ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

Catrice Even Skin Tone Beautifying Foundation



Kremasta tekstura Catrice Even Skin Tone tečnog pudera sa spf 25 nudi srednje do jako prekrivanje, a dermatološka ispitivanja pokazuje da korištenje ovoga pudera poboljšava opće stanje kože te isti pomaže u izbjeljivanju tamnih flekica na licu. Kremasta i lako maziva formulacija ujednačava ten i pruža svilenkasti, mat završetak na koži. Za savršen i blistav ten, poruka je iz Catrica, a kakvo je moje mišljenje nakon više od mjesec dana korištenja ovog pudera saznajte u nastavku posta.


Prije nego što se osvrnem na lično iskustvo u korištenju pudera htjela bih Vas upoznati sa nekoliko osnovnih stvari o njemu počevši sa ambalažom, cijenom, količinom i dostupnim nijansama.

Ambalaža je upravo onakva kakvu volim - staklena bočica sa stabilnom pumpicom za pravilno doziranje. Količina od 30ml je optimalna uzimajući u obzir da puder morate potrošiti u roku od 6 mjeseci. Za prekrivanje cijelog lica potrebne su Vam dvije pumpice + nadogradnja prekrivanja ukoliko imate više nesavršenosti. Cijena pudera je 15.55 KM i možete ga kupiti u cm drogerijama. Kao nedostatak bih istakla samo 4 dostupne nijanse i to: 005 Even Ivory, 010 Even Vanilla, 020 Beige Rose i 030 Even Sand. Nijansa o kojoj Vam piše je 020 Beige Rose i ista mi je malo tamna te vjerujem da će se sa mojom tenom savršeno uklopiti tek dolaskom toplijih dana kad dobijem malo boje ali i sad djeluje sasvim zadovoljavajuće jer se nijansa stopi sa kožom te uz malo posvjetljivanja  Catrice korektorom i transparentnim puderom djeluje sasvim prihvatljivo.

 
Teksturom puder je jako kremast što potvrđuje riječi proizvođača sa početka posta. Srednje je gustine i lako se razmazuje po koži. Ne setuje se (ne suši se) brzo te imate vremena lijepo ga rasporediti po licu, a zatim razmazati prstima ili kistovima, sasvim je svejedno jer je rezultat ujednačen ten sa svilenkastim završetkom bez onoga djela sa matiranjem što se meni jako sviđa. Sa jednom pumpicom dobijem slabo prekrivanje i blago ujednačen ten. Nakon nadogradnje prekrivanja drugom pumpicom pudera dobijem srednje prekrivanje i jako lijepo ujednačen ten. Na slici dole vidjet ćete da mi puder nije u potpunosti prekrio tamne flekice, a crvenilo, sitne prištiće i podočnjake prekrije. Međutim, ukoliko imate jako tamne podočnjake trebat će Vam korektor u svjetlijoj nijansi. Konkretno, preporučujem Vam Catrice tečnu kamuflažu u nijansi 010 Porcellain. 



Puder ima jako blag miris koji nestaje nakon nanošenja na kožu. Što se tiče trajnosti rekla bih da nakon 5-6 sati vidim blago uvlačenje u borice i nestajanje sa nosa što je meni zanemarivo. Ono što mi se posebno sviđa kod ovoga Catrice proizvoda je prirodan izgled koji pruža te činjenica da ne djeluje teško na licu niti izgleda kao maska. Nisam primijetila da oksidira tokom dana niti da mi je u ovih, nešto više od mjesec dana izavao iritacije i nesavršenosti na koži iako sadrži sastojke koji isto mogu izazvati. Klikom ovdje, imate detaljnu analizu sastojaka u ovome puderu. 

Po pitanju posvjetljivanja tamnih, pigmentacijskih mrlja ne mogu svjedočiti jer nisam primijetila pomake po tom pitanju iako imam 'problema' sa tamnim mrljama i ožiljcima od bubuljica. No, ruku na srce da bi se vidjeli rezultati puder je potrebno koristiti svakodnevno, 12 sedmica što je nisam radila. Uostalom, ja kao neko sa spomenutim problem ne očekujem da ga puder riješi već odgovarajuća krema, losion ili tonik za kožu. Ukoliko u toku daljnjeg korištenja vidim pomak po pitanju posvjetljivanja mrlja, svakako ću Vam javiti i editovati post. 



