petak, 8. siječnja 2016.

Essence All About Roses


Početkom sedmice najavila sam da ću na blogu početi objavljivati recenzije Vama već dobro poznatih Essence All About paleta. Planira sam ih sve staviti u jedan post ali smatram da svaka od tri palete koje posjedujem zaslužuje posebnu pažnju pa tako i poseban post.


Prva na redu je Essence All About Roses paleta koja je ujedno i moja omiljena od svih ponuđenih. Mislila sam da će prvo mjesto na tronu zauzeti ona u sivim tonovima ali nažalost ljubav između nas se nije dogodila. 

Ukoliko ste imali doticaj sa Catrice Absolute Rose paletom primijeti ćete da su nijanse u ovoj Essence paleti dosta slične onima u Catrice paleti međutim, Essence verzija je daleko kvalitetnija od prethodno spomenute. Najveća razlika se očituje u pigmentaciji sjenila koja je kod Essence Roses palete iznenađujuće dobra, a kod Catrice onako, solidna ali u svakom slučaju mogla bi biti bolja.

Roses paleta dolazi u providnoj, plastičnoj ambalaži koja je kompaktna i čvrsta. Sviđa mi se minimalizam kod ovih paleta i lijepi srebrenkasti font na prednjoj strani. Na pozadini su Vam navedeni osnovni podaci o paleti zajedno sa make up lookom koji možete kreirati sa ovom paletom.

Za nešto više od 10 KM dobijete 9.5 grama proizvoda odnosno 8 sjenila različite tekstue i finiša.




Dakle, po pitanju kvaliteta sjenila ova paleta je pravo osvježenje, a osim toga, kombinacija nijansi je pravi pogodak za kreiranje nekog laganog dnevnog look-a na kapcima. Upotrebom jako pigmentiranih, tamnijih nijansi možete kreirati zavidan i dramatičan look za noćne izlaske.

Paleta sadrži tri mat sjenilu (brojevi 2, 6, 8) zatim dva šimerasta, hajlajt sjenila (brojevi 1, 4) te tri nijanse koje u sebi sadrže sitno mljeveni glitter/šljokice koje su jako decentne i primjerene za dnevne kreacije na očima.

Sva sjenila su dobro pigmentira, neka čak i odlično. Svjetlije nijanse se manje ističu nego tamnije ali to je i očekivano. Sa lakoćom se blendaju i na kapcima traju cijeli dan ali nanesena preko baze za sjenila - bez baze ih nisam koristila, a i swatchevi su urađeni na istoj. Jako su lijepe puteraste teksture ali se truse što je posebno mana tamnijih sjenila ove palete. 



Mislim da nema potrebe da Vam opisujem svaku nijansu posebno jer swatchevi realno prikazuju nijanse. 

Na slikama dole, s desna na lijevo prvo sam swatchala gornji red, a zatim donji, dakle gore brojevi nemaju veze sa swatchevima na ruci oni su tu da Vas mogu uputit u završetak nijanse. 




Ukoliko volite neutralna sjenila sa ružičastim tonovima imate moje iskrene preporuke za ovu paletu. Za nešto više od 10KM dobićete jako kvalitetan omjer cijene, kvalitete i količine što je zaista rijetkost u našim drogerijama.

Jeste li koristili neku od Essence all about paleta???

Broj komentara: 18:

  1. Nisam ih koristila, nadam se da cu ubrzo imati priliku jer su komentari uglavnom pozitivni :)
    beautyrebel09.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoćeš probati, nećeš se pokajati jer je kvalitet daleko bolji od ranijih essence paleta :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Da vidjela sam ti imaš i onu Vintag, ja bih sebi još bronze trebala kupiti :)

      Izbriši
  3. Svi swatchevi mi izgledaju divni, ali pakiranje mi se uopće ne sviđa....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pigmentacija je baš dobra, pah donekle se i slažem sa tobom ali koliko para toliko muzike, ja bih dodala crnih detalja ali meni je bitno da je stabilna i da su sjenila kvalitetna :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Meni je ova najdraža a pigmentacija je stvarno super u odnosu na ranije essence palete :)

      Izbriši
  5. Roses i Nudes - ne znam koju više volim <3 Još se čudim kako je Essence ovako napredovao i poboljšao teksturu i kvalitet sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne mogu doći sebi jer su palete bolje od nekih skupljih drogerijskog ranga :)

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Čuje Enesa Begovića hahahahha :) ma najbolja je :D

      Izbriši
  7. zaljubila sam se u slike!
    solidne i pristupačne paletice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Najhvaljenije paletice, predivno pigmentovane :) <3

    OdgovoriIzbriši
  9. moram već jednom nabaviti neku od ovih paleta, kada sam dobila Nude os Essencea poklonila sam ju prijateljici, ali čini mi se da ću morati i po nju i po ovu rose, boje su savršene <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jee rose je predivna a ni nude nije loša, svakako potraži ubile su se za svaki dan :)

      Izbriši