srijeda, 2. prosinca 2015.

Essence Merry Berry LE


Ako mene pitate sve prethodne Essence LE kolekcije su zasjenjene upravo ovom, prazničnom Merry Berry kolekcijom, a svaka buduća će morati stvarno dobro izgledati da bi nadmašila istu. Mislim da niko nije ostao ravnodušan na ovu kolekciju, posebno ne na lakove za nokte - ja nisam. Ako i ne lakirate nokte male bočice će Vam super doći kao ukras u make up kutku. Merry Berry u BiH cm-ove bi trebala stići sredinom Decembra. Ukoliko dobijem spisak poslovnica u kojima će kolekcija biti postavljena, pravovremeno obavještenje ćete dobiti putem fb stranice bloga. Više informacija o tome šta se nalazi u kolekciji možete pronaći na službenoj Essence stranici ovdje, a ja Vam danas pišem o dva proizvoda koja sam dobila u velikom paketiću iz Ovnaka. Radi se o ružu u nijansi 03 Red Rocks i mono sjenilu u nijansi 01 The perfect dress.




Ambalaža ruža se ne razlikuje od one kod standardnih Essence ruževa. Nijansa ruža se odražava na pakovanje s tim što u ovom slučaju imaju srebrenkaste dodatke što ih čini malo više svečanijim. Kompaktna je i stabilna i zaista nemam nikakvu zamjerku po pitanju iste. Za cijenu od 4.85 KM dobijete 4g ruža. Nijansa koju sam dobila je crvena sa primjesama ružičastih i fuksijastih tonova. Veoma je jaka i vibrantna nijansa, odlično pigmentirana i ravnomjerno se nanosi na usne. Za precizno nanošenja potreban Vam je kist ili olovka, u ovom slučaju dobro surađuje i Femme Fatale olovka.

Ruž miriše po bobičastom voću što se meni jako sviđa. Formula mu je srednje kremasta i takav završetak dobijete na usnama. Vremenom, ruže se matira i ostavlja stain na usnama koji jako dugo traje i meni lično ruž tako ljepše izgleda nego kad se prvi put nanese. Nisam primijetila da mi isušuje usne.




Po pitanju sjenila sam ostala razočarana. Iako jako lijepa bež/šampanjac nijansa, prožeta jako sitnim shimmerom i odlična kao highlight ova nijansa je jako tvrde teksture i jako loše pigmentirana. Minimalistička ambalaža i reljef ovoga sjenila su divni ali glavnu svrhu ovo sjenilo ne ispunjava. Kreiranje nekog make up looka na očima i isticanje ove nijanse na istima je prosto nemoguće. Trudila sam se nadograđivati nijansu i dole na slikama vidite krajnji rezultat toga. Sjenilo sam stavljala na centralni i unutrašnji dio kapka. 

Međutim, kako sam u zadnje vrijeme luda za highlighterima, a i činjenica da je ova nijansa kao stvorena za to odlučila sam je iskoristiti na licu i moram priznati da tu funkciju odlično obavlja te ću je tako u budućnosti koristiti. U ponudi su dostupne dvije nijanse mono sjenila, svaka po cijeni od 4.25KM za 2.5 grama.





Šta Vam se najviše sviđa iz Merry Berry kolekcije???



Broj komentara: 19:

  1. Kupila sam sve lakove, dva ruža i highlighter - jednostavno neodoljiva kolekcija <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, kod nas još nije stigla ali hoće. Ja bih highlighter još :)

      Izbriši
  2. Danas sam skroz slučajno naletila na ovu kolekciju u jednom dm-u u Zagrebu...baš mi je drago jer će se brzo razgrabiti....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. izgleda da hoće jer je zaista posebno :)

      Izbriši
  3. Amazing post! And I love your blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you, ok follow me than I will follow you back :)

      Izbriši
  4. the shadow color is so pretty
    Keep In Touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  5. A daaaj svi imate ja nemaaam :( Haha.. ne mogu dočekati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biće biće, ne brini, kad dođe u cm trk po cijelu kolekciju heheh :)

      Izbriši
  6. presavršeno je :) ništa ljepše u zadnje vrijeme nisam vidjela nego ova zadnja slika (slika 3) ,predivno si nanjela sjene,veličanstveno*o* <3 *_*

    ako hoćeš ,posjeti moj blog :) link:http://nevervigeup78.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uspjeti nešto kupiti :)

      Izbriši
  8. Boja karmina mi jeee savrsenstvo! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jee lijep je ali ja bih voljela ljubičasti :)

      Izbriši
  9. potpuno se slažem da je vizualno ovo najljepša njihova kolekcija,,, boja ruža ti predivno pristaje,, a za sjenilo šteta, prošlo bi kao lijepo, svakodnevno blagdansko sjenilo, da je pigmentiranije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, bi ali je jako loše pigmentirano i dosta tvrdo :)

      Izbriši