utorak, 22. prosinca 2015.

Catrice vs. Essence: Liquid Lipstick




Kada sam vidjela najavu kolekcije jesen/zima kako Catrice tako i Essence brenda, najviše sam se radovala ovim tekućim ruževima. Razlog tomu je opća pomama za kremastom teksturom i mat, postojanim završetkom u svim proizvodima za usne. Nakon čitanja prvih recenzija bilo je kristalno jasno da ovi ruževi nisu ono što smo svi očekivali, uzimajući to u obzir, malo sam  'prošetala' Essence i Catrice službenom stranicom i uvjerila se da su ovi 'tekući ruževi' upravo ono što proizvođač obećava - spoj dobre pigmentacije ruža i sjajnog finiša sjajila, well hello! 

Naime, proizvođač za oba proizvoda kaže da se radi o hibridnom proizvodi koji je spoj ruža (pigmenatcija, kremasta tekstura ) i sjajila (glossy finiši i praktična ambalaža sa aplikatorom) te kad smo to lijepo apsolvirali, nećemo kuditi brendove jer su nam ponudili upravo ono što su obećali, blogerski rečeno - dobro pigmentirana sjajila za usne u privlačnoj/simpatičnoj ambalaži. Ne osvrćući se više na to, ukoliko želite ovaj proizvod za usne, a ne znate da li se odlučiti za Essence ili Catrice varijantu, nastavite čitati moju kratku usporedbu.


Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick - u nastavku posta tekući ruževi jer tako piše na ambalaži koja je dosta elegantna zahvaljujući crnom čepu i ugraviranom Catrice logu po sredini iste. Mene malo podsjećaju na Dior sjajila/tečne ruževe posebno ovim donjim djelom ambalaže. Tekstura ovih ruževa je kremasta i nije ljepljiva kad se nanese na usne. Pigmenatcija im je dobra ali trajnost jako loša što samo ukazuje na činjenicu da svojstva sjajila više dolaze do izražaja kod ovih proizvoda.  Imaju jako lijep, vanilast miris kojega jako volim. Lijepo se nanose kratkim, praktičnim aplikatorom i ne prelijevaju se preko usana. Proizvod sadrži vitamin E te njeguje i ne isušuje usne. U suštini radi se o jako dobrom proizvodu koji možete koristiti samostalno ili u kombinaciji sa olovkom/ružem za usne. Moju preporuku imate za nijansu Better Make A Mauve koja se super slaže sa Essence Satin Mauve olovkom i odlično izgleda samostalno na usnama. 

Količina/Cijena: 5ml/8.35KM




Essence tekući ruževi za usne dolaze u malo manje privlačnoj ambalaži ali unutar iste krije se proizvod zavidne pigmentacije. Teksturom ga krase karaktersitike kao kod Catrice tekućih ruževa s tim što bih ove okarakterisala kao kremastije i gušće u odnosu na prethodne. Ugodnog su mirisa i ne isušuju usne. Tamnije nijanse kao i crvene, malo se teže nanose jer su dosta pigmentirane, ne teže u smislu neravnomjernosti već u smislu preciznostii i bez obzira na jako dobar aplikator moraćete biti strpljivi i jako oprezni. Opet, po pitanju trajnost su na nivou prosječnog sjajila. Cijena Essence tekućih ruževa je 5.25KM, a količina nešto manja nego kod Catrice ruževa. U prodaji je dostupno 6 nijansi, a na slikama vidite nijansu Show Off!. 



1.Catrice Better Make A Mauwe2. Catrice Marry Berry
3. Essence Show off!


Konačno, korištenjam oba proizvoda naizmjenično došla sam do zaključka da su Essence tekući ruževi kvalitetniji, pigmentiraniji i postojanija od Catrice tekućih ruževa. Ruku na srce Catrice proizvodi imaju ljepšu ambalažu, veću količinu ali i cijenu. Sad, da li kupujete proizvod zbog ambalaže ili onoga što je u istoj na Vama je. Ja Vam preporučujem Essence tekuće ruževe.

Više o nijansama i sastojcima Essence ruževa imate ovdje.
Više o nijansama i sastojcima Catrice ruževa imate ovdje.


Da li ste koristili ove 'tekuće ruževe' i kako Vam se čine???




Broj komentara: 14:

  1. Essence su mi se definitivno vise dopali

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, dosta su bolji od Catrice, a pristupačniji :)

      Izbriši
  2. Lijepe su nijanse ,ali definitivno preskacem,previse mi lici na sjaj,a sjaj odavno ne koristim :)lijepe fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Da ovo i jesu bolje pigmentirana sjajila, kao što sam navela u tekstu :P Pozz

      Izbriši
  3. Imam oba (mislim na brendove :D) i Essence me oduvao sa stolice kad sam ga probala! Pa koja pigmentacija! Ja ga volim naneti i malo utakati u maramicu da dobijem satin finiš. Tad mi je najlepši, a traje li traje... :) Super što si ih uporedila <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Essence bolji, baš super pigmentaciju imaju.

      Izbriši
  4. Poprilicno su losi,ocekivala sam skroz nesto drugo...dosta su mi ljepljivi pa ih izvjegavan skroz...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nisu ljepljivi i ugodni su mi na usnama, pa ja sam već čitala recenzije ranije i znala sam šta očekivati tako da se nisam razočarala :)

      Izbriši
  5. Slike su ti perfektne :)
    http://raj-sminke.blogspot.ba/2015/12/prijedlog-poklona-za-novu-godinu.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam ih koristila ali preskočiću. Ja sam pristalica matt ruževa.

    Www.Makeupnroses.blogspot.rs posetite me

    OdgovoriIzbriši
  7. baš se vidi da je Essence bolji :D
    jako volim Better make a mauve :D no sad ću nabaviti neki od essencea :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Vise sam ljubitelj matt ruzeva. Ali ovi su bas simpaticni, mozda i kupim ovu nude nijansu :)

    OdgovoriIzbriši