srijeda, 13. siječnja 2016.

Njega uz Avon Care Royal Jelly

 

Dolaskom hladnijih dana suočavam se sa raznim problemima kože lica, tijela i ruku. Oštri minusi, hladni vjetar te nagli prelazak iz hladnih prostorija u tople imaju jako loše posljedice na moju osjetljivu kožu. Međutim, iz vlastitog iskustva znam da kožu već dolaskom jeseni treba pripremati za zimu, odnosno u rutinu njege tijela, lica i ruku ubacivati bogatije i hranjivije kreme i losione te na taj način sprečavamo da zima doslovno 'šokira' našu kožu. Ali ukoliko se i ne pridržavate spomenutog uvijek zimi po lokalnim drogerijama te katalozima možete pronaći jako dobre losione i kreme za zimsku njegu kože. O jednom setu te namjene pišem u ovome postu. Naime, Avon Care linija je uvijek dostupna u katalogu, a koliko sam ja primijetila dolaskom nove godine je malo redizajnirana i poboljšana u smislu same formule proizvoda.


U kampanji 1 možete pronaći liniju sa kakaovim maslacem te onu sa matičnom mliječi. Meni je zaista drago što sam dobila upravo onu sa matičnom mliječi jer je ista namijenjena za jako suhu kožu kakva je trenutno moja, a poznato je da je matična mliječ eliksir mladosti te je idealna za njegu suhe kože jer je čini nahranjenom, mekom i svilenkastom. Liniju sa matičnom mliječi čini losion za tijelo (400ml), krema za lice (100ml), krema za ruke (100ml) te balzam za usne. Cijene spomenutih proizvoda možete provjeriti u aktuelnom Avon katalogu na njihovom sajtu ovdje.


Ukoliko me sjećanje dobro služi kremu za lice sa matičnom mliječi sam već koristila i bila mi je sasvim solidna. Nova, odnosno poboljšana formulacija je daleko bolja jer ostavlja kožu osjetno mekom i nahranjenom. Brzo se upija u istu te ne ostavlja film niti zaštiti sloj što je po meni uvijek plus. Na sreću, nije mi izazvala nikakve nuspojave u vidu bubuljica i što je odlično puder preko nje izgleda kao druga koža. Sanirala mi je suhe dijelove oko nosa i na obrazima i mislim da ću do kraja zime naručiti još jednu jer mi odlično odgovara. Teška srca priznajem da mi je bolja od Balea Totes Meer kreme koju koristim ljeti. Ova krema miriše na med i žućkaste je boje. Mala zamjerka ide na to što nema zaštitnu foliju ispod poklopca, a plastična ambalaža je sasvim korektna i praktična. 



U odnosu na kremu za lice, krema za ruke i zanoktice je masnije konzistencije i duže se upija u kožu. Nekima je to minus ali ne i meni. Ja voli masnije i teže kreme za ruke jer znam da kad se upiju u kožu da će istu držati duže nahranjenom te da će je štititi od isušivanja. Prilikom razmazivanja ove kreme pojavljuje se bjelkasti trag i ja bih Vam savjetovala da ne utrljavate kremu dok ne nestane bjelkasti trag već da pusti da se  ostatak kreme sam upije u kožu bez trljanja. Nakon takvog nanošenja ruke zaista djeluju glatko i mekano. Dužim korištenje pomoći će Vam u saniranju suhih i ispucanih dijelova na rukama. Miris ove kreme je isti kao i kod one za lice, blago miriše na med, ništa napadno niti sintetički iako znam da se radi o umjetnim mirisima ali zaista tako ne djeluje. 



Losion za tijelo iz ove linije me više podsjeća na mlijeko za tijelo jer je dosta gušće i bogatije konzistencije. Lako se razmazuje i moja ga koža upije u sekundi. Za početak lijepo njeguje ali za 24h hidrataciju potrebno je češće nanositi losion na tijelo što ja ne radim ali sam opet zadovoljna krajnjim rezultatom odnosno, mekom i svilenkastom kožom koja blago miriše na med. Nije mi izazvao nikakve iritacije i mišljenja sam da se radi jako dobrom proizvodu za njegu tijela te svakako na njega obratite pažnju pri idućoj kupovini. 



U globalu, sva tri proizvoda su jako dobra te ako imate suhu kožu sigurno će Vas razmaziti i pomoći Vam da preživite hladnu zimu sa lijepom i njegovanom kožom. Kada bih Vam trebala izdvojiti samo jedan proizvod bila bi to krema za ruke jer je zaista efikasna u smislu njege i hidratacije ruku. 

Da li ste probali neki od spomenutih Avon Care proizvoda???


Broj komentara: 8:

  1. Joooj volim ovu kremu za ruke, kad je namažem ko da rukavice neke zaštitne imam.. Ovo ostalo jos nisam probala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je krema za ruke super, treba joj malo više da se upije ali je njega skroz ok :)

      Izbriši
  2. Imam ovu kremu za ruke, neobicne je teksture ali fino neguje :). Sad cekam da mi stigne i krema za lice, nadam se da ce biti dobra i da mi nece umastiti lice :). Lepa prezentacija. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je koža lica trenutno suha i ova krema mi super odgovara, za razliku od one za ruke oVa za lice se jako brzo upija tako da sumnjam da će ti zamastiti lice ako imaš suh ili kombiniran tip kože :) Hvala Kristina, LP

      Izbriši
  3. Iskreno meni je jako suha koza tijela i ovo mi je vise samo za suhu kozu tijela :D Krema za lice mi je ok-prije sminke. Losion ako stavljam sam defnitivino mi nije dovoljan vec sutra mi se peruta koza tijela :/ Kremu za ruke nisam ni probala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja nije toliko problematična i ovaj mi losion baš odgovara kao i krema za lice dok mi je krema za ruke najbolja od sve tri iako se slabo upija.

      Izbriši
  4. Volim ovu kremu za ruke. :) Ukoliko te zanima, možeš pogledati i moj blog https://zenskikutaktrenutak.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto volim kremu za ruke, baš je dobra :)

      Izbriši