utorak, 17. studenoga 2015.

Avon Ultra Color ruževi za usne - nove nijanse



U kampanji 15 Avon je predstavio tri nove nijanse Ultra Color ruževa. Ako pratite kozmetičke blogove velika je vjerojatnost da ste upoznati sa ovom linijom proizvoda za usne. Ako niste, evo ukratko nekoliko osnovnih karakteristika. Ova linije nudi preko 30 nijansi krem, bisernog i svjetlucavog završetka. Svi ruževi su mekane, kremaste teksture i lako se nanose. Sadrže samoobnavljajući pigment koji daje bogatu boju na usnama koja traje i do 5 sati. Iz iskustva mogu reći da su ruževi jako hidratantni te nimalo ne isušuju usne.



Ambalaža im je od tanke, crne plastike, jako čvrsta i kompakta. Sadrže zlatni prsten koji daje dozu luksuza ovom pakovanju i na poklopcu mali 'prozorčić' kroz koji možete vidjeti o kojoj nijansi je riječ. Bitno je spomenuti da je ambalaža dodatno zaštićena crnom folijom te bi se po tom pitanju svi drogerijski brendovi trebali ugledati na Avon. Za 3.6 grama ruža u kampanji 15 izdvoji ćete 6.90KM, a inače koštaju 13.50 KM.



Kao što rekoh na početku posta predstavljene su tri nove metalik nijanse odnosno, tako piše u katalogu. Ja bih rekla da su samo dvije metalik, jedna sa sitnijim shimmerom, Golden Nude te druga sa malo krupnijim, usudila bih se reći šljokicama, odgovarajućeg naziva Sparkling Bronze. Treću nijansu, naziva Burnished Red bih svrstala u krem ruževe sa istim završetkom.

Sva tri ruža dolaze u istoj ambalaži kao standardni sa spomenutim detaljima u rose gold nijansi. Jako lijepa, privlačna i sa dozom elegancije odličan je suparnik čak i skupljim brendovima





Nijansa Golden Nude je jako lijepa 'boja kože' sa pripadajućim sitnim zlatnim shimmerom koji joj daje metalik završetak. Pod uticajem trendova navikli smo odbacivati sve ono što nije mat, a po tom pitanju i sama sam 'tvrdoglavi' pripadnik ili mat ili kremastog završetka. Sve drugačije od toga, ne dolazi u obzir. Naime, ova nijansa kao i Sparkling bronze je u duhu praznika koji nas očekuju u prethodnih mjesec – dva, kada će se tražiti 'šljokica' više bilo na očima, usnama ili obrazima. Te iz spomenutog razloga ne mogu kritikovati 'nepoželjne' dodatke u ovim ruževima.

Konkretno, spomenuta nijansa (Golden Nude) mi se jako sviđa te shimmer toliko i ne dolazi do izražaja jer je u potpunosti zasjenjen cjelokupnim metalik dojmom na usnama. Nijansa je itekako nosiva kako na dnevnoj bazi uz lagani očni look, tako i za kasno noćne izlaske. Bitno je spomenuti sa se prisustvo shimmera ne osjeti na usnama tj. ne grebe, ruže je jako hidratantan, ne razlijeva se ali mu je trajnost slabija strana. Tokom 2-3 sata blago blijedi i na usnama ostavlja sitni shimmer.



Dolazimo do nijanse koja mi se najmanje sviđa od sve tri ponuđene. Sparkling Bronze jednostavno nije my cup of tea. Sitni shimmer u Golden Nude nijansi mogu 'prožvakati' dok onaj osjetno krupniji, zlatni u Sparkling Bronze, jednostavno ne mogu. Iako mi se sama nijansa sviđa, zlatne šljokice i sav taj bronzani izgleda na usnama mi ne stoji i kvari cjelokupan dojam. Isto tako znam da ima djevojaka koje vole ovakve ruževe i ja zaista nemam ništa protiv toga. Nije mi niko kriv što sam u svađi sa šljokicama.


Treća i ujedno najdraža nijansa mi je Burnished Red. Predivna, zagasito crvena boja odlične pigmentiranosti, kao stvorena za kišne, jesenje dane. Nijansa koja nježno klizi preko usana ostavljajući kremasti završetak bez dodatka bilo kakvih elemenata u vidu šljokica i shimmera. Istu možete blotanjem pretvoriti u mat. Trajnost joj je odlična, bez većih popravki traje i do 4-5 sati. Postepeno blijedi ostavljajući blagi stain na usnama. Ova nijansa je moj jesenji favorit kad su u pitanju ruževi za usne i često je nosim uz neki lagani smokey eye.







Ukoliko Vam se nove, ponuđene nijanse ne sviđaju uvijek možete pogledati Avon katalog i između 30+ nijansi izabrati onu najljepšu sa završetkom koji Vama odgovara. Što se tiče ova tri ruža ja Vam preporučujem Burnished Red, nijansu koja je kraljica jeseni i Golden Nude koja će dobro doći u nadolazećem periodu šljokica i shimmera. 

Jeste li probali Avon Ultra Color ruževe? Koji Vam je najljepši od ponuđena tri??


Broj komentara: 16:

  1. Sve tri nijanse mi super izgledaju, odabrala bih zadnju. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je zadnja najdraža i svakako ti je preporučujem :D

      Izbriši
  2. Golden Nude mi je preprekrasna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se nijansa je baš lijepa ali mi ne može nadmašiti BR.

      Izbriši
  3. Lepe su nijanse međutim kad imaš da biraš od 30 njih ne znaš gde pre da gledaš xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina je to što kažeš ja ne znam kako bih odabrala najdražu između 30 ponuđenih :D

      Izbriši
  4. Nijamse su bas lijepe, a slike jos ljepse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Trudim se da budu što ljepše :D

      Izbriši
  5. classy packaging and beautiful colors
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  6. crvena mi se više sviđa zbog pigmentacije i punoće boje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super si to napisala baš je crvena nekako pigmentiranija i 'punija' u odnosu na ostale nijanse :D

      Izbriši