ponedjeljak, 18. travnja 2016.

Olival regenerativna krema sa uljem smilja


U kamenu i kršu od Primorja do Dalmacije, u kasno proljeće, rastu milioni žutih cvjetova smilja, skromni i uzvišeni! Ne prozvaše ga uzalud imortelle, besmrtno. Kroz bujni cvat na suhom kršu davalo je smilje živost dalmatinskim domovima i bezvremensku ljepotu koži generacija žena. 

Često čitam da je smilje biljka koja se isključivo koristi u tradicionalnom travarstvu, a rijetko kada ćete ovu 'besmrtnu' dragocjenost pronaći u 'modernim' kozmetičkim pripravcima. Da se mnogi varaju dokazuje Olival koji je kreirao posebnu i čudnovatu liniju sa dodatkom visoko vrijednog ulja smilja. U ranije objavljenom postu pisala sam o zlatnom ulju smilja čije posljednje kapi trošim ovih dana u kombinaciji sa kremom koja je predmet današnje recenzije. 

Lagana hidratantna emulzija smještena u praktičnu bočicu sa pumpicom, pored ulja smilja sadrži ulje makadamije i noćurka. Čisto blago prirode obogaćeno je i sa ekstraktom nevena i gospine trave. Ova krema bijele boje i guste konzistencije namijenjena je normalnoj, mješovitoj i masnoj koži lica, a osnovna funkcija joj je hidratacija i podsticanje brže regeneracije kože. Aktivna supstanca, ulje smilja ima zadatak da spriječi nastajanje bora. Olival regenerativna krema na prvo mirisanje širi jako specifičan biljni miris, nimalo sintetički niti neugodan već upravo suprotno, sam miris ove kreme podsjeća na nešto prirodno, zdravo i svježe.



Djelovanje Olival regenerativne kreme na kožu (moje iskustvo)

Kad god su u pitanju rezultati korištenja i djelovanje preparative na kožu, nikad nisam u potpunosti sigurna šta da napišem iako proizvode za njegu lica koristim duži vremenski period kako bih mogla donijeti konačan i realan sud o njima. Prethodno spominjem jer po pitanju djelovanja ove kreme imam podijeljeno mišljenje. S jedne strana njezina nježna tekstura, miris i upijanje su čisto savršenstvo. Međutim, da bih dobila onaj osjećaj hidratacije i nahranjenosti kože moram nanositi veliku količinu kreme na lice. Prethodno je rezultat toga što je moja koža zahvaljujući hladnom vremenu, grijanju i manjku unosa vode više suha nego što je kombinirana te iz tog razloga mi blagi mat osjećaj nakon nanošenja kreme ne odgovara. Da bih nadomjestila nedostatak hidratacije i pojačala djelovanje kreme uz nju sam često koristila i zlatno ulje smilja prethodno recenzirano na blogu - krema za dnevnu njegu, a ulje za noćnu njegu lica.

Učinak ove kreme nakon više mjesečnog korištenja je solidan. Zašto solidan pitate se? Recimo da neke značajne pomake u vidu regeneracije kože nisam vidjela, a uvijek sam je ciljano i u većim količinama nanosila na kritične i oštećene dijelove lica. S druge strane, učinak smanjenja bora smijalica kao i onih od mrštenja je fenomenalan. Koža na čelu je dosta zaglađenija i zategnutija te su bore manje izražene. Prethodno se posebno primijeti prilikom nanošenja tečnog pudera koji se u toku dana malo ili skroz neprimjetno uvlači u naborane dijelove lica. Iako sam u godinama kada je smiješno govoriti o bilo kakvim borama moram priznati da je ova krema namijenjena preventivom djelovanju i smanjenju pojave istih, a ipak ona utiče na poboljšanje postojećeg stanja. U prilog ovoj Olival regenerativnoj kremi ide i činjenica da vremenom koža lica izgleda zdravije i ima neki prirodni sjaj ali da će Vam recimo pomći u zacjeljivanju i regeneraciji nekih oštećenih dijelova kože lica, baš i neće. 

Važno je napomenuti da ova krema nije komedogena i to je jedino stavka u kojoj se slažem sa svim ostalim blogericama koje su recenzirale ove kremu. Drugo, ova krema ni u kojem slučaju nije pogodna za suhu kožu jer kao što sam gore spomenula moja je inače kombinirana pa mi ova krema po pitanju nahranjenosti i hidratacije nije dovoljna.


U par stvaki za i protiv želim Vam sumirati prethodnu recenziju da bi ste lakše mogli donijeti odluku o tome da li Vam ova krema odgovara ili ne:

ZA:
1. Odlično, higijensko pakovanje iz kojega se krema lako dozira
2. Lagana, maziva kozistencija koja se lako upija
3. Ne ostavlja zaštitini film
4. Ne ostavlja masne tragove po koži
5. Većina sastojaka je dobra za kožu - nema parabena
6. Nije komedogena
7. Djeluje na bore i na poboljšanje stanja kože
8. Količina 50ml i cijena cca 11KM je dobar omjer cijene i kvalitete
9. Dostupna je u drogerijama
10. Lijep miris

PROTIV:
1. Nije regenerativna - ili sam ja previše očekivala
2. Ostavlja blagi mat osjećaj koji mojoj suhoj/mješovitoj koži ne odgovara

U suštini, ako imate masnu i mješovitu kožu sa masnim obrazim i suhom T zonom ova krema će biti odličan izbor za Vas jer ništa bolje i prirodnije po ovakvoj cijene na našem tržištu nećete pronaći.

 Ukoliko imate neko pitanje vezano za ovu kremu slobodno ga ostavite u komentaru, trudiću se da Vam dam što bolji i konkretniji odgovor.

Jeste li koristili ovu ili neku drugu Olival kremu sa uljem smilja???


4 komentara:

  1. Meni je ova kremica napravila strasan nered na kozi. Upalila mi se koza na obrazima i dobila sam milion sitnih pristica koji su boljeli i lice mi je gorjelo..trebalo mi je tjedan dana da mi se koza vrati u normalu kolko tolko..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zao mi je zbog neugodnog iskustva. Postoji mogucnost da si alergicna na smilje ili neki drugi sastojak.

      Izbriši
  2. potpisujem sve u tvom komentaru. ni meni se ne sviđa taj mat, voskast osjećaj nakon mazanja.inače, više puta sam kupila komplet s njihove 3 kreme , jer je financijski isplativo : cijena kompleta 99kuna ( dnevna, regenerativna i noćna ) meni je definitivno
    najbolja za moju normalnu/suhu kožu ( jer je najmasnija ) ektra bogata krema za noćnu njegu

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je regenerativna krema od smilja odlicna i potrosila sam vec nekoliko pakiranja,koristim ju vec oko 3 godine..odgovara mojoj mjesovitoj kozi i dobro nahrani suhe dijelove lica ( koza mi je nekada vrlo suha i tada mi je ova krema stvarno pomogla)

    OdgovoriIzbriši