ponedjeljak, 2. studenoga 2015.

Max Factor Smokey eye drama kit: Magnetic Jades





Znam da sam u prošlom postu bila jako kritična prema Max Factor Pan Stiku međutim, danas pišem hvalospjev na račun ovog predivnog seta sjenila za popunjavanje obrva i kreiranje smokey eye looka. Ovaj set dostupan je u 6 predivnih nijansi koje možete pogledati ovdje, a ja Vam pišem o setu pod nazivom 05 Magnetic Jades koji je odličan za one koji imaju smeđe oči.


Set dolazi u plastičnoj, kompaktnoj i čvrstoj ambalaži sa zlatnim elementima. Za cca 6KM dobijete 4 sjenila i klasični aplikator koji posluži samo za hajlajt unutrašnjeg ugla oka i luka obrva. Moram priznati da nemam nekih zamjerki po pitanju ambalaže jer sam u potpunosti opčinjena kvalitetom sjenila koje ova ambalaža sadrži.




Prvo sjenilo je biserno bijele boje sa zlatnim odsjajem i najslabije pigmentirano što sam i očekivala. Mekane je i baršunaste teksture, ne trusi se prilikom nanošenja, a veću pigmentiranost ovog sjenila možete postići slojevitim nanošenjem. Ja ga inače koristim kao hajlajt jer je u toj ulozi savršen. Ne samo da možete naglasiti luk obrva, unutrašnji kut oka već je odlično za korištenje na licu.


Druga nijansa, maslinasto zelena i meni lično najdraža sadrži sitni zlatni šimer koji se jako lijepo presijava na kapcima. Ne trusi se i solidne je pigmentiranosti, a da bi ste doživjeli svu ljepotu ovog sjenila ja Vam preporučujem da ga na kapke nanosite prstima, lagano utapkavajući. Istina, nijansa je malo neuredna jer se zlatni šimer prosipa po licu pa je najbolje da prvo šminkate oči, a zatim radite podlogu na licu.


Treću nijansu bih okarakterisala kao petrolej plavu. Moram priznati da je jako specifična ali odlično pigmentirana. Završetak joj je mat i najčešće je u upotrebi u vanjskom kutu oka ili uz donju liniju trepavica.

Zadnja nijansa je tamno smeđa, mat završetka, a namjena joj je popunjavanje obrva međutim, to nije pravilo i možete je koristiti u vanjskom kutu oka ili onako kako smatrate da najljepše izgleda na Vašim kapcima. Nijansa je odlično pigmentirana i ne trusi se. Kako sam brineta ova nijansa mi odlično odgovara za popunjavanje obrva i moram priznati da je bolja od tamno smeđe nijanse iz essence seta za popunjvanje obrva. 


Sve nijanse se jako lijepo blendaju i na swatchu su prikazane bez baze što svjedoči da su za drogerijska sjenila super pigmentirana. Ja ih nosim preko Catrice Prime and Fine baze te mi traju čitav dan bez uvlačenja u pregibe kapaka i što je najbitnije nijanse ne gube na intenzitetu tokom dana. 




Mica, Talc, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Silica, Nylon-12, Magnesium Stearate, Boron Nitride, Isostearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Calcium Aluminum Borosilicate, Methylparaben, Ethylparaben, Calcium Sodium Borosilicate, Cera Microcristallina, Paraffin, Sodium Dehydroacetate, Sorbitan Isostearate, Tocopheryl Acetate, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide [+/- CI 77891, CI 77499, CI 77491, CI 77742, CI 77007, CI 77492, CI 77288, CI 75470, CI 77510]


Koja su Vam omiljena Max Factor sjenila???

Broj komentara: 9:

  1. Bas lijepo izgledaju. Imam previse paleta i ne vjerujem da cu ih kupovati, ali mi se jako svidjaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nemam, meni treba jedna ili dvije poštene palete sa pravim omjerom mat i shimmer neutralnih nijansi :)

      Izbriši
  2. Ajme baš su divne nijanse. Stavljam na popis i kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Negdje sam vidjela da je ova smedja mat namijenjena za obrve, pa ako to probas javi kako ispadne :)

    http://justdivined.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste smeđa je mat i koristi se za popunjavanje obrva i odlična je za tu namjenu s tim ako budeš kupovala set pogledaj i ostale nijanse :D

      Izbriši
  4. that green is so pretty,love the eye look you created
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  5. baš zgodna paletica i kombinacija boja i jako ti lijepo pristaje :D
    mame me te max factor palete, super su nijanse skombinirali, bili su maštoviti :D

    OdgovoriIzbriši