Iako nije naznačeno, pretpostavljam da je puder namijenjen svim tipovima kože. Mišljenja sam da je sasvim korektan za normalnu, suhu i kombiniranu kožu jer ne ističe suhe dijelove i ne izaziva dodatni osjećaj zatezanja kože. Što se tiče masne kože, tu ne mogu biti pametna jer kao što gore rekoh puder ne matira i ne znam kako bi se ponašao na koži koja je sklona pojačanom lučenju sebuma. 

Ukoliko tražite puder za svakodnevno korištenje, a pri tome želite ujednačen ten i srednje prekrivanje obratite pažnju na ovaj Catrice puder jer je svakako vrijedan svih pohvala koje su o njemu napisane na drugim blogovima. Moram priznati da je daleko bolji od All Matt Plus pudera kao i puder u pjeni sa kojim se moja suha koža nije nikako slagala.


Da li ste koristili Catrice Even Skin Tone tečni puder??? Koji je Vaš omiljeni Catrice puder???

Broj komentara: 18:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti puno. Trudim se svaki put ali ove i nisu najbolje jer sam slikala kad je sunce bilo baš neposlušno hahah pa sjena ima svakuda ali nema veze, vidi se ono najbitnije :)

      Izbriši
    2. Ma sjene su dobre vjeruj mi dodaju neku car. Prelijepe su.

      Izbriši
  2. Uvek mi bude zao sto Catrice ne postoji u Srbiji kad citam ovakve recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno mi je žao, držim fige da što prije stigne u Srbiju jer Catrice ima jako lijepih proizvoda :)

      Izbriši
  3. Imam ovaj puder i to u najtamnijoj nijansi (što me iznenadilo prilikom kupovine, ali to je jedina nijansa koja mi odgovara). Odličan je za svaki dan. Ja imam mješovitu/masnu kožu lica i ovaj puder mi je odličan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, meni je ovaj na swatchu jako taman ali na licu je skroz pristojan, znači može i na masnu kožu :)

      Izbriši
  4. Meni je ovaj puder odličan za moje potrebe, a slažem se da nije za masnu kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je baš ok, evo Marijana gore komentariše da može i na masnu kožu :)

      Izbriši
  5. ovo mi djeluje kao lagan puder, baš kao što si rekla za svakodnevno korištenje :D
    kako nemam neke veće, čudne pojave na licu dobro bi prošao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste lagan ali recimo u odnosu na onaj essencu no make up, meni se čini da se tako zove, je daleko bolji i bolje prekriva i bolji je od all matt plus koji pruže slabo do srednje prekrivanje. Bio bi ti dobar sigurno jer ja imam ožiljaka od bubuljica ali kad ga nanesem stvarno lijepo ujednači ten i prekrije najbitnije nedostatke :P ja k'o top šop sa ovim komentarom hahah :D

      Izbriši
  6. ovaj puder gledam otkako su cure u blogosferi pocele rejvati o njemu, ali nikako da ga kupim. uvijek se vracam voljenom L'Oreal Lumi Magique

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj nije loš stvarno, samo 'ubodi' pravu nijansu :)

      Izbriši
  7. izvrstan je taj puder, nema neko ludilo prekrivanje, ali ima izvrstan finish :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema ludo prekrivanje ali je finiš odličan kao što si rekla :)

      Izbriši
  8. Svi ga hvale, ali ja još uvek čekam jer imam neku svoju rutinu i podloge koje mi prijaju, pa ne menjam. Ali bi za proleće bio dobro rešenje. I nijanse su solidne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što je dobro ne mijenjaj. Ako te zaista zanima ne vjerujem da ćeš pogriješiti ako ga probaš jer ima dobrih strana :)

      Izbriši
  9. Kupila sam ga nadam se da mi nece izazvat kaos na licu.Inace imam jako osjetljivu kozu nema sta nisam probala od pudera, ovo je moja zadnja nada!!!

    OdgovoriIzbriši