nedjelja, 31. siječnja 2016.

Afrodita HYDRA Thermal Eye Cream



Pred novu godinu Afrodita me je iznenadila poklonom koji je između ostalog uključivao i Afrodita HYDRA Thermal Natural Mineral Water kremu za područje oko očiju. Koristim je više od mjesec dana i moram priznati da sam njezin učinak vidjela tek u zadnje dvije sedmice. Prije nego što Vam prenesem svoje utiske o spomenutom proizvodu pročitajte riječi proizvođača i bacite pogleda na njihovu službenu stranicu za više informacija o ovome proizvodu.


DJELOVANJE I REZULTAT UPORABE:
Oživite kožu oko očiju te joj podarite svjež, odmoren izgled! S Hydra Thermal Kremom za područje oko očiju protiv prvih bora - čudesnim eliksirom nove energije za osjetljivu kožu oko očiju. S ekstraktom drveta Yarumo i oštrolisne veprine pomažu kod smanjivanja podočnjaka, vrećica ispod očiju i nabuhlosti, a s priznatim prirodnim navlaživačima kožu oko očiju odlično navlažuje i učvrsti te tako pridonosi zaglađivanju prvih sitnih bora.

Više na: Afrodita.com 




Svaku recenziju počinjem sa utiscima o ambalaži pa će tako biti i u ovome slučaju. 15ml proizvoda smješteno je u praktičnu bočicu sa pumpicom što omogućava optimalno doziranje proizvoda. Po mom mišljenju ova ambalaža je najsretnije riješenje za ovakav tip proizvoda koji je prilično koncentrisan i porebno ga je zaista malo. 

Teksturom krema je lagana, maziva te se brzo upija. Za oba oka potrebno je jako mala količina koja se nanosi tapkanjem ispod očiju, a ja ju nekad nanosim i na kapke jer mi se čini da na taj način sprječava otečenost očiju nakon spavanja.

Djelovanje ove kreme je nešto što me zaista oduševilo jer ista zaista radi sve ono što obećava. Umanjuje tamne podočnjake ali uz redovno korištenje ujutro i navečer te sprječava otečenost očiju. Odlično hidratizira područje oko očiju što se posebno primijeti kad nanesem korektor jer isti lijepo 'sjedne' na kožu te se ne uvlači u sitne bore i borice oko očiju.

U suštini Afrodita je zaista napravila odlična proizvod koji za razliku od ostalih radi ono što i obećava te ukoliko Vam je potrebna krema za sve probleme (osim bora) oko očiju svakako pogledajte i ovu. Nisam sigurna kolika joj je cijena ali sumnjam da je oko 10KM, a pouzdanu informaciju o cijenu ću Vam naknadno objaviti. Možete je kupiti u cm i dm drogerijama.

Hvala na čitanju.

Koja je Vaša omiljena krema za područje oko očiju???

Broj komentara: 10:

  1. I meni se mnogo dopada ovo pakovanje, nadam se da cu je ubrzo probati cini mi se mnogo dobra :)
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-true-color-perfectly-matte.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam cijelu ovu liniju i mogu reci samo svaka im cast jer je omjer cijene i kvalitete uveliko na strani kupca. Obavezno probaj masku u vrecici iz ove linije identicna je vichy maski u teglici i obe su maske s kojima prespavas tj ne ispiru se u biti nesto izmedju maski i nocne kreme.

    OdgovoriIzbriši
  3. Trenutno obožavam Antipodes Kiwi Seed Oil i Paula's Choice Resist okoloočne. Obe su bile poštena investicija, ali rezultati se vide, nema neželjenih efekata (suza, iritacija, hrpe hemije, alkohola i parfema). Dakle, ja presrećna. A sigurna sam da je Afroditin primerak odlične kvalitete jer... to je Afrodita :) Bitno je da je hidratacija dobra, te da se može nositi ispod šminke. Meni je npr Resist krema radila probleme po tom pitanju jer je poput balzama, gusta, gusta, jako gusta :D Par puta sam preterala s doziranjem, ali ponavljanje je zaista majka mudrosti :D Sad je sve u redu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vec sam citala da je ova krema odlicna, i planirala je kupiti, ali dobila neku pa odgodila kupovinu, ali ova je i dalje na spisku, bas je hvaljena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam koristila ovu kremu za ispod očiju, ali jesam iz ove linije dnevnu kremu kao i onaj njihov serum Lift. Samo da kažem da sam od seruma izgubila onu ćizu izmedju obrva od mrštenja :-D
    Preporuka!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Upravo je trošim i prvi dojmovi su i više nego pozitivni! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. U godinama sam kad bi trebala redovno koristiti kremu za područije oko očiju,ali jednostavno jos nisam izabrala pravu,neke su mi preskupe a neke ne daju bas dobre rezultate. :-\

    OdgovoriIzbriši
  8. Jesi ti to rekla da spriječava otečenost? KUPLJENO!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši