četvrtak, 5. studenoga 2015.

Avon Nutra Effects micelarna voda


Svojom pojavom u svijetu ljepote micelarne vode su napravile pravi bum i rijetko ko je ostao ravnodušan na njihovu učinkovitost i nježnost prema koži. Sve nas je zanimalo po čemu je posebna ta 'bočica vode' u odnosu na druge odstranjivače šminke i zašto su im cijene toliko paprene. U današnjem postu, donosim Vam mali uvod o tome šta su micelarne vode te kakvo je bilo moje prvo iskustvo sa ovim tipom proizvoda. 



Samo ime micelarna potiče od sfernih tečnih kristala micela. Međutim, pitanje je, kako nastaju micele? Proizvod sadrži molekule surfaktante. Surfaktanti ili tenzidi su supstance koje snižavaju površinski napon vode u odnosu na vazduh ili u odnosu na graničnu površinu sa drugim supstancama. Riječ surfaktant potiče od engleskog naziva za površinski aktivne supstance - surface acting agent. Surfaktanti se primjenjuju kao sredstva za čišćenje, a sama molekula se sastoji od hidrofilnog djela koji privlači vodu i lipofilnog koji privlači ulja i masti. Pri povećanoj koncentraciji surfaktanta dolazi do formiranja submikroskopskih čestica (micele) u unutrašnjosti rastvora koje djeluju kao magnet - privlače i uklanjaju nečistoću sa kože.

Micelarne vode, pored toga što su efikasni čistači kože jako su nježni prema istoj. Ne sadrže štetne sastojke poput alkohola, sapuna, parabena ili mineralnih ulja koja su čest 'stanovnik' losiona i dvofaznih odstranjvača šminke. Micelarne su praktične jer se ne ispiru, a koristite ih tako što blazinicu ili komadić vate natopite tekućinom i  koristite za skidanje make upa bilo sa lica ili sa očiju. Međutim, u svakoj priči ima ono ali pa tako i u ovoj. 




Cijena ove svete vode u svijetu ljepote je nerijetko jako visoka, doduše tako je bilo prije nekoliko godina, odnosno do pojave drogerijskih i kataloških micelarnih voda kakva je ona iz Avona, premjerno predstavljena u kampanji 15.


Avon Nutra Effects micelarna voda je sa ekstraktom sjemenki i aktivnim kompleksom na bazi sapunskog oraščića. Alergološki je testirana, ne sadrži parabene, bojila, sapune i najvažnije pogodna je za sve tipove kože. Iz Avona kažu da njihova micelarna ne samo da efikasno čisti kožu već je umiruje, osvježava i daje joj čvrstoću. U aktuelnom katalogu možete je kupiti za 7.5KM/200ml. 


Prije svega, jako lijepo je vidjeti da Avon prati trendove i da su odlučili u svoju ponudu uvrstiti micelarnu vodu. Iako je ovo prva micelarna voda koju sam koristila po čitanju recenzija ostalih znala sam šta me očekuje, a isto tako znala sam šta ne želim da mi se desi prilikom korištenja ovog proizvoda. Ambalaža ove micelarne je jako efektna, a otvor iz kojega se dozira je odlično odrađen i omogućava optimalno doziranje proizvoda bez bespotrebnog prosipanja. 


 


Sama micelarna ima jako specifičan miris, nimalo intenzivan i iritirajući ali je prisutan u ambalaži dok se nanošenjem na kožu gubi. Ova micelarna je ispunila moja očekivanja po pitanju efikasnoti i nježnosti. Sa jednom balzinicom uklonim sav make up sa očiju bez trljanja i grubih poteza. Ukoliko koristite tuš biće Vam potrebno par poteza više za uklanjanje istog. Ono što nisam željela kod ove micelarne jeste da me peče za oči. Sva sreća nije to ništa strašno i neizdrživo jer sam se susretala sa proizvodima koji su daleko agresivniji po tom pitanju. 

Korištenjem na licu pokazala se kao pravi majstor, puder ukloni u svega par poteza ostavljajući kožu nježnom i osvježenom. Iako ne ostavlja ljepljivi film na koži, istu uvijek nakon korištenja micelarne umijem gelom i vodom. Ovo ne umanjuje efikasnost Avon micelarne, naprotiv ona je zadovoljila sve moje kriterije i u budućnosti će biti stalni član moje 'ekipe' za skidanje šminke i njegu lica.

Ukoliko želite probati neku novu micelarnu od mene imate zeleno svjetlo za Avon Nutra Effects micelarnu vodu.


Da li ste probali Avon micelarnu? Kakva su Vaša iskustva sa korištenjem micelarnih voda?? Imate li svog favorita???

Broj komentara: 10:

  1. Nisam koristila ovu, ali obozavam Garnierovu koja mi je odlicna. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je novitet u katalogu pa do sada nisi ni imala prilike ali nije nimalo loša :D

      Izbriši
  2. Moj favorit je Mixina i iskreno ti je preporucujem ukoliko je nisi probala <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala kad potrošim ovu potražiću Mixinu u cm-u :D

      Izbriši
  3. Odlican post! Nisam jos dosad koristila ikakvu micelarnu vodu,mislim da cu morati ovu probati :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa za početak mislim da će ti ova biti dobra :D

      Izbriši
  4. Meni je ova odlična, baš kao Garnierova.Pecka oči, ali meni ne smeta jer se odmah potom umijem. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovu nisam probala, koristim Garnier... Ali koristim nutra effects pjenu već mjesecima i nijedne negativne kritike nemam, oduševljenje jedno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. i sama se uvijek umijem gelom za pranje lice, bez obzira koliko efikasan bio skidač šminke :D
    jako si me zainteresirala za ovu micelarnu, posebno je rtako brzo ukloni šminku. Garnierovoj, koju trenutno koristim, treba duže :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne mogu vjerovati koliko svi hvale ovu micelarnu. Morat cu ju i ja isprobati.

    OdgovoriIzbriši