srijeda, 23. ožujka 2016.

Essence All About: Greys


All About Greys je paleta koju sam prvu poželjela početkom jeseni odnosno izlaskom nove (sad već stare) Essence kolekcije. Moja želja se ostvarila onog dana kad sam u ruke primila Ovnakov paket prepun Catrice i Essence kozmetike. Siva verzija All about paleta je samo jedna od 5 ponuđenih u našim drogerijama. Na blogu sam pisala o Rose paleti, a kroz nekoliko dana čekaće Vas i recenzija zadnje koju posjedujem, Nude palete-
Znam da se već pisalo o ovim paletama ali nije na odmet da Vam napišem koju iz svoje glave i da Vas savjetujem kako da pametno potrošite svoje novčiće. Naime, All About Greys je jako hvaljena paleta kao i sve ostale jer su u odnosu na ranije verzije Essence paleta veliko osvježenje i oduševljenje posebno po pitanju teksture sjenila te nama najvažnije pigmentacije.

Greys paleta ne zaostaje za svojim sestrama (Rose, Nude, Bronze, Vintage) po pitanju pigmentacije, sadrži najpigmentiraniju crnu sjenu koja nije siva, nije 'blijedunjavo' crna nego baš crna kao ugalj i nažalost jako se trusi ali ako otresete kist prije nanošenja sjenila na kapak riješili ste i taj problem.

Sva sjenila su putersta teksture, malo mi izgledom liče na pečena sjneila ali nisu takva, zbog trušenja brzo se troše te sam nekima dotakla dno.


Samo dva sjenila u paleti su mat završnice, odnosno 1. (kreč - bijelo) te 7. crno koje sam već gore spominjala. Bijela je slabije pigmentacije u odnosu na sva ostala sjenila ali to je i za očekivati jer se radi o baznoj nijansi koja se najčešće koristi preko cijelog kapka. Jedno sjenilo, odnosno 2. je shimmerastog, bisernog završetka i pogodno za hajlajt. Ostala sjenila 3,4,5,6 bih okarakterisala kao metalik siva sjenila srednje ali nadogradive pigmentacije. Posebno mi se sviđa 5. nijansa odnoso sivo - plava koja je unikat i zaista posebna za nositi preko cijelog kapka. 8. nijansa, odnosno crna sa srebrenkastim, sitno mljevenim shimmerom je blago razočarenje jer je slabije pigmentacije i sitni shimmer ne dolazi do izražaja na kapcima, odnosno prilikom blendanja se gubi.

Kad sam kod blendanja, sjenila se lijepo blendaju i miješaju jedan sa drugim. Odlične su trajnosti s tim da sam ih ja samo nosile preko Catrice Prime and Fine baze za kapke, drugačije nisam. Samo preko baze sjenila se neće uvlačiti u pregibe kapak i trajaće čitav dan. 



Znam da je većina djevojaka kudila ambalažu ovih sjenila. Ja se ne bih složila da je ista loša ili neugledna u krajnjem smislu već upravo suprotno, veoma je kompaktna, čvrsta i stabila te što je najvažnije za cca 10KM dobijete 9,5 grama sjenila od kojih je svako u potpunosti upotrebljivo kako na dnevnoj bazi tako i za noćne make up kreacije na kapcima.

U nastavku možete pogledat slike sa swatchevima koje sam radila preko Catrice Prime and Fine baze za sjenila.



Kad uzmem u obzir ponudu drogerijskih paleta i sjenila općenito, Essence All About palete bih svrstala u jedne od boljih, kvalitetnijih i definitvno onih koje predstavljaju odličan omjer cijene i kvalitete. Uzimajući u obzir navedeno samo bih Vam preporučila da prilikom slijedeće kupovine obratite pažnju na ovu paletu naravno ako ste ljubitelj sivih nijansi, a ako ne, neka od ostalih će Vam sigurno ukrasti srce.

Jeste li koristili All About Greys paletu ili bilo koju drugu iz All About asortimana???

Broj komentara: 5:

  1. Pozdrav ja ima all about rosses i jako sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim All about bronze i prezadovoljna sam ! Planiram kupiti jos i Roses, jako lijepe nijanse sam vidjela u toj paleti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je All About Nudes najdraža :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve paletice su divne i mislim da se za taj novac, bolja paletica ne moze naci..Pri tom su senkice velike i odlicne :) Trajace jako dugo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. joj pakiranje nije baš za mene, pa mi je žao što su nijanse tako dobre...

    OdgovoriIzbriši