petak, 27. studenoga 2015.

Essence All That Greys LE + DARIVANJE

 


Dok čekamo prazničnu, Merry Berry kolekciju u cm-ovima bih nas ovih dana trebala zateći nova Essence limitirana kolekcija inspirisana nijansama sive i dvadesetim godinama prošlog stoljeća. All That Greys zaista privlači kako ambalažom, raznolikim sivim tonovima tako i ponudom koja se ovaj put očituje u vidu palete sjenila za oči 10.45KM dostupna samo u nijansi 01 shades of rose nad grey. Pored nje, od proizvoda za oči pažnju će Vam privući praktično sjenilo za oči u olovci dostupno u dvije nijanse; 01 back to black i 02 greyt times po cijeni od 6.35KM. Znate da Essence ne može 'izbaciti' nijednu LE kolekciju, a da ista ne sadrži lakove za nokte - ovaj put samo pet nijansi i sjajila za usne - dvije nijanse. Spomenute proizvode možete kupiti po cijeni 4.25KM. Osim nabrojanih, u ponudi su dostupne i vještačke trepavice, traka za kosu, loose svjetlucavi puder, a sve to možete pogledati na službenoj Essence stranici ovdje.

Već sam spominjala na fb stranici bloga da ću pisati o ovoj kolekciji i da će uz nju biti i jedno malo darivanje. Naime, u ovom postu očekuje Vas mala recenzija sjenila u olovci dok paletu možete osvojiti u darivanju. Prije pravila o darivanju, evo nekoliko riječi o sjenilu u olovci. Isto dolazi u dvije nijanse koje sam već spomenula, a ja imam onu sivu, prikladnog imena 02 greyt times. Radi se o hladno sivoj nijansi koja pomalo vuče na plavo. Specifično je jer sadrži praktični, spužvasti aplikator za lakše nanošenje, a samo sjenilo je 'skriveno' u poklopcu koji je na odvrtanje. Kad želite više sjenila na spužvici samo je zavrtite u poklopac i to je to. Sjenilo je dobre pigmentacije i ja ga samostalno koristim na kapcima bez ikakvih drugih nijansi, mada ga možete koristiti i u kombinaciji sa drugim sjenilima. Nanosim ga na kapak, a zatim blago izblendam krajeve sa Essence ljubičastim kistićem za blendanje. Pri blendanju, nijansa gubi na intenzitetu te ju je potrebno nadograđivati. Da bi ste postigli dugotrajnost sjenila na kapcima i spriječili uvlačenje u pregibe kapaka koristite bazu za sjenila. 


U suštini nijansa je metalik završetka i možda se čini kao da nije za svaki dan baš zbog tog sjajnog odsjaja. Međutim, vidjećete na mojim očima da je sjenilo sasvim pristojno i čak neutralno te sa ovim na očima možete poluditi i na usne staviti šta god Vam volja. Količina koju dobijete za 6.5KM je 0.9 grama i morate je iskoristiti u roku od 18 mjeseci. Mišljenja sam da se radi o jako dobrom i praktičnom proizvodu za nemaštovite i obične dnevne i noćne make up kreacije. Meni je odlično kad negdje žurim jer uz minimalno utrošenog vremena i blendanja dobije sasvim pristojan look koji izgleda kao da sam se trudila, a baš i nisam. Na očima je realno prikazana nijansa dok swatch nisam mogla normalno slikati zbog lošeg osvijetljena tako da na njemu ovo sjenilo djeluje pomalo crno. 



DARIVANJE - All That Greys paleta sjenila



Da bi ste mogli sudjelovati u darivanju potrebno je da idete na ovaj post (klik klik) i pomognete mi da ostvarim suradnju sa SheIn stranicom tako što ćete 'isklikati' neke linkove ispod slika (znači ne sve već koliko hoćete) te ostaviti komentar na tom postu  koji treba da sadrži slijedeće:

'Odrađeno' + gdje pratite blog i ime pod kojim pratite
 npr. 'Odrađeno' Jelena, Facebook
ili 'Odrađeno' Edina, GFC

Ukoliko pratite blog  na više mjesta i to upišite da Vas mogu dodati više puta na spisak.

U darivanju mogu sudjelovati svi iz: BiH, Hrvatske, Crne Gore, Srbije, Makedonije i Slovenije.

Igramo se do 6.12.2015.
Dobitnika bira Random.org


Sretno svima.


Facebook bloga
Instagram bloga
Bloglovin (sa desne strane bloga
GFC (nalazi se sa desne strane bloga)






Broj komentara: 16:

  1. the pallet has such pretty colors
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme kako imaš lijepe obrve, znam da n ema veze s ovim postom, ali morala sam reći :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Paletica je predivna, bas mi se dopada! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Odradeno.. pratim i preko fb..i instagrama..bloglovi a i gfc.. pod imenom ivona grguric

    OdgovoriIzbriši
  5. Odradjeno, pratim preko Facebooka, Lejla Hodzic :D

    OdgovoriIzbriši
  6. odradjeno ,pratim preko fb Marina Suncica ,GFC Marina Makeup, bloglovin Marina Nerandzic ex Kolevska ...i bog zna gde sam jos kliktala :) Pozz

    OdgovoriIzbriši
  7. Odrađeno, pratim te na facebook-u, i preko gfc.
    Amera Suša

    OdgovoriIzbriši
  8. Odrađeno, pratim te na facebooku Meri Bandic :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fb Tatjana Djuricic- Obodjan GFC Tatjana Obodjan

    OdgovoriIzbriši
  10. FB, GFC, Bloglovin pod imenom Zorica Djurdjevic
    instagram @zokamiki.djurdjevic

    OdgovoriIzbriši
  11. odrađeno,pratim te na fejbuku,pod imenom Верица М.Величковић
    paleta je sjajna!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post,pročitala sam ga najmanje 5 puta,sve iznova i svaki put je zanimljiv.Pratim te na Facebooku podimenom Lamija Hajdukovic,instagramu (napisala sam komentar na zadnjoj slici) i na GFC i naravno,tvoj sam pratitelj.Toliko sam tražila ovu paletu ali je ne mogu naći u beauty prodavnicama,valjda će mi se posrećiti.
    <3
    samo da pitam,ovi komentari na SheIn,ja sam htjea komentarisati sve ali je broj ograničen....to je prvi problemčić ali nema veze,svakako ste rekli da ne treba sve,drugo,ja ne znam ali u komentarima sam napisala kako ste rekli (odrađeno,ime,društvena mreza) ali mi je pisalo ispod da komentar mora sadrzati najmanje 20 riječi o.O nadam se da ćete priznati :D <3 sretno svima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E cao, izvini što kasnim sa odgovorom, uvrstila sam te u nagradnu igru ali sam već izabrala dobitnicu. Ne znam koji je problem sa komentarima, inače to se prije nije dešavalo, svejedno hvala što si javila, provjeriću o čemu je riječ :) LP

      Izbriši