nedjelja, 27. prosinca 2015.

Afrodita Pleasure Time LE



Afrodita Pleasure Time je limitrana kolekcija inspirisana egzotičnim, orijentalnim cimetom i zanosnom, citrusnom notom naranče. Bogati, gurmanski mirisi u gelovim za tuširanje i losionima nisu za svačije nosnice ali ako ste kao ja i volite tuširanje obavijeno zamamnim mirisom te njegovanje kože bogatim mlijekom za tijelo čiji Vas miris podsjeća na tople zagrljaje i šolju najdražeg čaja za vrijeme hladnih zimskih dana ostanite uz ovaj post i saznajte nešto više o ovoj zimskoj kolekciji.



Pored spomenutog gela za tuširanje (200ml/cca 4KM) i mlijeka za tijelo (200ml/cca 4KM) ovu kolekciju nadopunjuje i univerzalna krema (50ml/cca 3KM) za ruke, lice i tijelo u zahvalnom, praktičnom pakovanju tako da svoju kožu možete njegovati dok ste u pokretu. 

Ovo predivno mirisno iskustvo započinjemo sa gelom za tuširanje koji je providan i srednje guste konzistencije, a ista u dodiru sa vodom i kožom stvara bogatu pjenu koja nježno čisti kožu i pri tome je ne isušuje. Obećanje na ovom proizvodu u vidu izdašne hidratacije nisam osjetila ali mogu potvrditi da mi koža nije bila zategnuta niti sam imala potrebu da se odmah mažem losionom ili mlijekom za tijelo, iako to uvijek radim. Prilikom tuširanja većinom se oslobađa miris naranče i neću pogriješiti ako kažem da ona dominira u sva tri spomenuta proizvoda.

Po pitanju njegujućeg mlijeka za tijelo ostala sam indiferentna jer sam ga koristila sam dva puta i u obje prilike mi je izazvalo reakcije u vidu bolnih, crvenih fleka na vratu i dekolteu. Ostatak tijela nije reagovao i jako lijepo je primio ovu mirisnu fantaziju. Voljela bih da se mogu doslovno okupati u ovome mlijeku za tijelo jer je jako bogate teksture i odlično hidratizira ostatak tijela ostavljajući neodoljiv miris naranče i  cimeta. Inače, moja koža jako lako reaguje na iritanse u proizvodima i zaista nisam mogla utvrditi o kojem se sastojku tačno radi. Ono što je važno napomenuti da moji ukućani koji su koristili oba proizvoda nisu osjetili iste posljedice kao ja. 


Što se tiče univerzalne kreme nju sam koristila samo za mazanje ruku i za tu svrhu mi je odlična. Bogato njeguje, brzo se upija i ne ostavlja masni trag niti zaštitni film na koži što je dobro ali ja to ne volim. Miriše identično kao mlijeko za tijelo i miris se dugo zadržava na rukama, sa njom na sreću nisam imala nikakvih problema u vidu iritacija i sl., a čak sam je jednom koristila na licu. Tako da, moje reakcije na spomenuto mlijeko za tijelo uzmite sa rezervom.


Ukoliko želite nezaboravno, mirisno iskustvo tuširanja i bogatu njegu svakako prilikom slijedeće kupovine bacite pogled na ovu kolekciju.


Da li ste koristili nešto iz ove kolekcije???

Broj komentara: 15:

  1. Mogu samo zamisliti taj divan miris <3 Čini mi se da sam videla ovu kolekciju, ali sam samo prošla... :/ baš ću obratiti pažnju, pa sledeći put i ponjuškati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno predivno miriše, ali eto, nisam baš imala sreće sa mlijekom za tijelo jer dobijem užasno bolne fleke po vratu od njega ne znam u čemu je problem :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Odlična njega i baš dobar odabir mirisa za zimu :)

      Izbriši
  3. i dont think we have this brand in India, such classy packaging
    Keep In touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I also think that you don't have Afrodita in India. Sorry :/

      Izbriši
  4. Svi afrodita proizvodi su odlični, uvjerena sam da su i ovi :)
    Novi blog, pogledajte http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/december-favorites.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Znam da kao papiga ponavljam da su ti fotke divne, ali ove su me ponovo oborile <3
    ovo je nešto što bi se meni jako svidjelo - cimet, naranča <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj hvala ti puno trudim se ali nekad i ne ispadnu kako želim :)
      Je divna kombinacija cimet i naranča, prava zimska ;D

      Izbriši
  6. Uh, ovo nisam vidjela u trgovinama. Treba nač!

    OdgovoriIzbriši