Farmasi stranicu, naručiti nešto i sami se uvjeriti u kavalitet ili možete jednostavno postati jedan od Farmasi konsultanata.

Nadam se da ste nešto novo naučili. Ukoliko bi ste željeli da pišem o nekoj kompaniji u budućnosti slobodno to napišite u komentarima. Na redu je slovo G i vaši prijedlozi su dobro došli.

Hvala na čitanju.

Jeste li imali priliku probati nešto od Farmasi kozmetike???

3 komentara:

  1. Zanimljiv post! Na žalost, nisam još ništa njihovo koristila

    OdgovoriIzbriši
  2. Niti ja nisam koristila ništa njihovo, a od preporuke za slovo G - voljela bih čitati o Golden Rose jer sam našla puno zanimljivih recenzija.

    OdgovoriIzbriši