srijeda, 9. ožujka 2016.

SheIn Burgundy Long Sleeve Lapel Ruffle Coat

Još prije nove godine ostvarila sam suradnju sa SheIn stranicom o kojoj sam već pisala par puta na blogu. Vjerujem da ste svi već upoznati sa time da se radi o online prodavnici odjeće, odnosno kineskom sajtu koju nudi širok izbor odjeće i modnih dodataka. 

Kada su me kontaktirali da izaberem jedan komad odjeće odlučila sam se za ovaj crveni kaput  kojega možete detaljno pogledati na slijedećem linku:  http://goo.gl/wNcg3D

Što se tiče samog kaputa moram priznati da nema velike razlike između toga kako izgleda na slikama sa stranice i kad ga vidite uživo. Kroj kaputa je jako lijep i moderan te ga možete kombinirati uz razne odjevne predmete. Pristojnog je kvalitetata, lijepo ušiven i prikladan je za proljetne dane ali uz kombinaciju sa debljim džemperom biće odličan izbor i za hladne dane. Ja sam odabrala veličinu kaputa M i to je veličina koju inače kupujem te bih Vama preporučila da pratite mjere sa stranice i da naručite veličinu koju inače nosite.


U narednih nekoliko slika možete vidjeti kako kaput izgleda na meni. 














Hvala Vam na posjeti.

Broj komentara: 8:

  1. Stvarno je fenomenalan, bas po mom gustu! Lijepo ti stoji!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, meni je odličan i stvarno je u mom stilu :)

      Izbriši
  2. kud si odlična blogerica, još si i zgodna *_* :D :D fora je i jako lijepo ti stoji :D
    ja bi ga isto vjerojatno nosila na crnim, tamnijim kombinacijama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana. Da, na crnim kombinacijama je super ali nije loš ni na jeans hlačama uz visoke potpetice :)

      Izbriši
  3. Sve mi se dopada - i kaput i cipele i ambijent ( eksterijer ? kako god :)), ali ti si najlepsa :)! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Kristina, mogao je ambijent biti ljepši ali nisam nikoga mogla uhvatiti da me slika dalje od kuce :) Svejedeno hvala ti puno jer inače ne objavljujem ovakve postove :) LP

      Izbriši