subota, 19. ožujka 2016.

Njega uz Olival zlatno ulje smilja


Olival kao prepoznatljivi brend i proizvođač prirodne kozmetike na tržištu je prisutan dugih 21 godinu. Ova kompanija bazira svoju proizvodnju na starim farmaceutskim recepturama, novim saznanjima i najvažnije, pomno odabranim prirodnim sastojcima. Vodeći se misijom korištenja sirovina prirodnog porijekla i ljekovitog bilja kao aktivnih tvari u svojim proizvodima Olival teži dostići svoju viziju jednog od ponajboljih proizvođača kozmetičkih proizvoda.




Jedan od najpoznatijih i najboljih proizvoda ovog brenda je zlatno ulje smilja namijenjeno za njegu kože lica. Pored njega, možete kupiti i druga dva za njegu kose, tijela i lica a radi se o suhom i čarobnom ulju smilja sa šljokica. O njima Vam pišem u nekom od narednih postova. 

Konkretno, zlatno ulje smilja smješteno je u staklenoj bočici sa pipetom, ukrašenoj/ispisanoj sa decentnim i harmoničnim fontom, odaje dojam jako kvalitetnog i luksuznog proizvoda. Bočica je smještena u kartonsku kutiju te Vam preporučuje da istu koristite za čuvanje bočice i da ulje ne izlažete pretjeranoj svjetlosti. Količina od 15ml se čini malo za cijenu od cca 20KM i to je ustvari jedina loša strana ovoga ulja - odnos cijene i količine po mom mišljenju nije prihvatljiv jer se ulje jako brzo troši iako ga ja konkretno koristim samo jednom prilikom večernje njege lica. U suštini ambalažu bih okarakterisala kao praktičnu posebno se osvrćući na pipetu koja je odlično riješenje za doziranje jednog ovakvog proizvoda.

Samo ulje je zlatno žute boje, srednje gustine i lijepog biljnog mirisa koji nije preintenzivan i sasvim je podnošljiv. Kao što sam spomenula ranije, ovo ulje je većinom bilo/jest dio noćne njege lice jer se za dnevne potrebe pokazalo previše masno odnosno sporije se upija u kožu lica. Na lice nanosim više od par kapi, odnosno pipetom ciljano nanosim ulje na nos, čelo, obraze, bradu i vrat. Možda je to razlog zašto ja ovo ulje brže trošim. Međutim nakon što umasiram ulje u kožu lica ne koristim dodatne kreme ili serume jer mi isti nisu potrebni. Ovo ulje je samo po sebi sasvim dovoljno za noćnu njegu suhe kože lica.


Harmonična kompozicija nekoliko vrsta ulja - jojoba, argan, maslinovo, neven, badem, ruža i ulje sjemeniki marelice ciljano djeluje na pojedinačne probleme kože lica dok u kombinaciji sa aktivnom supstancom, uljem smilja pomažu održati visok nivo hidratacije kože te dubinski njeguju kožu što sam primjetila u prvih nekoliko korištenja. Ulje smilja pomaže u regeneraciji kože što se posebno odnosi na brže zacjeljivanje ožiljaka od bubuljica te sitnih nepravilnosti od istih. 

Aktivna supstanca, ulje smilja nakon dužeg korištenja (cca 1 mjesec) na mojoj koži vidiljivo je smanjlo bore smijalice i one koje imam na čelu od mrštenja - šta da radim mrgud sam. Isto tako, nakon dužeg korištenja koža lica izgleda zdravije, svježije i glađe što omogućava da svaka tonira podloga/puder na koži lica izgleda lijepo, prirodno i ujednačeno. 


Bez obzira što se ovdje radi o koktelu visokovrijednih ulja od kojih su neka komedogena, ovaj proizvod  nije izazvao niti jednu bubuljicu na mome licu niti bilo kakvu drugu negativnu nuspojavu. 

Bitno je napomenuti da Olival proizvodi nisu testirani na životinjama niti sadrže štetne konzervanse poput parabena. 

Ovaj proizod je zasigurno nešto najbolje što je moje lice probalo u zadnja dva mjeseca i ovo je jedino ulje koje sam koristila i čije sam pozitivne učinke veoma brzo primijetila na svojoj koži. Uzimajući u obzir prethodno spomenuto nema mi druge nego Vam preporučiti ovo ulje posebno ako imate suhu ili eventualno mješovitu kožu lica. Masnoj koži se ovo ulje ne preporučuje. 

Ulje u BiH možete kupiti u cm drogerijama i dm-u.


Da li ste koritili Olival zlatno ulje smilja i kakvi su Vaši dojmovi???


2 komentara:

  1. Ili sam slijepa ili imam neki problem jer ni u u ni u cmu nisam nasla ovo ulje...carobno ima ali ovo nema :/
    A zvuci mi prezanimljivo...Morat cu malo bolje potraziti :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, pogledaj bolje obicno budu jedno pored drugog :)

    Lijepo napisan post,dopada mi se bocica i vec dugo ga mjerkam :D

    OdgovoriIzbriši