četvrtak, 19. studenoga 2015.

Sweater Weather Tag



Ako pratite moj blog od početka znate da je jesen uvod u moje omiljeno godišnje doba, zimu. Volim sve 'radosti' jeseni i zaista se veselim pisanju i odgovaranju pitanja iz ovog tag posta za koji me nominirala Ivana sa bloga Makeup and OTHER, a njezine odgovore na pitanja iz ovog tag posta možete pročitati ovdje.

Favorite candle scent?
Volim cimet u svim mogućim kombinacijama, posebno u periodu jesen/zima pa tako i moja omiljena mirisna svijeća širi miris cimeta i jabuke.



Coffee, tea, or hot chocolate?
Kafa je moja prokleta potreba i ja zaista nemam mogućnost da biram kad je ona u pitanju te je jednostavno moram piti svaki dan. Tako da bih između tople čokolade i čaja ipak izabrala čaj i to moj omiljeni od đumbira. 



What’s the best fall memory you have?
Koliko god se trudila ne mogu se sjetiti.



Which makeup trend do you prefer: dark lips or winged eyeliner? 
Tamne, bold usne jer eyeliner ne znam precizno staviti. Lakše mi nanijeti ruž nego se mučiti eyelinerom.


Best fragrance for fall?
Inače ne dijelim parfeme na taj način i koristim one koji mi se u datom momentu sviđaju.


Favorite Fall meals?
Pečeno ili kuhano kestenje i bundeva. Supu od bundeve ne volim, jesam je probala praviti i jesti ali jednostavno ne sviđa mi se taj 'slani ukus'. Ja bundevu jedem sa šećerom i to je to.


What is autumn weather like where you live?
Predivno. Imam sreće pa živim u blizini šume i zaista jesen doživljavam na najljepši mogući način. 



Most worn sweater? 
Baš i nemam najčešće nošen džemper. Uvijek ih rotiram par, a za ovu jesen/zimu znam da će zvijezda biti ljubičasti, debeli, čupavi iz Belissime kojega mogu nositi kao haljinu na tajice. 

Must-have nail polish this fall?
Sigurno smeđe, crne, bordo i crvene nijanse. A konkretno moj omiljeni je Essence - My Love Diary. 

Izvor

Football games or jumping in leaf piles?
Oboje i da, skakanje u hrpe lišća mi je omiljena uspomena na jesen iz djetinjstva, mogla bih to probati opet.

Skinny jeans or leggings?
Oboje s tim što tajice nosim u kombinaciji sa dugačkim džemperom i dubokim čizmama.
Combat boots or Uggs?
Combat boots ali i ugsice s tim što njih nikad nisam imala jer sam padala pod uticaj 'drugih' ljudi da su ružne i priče 'šta će ti to'. Tako da ću sigurno kupiti par ove zime.



Is pumpkin spice worth the hype? 
Nemam blage veze ne znam ni da to postoji.

Favorite fall TV show?
Nemam seriju ali imam veliki broj filmova koje volim gledati kao što je Sweet November i  sad ga moram ponovo gledati.



What songs really gets you into the fall spirit?
Pa ja više volim klasičnu muziku u zadnje vrijeme. Znam, dooosadna sam ali ako ćemo govoriti o tome koja muzika najbolje opisuje jesen to je onda Antonio Vivalidi  - 4 godišnja doba/Jesen 


Ja sam zaista uživala radeći ovaj post. Ukoliko želite, možete ga i Vi odraditi.



Broj komentara: 8:

  1. My Love Diary mi je predivna nijansa laka i nikako da ju "profuram" :D
    zavidim ti što živiš blizu šume, sigurno je lijepo gledati sve te rane boje lišća <3
    dijelimo ljubav prema kavi i cimetu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš jeste, može se 'progurati' kao nijansa za jesen. Da, sa prozora imam predivan pogleda na hrastovu šumu koja tokom četiri godišnja doba mijenja boje i taj 'fenomen' je predivan, naravno za onoga ko to doživljava.

      Izbriši
  2. Delimo život blizu šume :) Ima neka posebna magija u tome kako šuma diše u jesen, zar ne? Dopada mi se muzički izbor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da mi pogleda na drveće i šumu nikad ne dosadi i baš sa oduševljenjem gledam i pratim kako kroz godišnja doba mijenja svoj 'izgled' Sad mi je najljepša, crvena, zlatna, žuta a kad je snijeg prekrije onda je najljepša :)

      Izbriši
  3. Hahah, ne bih se ni ja mogla sjetiti best fall memory :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto da, dok zimskih bih mogla nabrojati par :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Uh hvala, sreća pa mi niko nije napisao da sam čudakinja hahha :D

      Izbriši