petak, 22. travnja 2016.

Avon Nail Show :)


Rijetko kada pišem o lakovima za nokte, a imam ih previše za jedno žensko. Kad sam počela pisati blog lakove sam kupovala iz neke utjehe. Ne znam dešava li se Vam isto ali kad vidim šarenu bočicu u rukama, kasnije na noktima osjećam se bolje i samo na tren živim u zabuldi da je sa svijetom SVE uredu - za nepovjerovati je šta jedan lak za nokte može učini čovjeku.

Odavno 'izbjegavam' nositi kandže na noktima i ne 'uzgajam' ih kao ranije kada su isti prelazili prosječnu/normalnu dužinu. Prestankom upotrebe Evelina moji nokti su postali onakvi kakvi su uvijek bili - krhki, lomljivi - nikakvi. Iskreno, više ih volim takve nego općenito ugrožavati zdravlje bočicom formaldehida. Da se vratim na temu posta. Avon lakove nisam kupovala niti koristila ranije jer sam sasvim zadovoljna sa Essence i Catrice proizvodima ali zahvaljujući divnoj Šejli iz Avona koja mi je u zadnji paket Avon kozmetike ubacila i dva laka iz Gel finish linije dobila sam priliku po prvi put ih probati na svojim noktima. Osim toga u nastavku posta ću Vam pisati i o pločicama za pečatiranje i kistiću za čićenje laka sa zanoktica - pa krenimo.




Za razliku od drogerijskih, Avon lakove dobijete u kartonskoj kutiji i u količini od 10 ml za cca 7KM ili manje, nisam sigurna - škicnite u katalog. Općenito za oba laka je karakteristična duga i uska četkica koja lijepo raspoređuje lak po noktima te tekstura koja je srednje gustine i odlično surađuje sa prethodno spomenutom četkicom/kistićem - kako hoćete. Oba laka su specifičnog, gel - šimerastog završetka koji je po meni jako lijep i mislim da do sada nisam imala ništa slično. Pigmentacija kod ružičaste nijanse (pink shimmer) je vrhunska dok je kod mliječno bijelog (sheer shimmer) slabija te je potrebno više od jednog sloja za potpuno prekrivanje nokta. Lakovi se jako brzo suše, a trajnost im zavisi od općeg stanja Vaših noktiju. Meni traju dva dana jer su mi nokti oštećeni i listaju se.


Što se tiče nail art alata - po prvi put sam se susrela sa pločicom i cjelokupnim procesom pečatiranja. Na prvo korištenje sve je prošlo ok međutim, kasnije, svaki pokušaj je bio katastrofa. Kad se lijepo upraksam sigurno ću Vam pokazati svoje umijeće pečatiranja i neku lijepu manikuru, ovaj put ćete vidjeti samo lakove za nokte. Uglavnom, set za pečatiranje sadrži pločicu sa uzorcima cvjetova, leptirića, srculenaca i sl., pored toga dobijete pečat (logično) te špatulicu. Naravno, uz sve to dobijete sveto uputstvo jer bez njega bi ste bili izgubljeni. Mada meni ni uputstvo nije pomoglo jer sam malo smotana, ali odmotaću se, polako.

Ono što putem ovoga posta želim pošteno nahvaliti je Avon kosi kistić za čišćenje viška laka sa zanoktica, a pored toga, odličan je i kao kist za popunjavanje obrva i za tuš u gelu. Ovim putem ću Vam objasniti njegovu funkciju pri lakiranju i čišćenju zanoktica, kao da je to neko sveto pismo ali eto, neka znate. Ovaj kistić, kao i svaki koso rezani možete umakanjem u acetom koristiti za skidanje viška laka sa kožica oko noktiju i sa zanoktica ukoliko želite da imate urednu manikuru u suprotnom slučaju ostavite neuredno jer neće svijet propasti zbog malo laka na zanokticama.



Za kraj, oprostite što se nisam potrudila oko prikaza laka na noktima niti oko pečatiranja...i  što imam laka na zanokticama. U nekom od idućih postova, kad dovedem nokte u red sigurne ide jedan pošten post sa pločicama i Avon lakovima u glavnoj ulozi.

Da li ste koristili Avon lakove i kakvo je Vaš iskustvo sa pečatiranjem noktiju???

Nema komentara:

Objavi komentar