ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Manhattan Powder Rouge: #53N Fresh Peach


Manhattan Fresh Peach nijansa je upravo ona koju svaka žena treba imati i koja po mojem mišljenju pristaje većini tonova kože od onih svjetlijih poput mene pa do tamnijih i osunčanih - zaista nepogrešiva nijansa.

Zahvaljujući dm poklon paketu dekorative u ruke sam dobila svoje prvo Manhattan rumenilo i ostala oduševljena. Reći ću Vam samo jedno - svakodnevno je u upotrebi, a ja nisam osoba od rumenila i kad god mogu taj korak u šminkanju ću izostaviti. Zahvaljujući ovome primjerku sve se promjenilo i u samo par poteza kistom preko jagodica dobijem jako lijepu, zdravu i breskvastu boju sa blagim shimmerom koji je skoro pa neprimjetan,

Mala zamjerka ide na ambalažu jer ipak radi se o rumenilu koje košta cca 10 KM za 5 grama i treba da ima koliko toliko pristojnu ambalažu. Moja je već nakon nekoliko korištenja izgrebana i dosta neugledna. No, ne kupujemo proizvod zbog ambalaže već krajnjeg efekta koji je u ovome slučaju - odličan. Nakon matiranja lica transparentnim puderom nanosim ovo rumenilo jer ga na taj način lakše izblendam te djeluje dosta prirodno na obrazima. Pigmentacija mu je srednja što je uvijek plus jer kad žurim želim utrošiti minimalno vremena na blendanje i nikako ne želim izgledati kao klaun. Tako da, ukoliko imate 'tešku' ruku svakako obratite pažnju na ovo rumenilo jer nije previše pigmentirano. Kad pređete prstima preko rumenila osjetićete svilenkastu teksturu ali sam proizvod je malo tvrđe strukture te ćete morati malo jače 'zagrebati' kistom da bi ste dobili boje na istome. Trušenje proizvoda je minimalno što je odlično jer se sporo troši i rok od 30 mjeseci je svakako opravdan. Samo ne znam kako će ambalaža nakon toliko vremena izgledati.

Po pitanju trajnosti na mojim, trenutno normalno do suhim obrazima traje 3-4 sata, odnosno ako držim ruke podalje od lica - traje čitav dan. Istina, u zadnje vrijeme imam praksu malo matirati obraze upravo zbog toga što nanosim rumenilo, a zahvaljujući baš tom koraku produžim mu trajnost na obrazima. Bez obzira na talk u sastavu koji kod nekih zna izazvati reakcije na licu kod mene toga nije bilo što je jako čudno jer mi koža reaguje i na vazduh u zadnje vrijeme.

Imate tople preporuke za ovu liniju Manhattan rumenila, a posebno za ovu neutralnu, breskvastu nijansu naravno, ukoliko ste ljubitelji istih.




Sve dostupne nijanse možete pogledati ovdje.

Koje je Vaše omiljeno rumenilo??? Jeste li koristili Manhattan Powder Rouge rumenila???

Broj komentara: 5:

  1. Koristim takodjer Manhattan Powder Rouge rumenilo, samo u nijansi Cherry Chic, vrlo je pigmentirano i postojano. Fresh Peach je stvarno prelijepa, sigurno bi mi i ona pristajala :D

    OdgovoriIzbriši
  2. thats such a pretty blush
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam dva primjerka :D Odlicna pigmentacija :D Slazem se za pakovanje, imam osjecaj da se izgrebe samo sto ga dotaknem

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam nikad imala njihovo rumenil, uvijek me odvuče,neka druga marka, ali su mi sjenila često završavala u košarici i bila sam prezadovoljna njima tako da vjerujem da su i rumenila odlična. Puderi mi recimo nikako nisu odgovarali, ali to je bilo do moje kože vjerojatno ( koristila sam ih u pubertetskoj fazi kad mi,je lice bilo blagi kaos )

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su slicice! A ja nikao da probam ovo rumenilo// :( uvijek zaboravim da ubacim u korpu..

    OdgovoriIzbriši