nedjelja, 26. lipnja 2016.

Recenzija: Banggood bamboo make up kistovi


Konačno sam se usudila proviriti na blog i vidjeti šta ovdje ima. Nećete vjerovati, puno postova čeka da ugleda svjetlo dana na blogu ali nažalost, ne mogu se u potpunosti posvetiti svom hobiju kad mi je život postao strka i frka ali evo, sretna sam što sam napokon uhvatila malo vremena da Vam prenesem svoje dojmove o kistovima koje sam naručila prije 4-5 mjeseci sa Banggood stranice. Ove kistove možete pogledati sa linku: http://goo.gl/UJTuPL 
Cijena bamboo kistova je prava sitnica, odnosno za 10$ dobijete 11 kistova za oči i lice u maloj platnenoj vrećici, a svaki kist je pojedinačno upakovan u celofan. Ono što je odlično kod Banggood stranice je besplatna poštarina, a paket sam dobila za manje od 15 dana.


Od 11 kistova njih 9 je u svakodnevnoj upotrebi već duži period, što znači da sam ih prala više puta i mogu ih pohvaliti i reći da im nije ispala niti jedna dlaka niti su promijenili oblik. Dakle, kakve sam ih primila prije 4 mjeseca takvi su i danas. Stigli su lijepo upakovani i nisu imali onaj čudan miris kakav kistovi znaju imati kad ih naručite iz Kine.

5 kistova od 11 namijenjeno je za šminkanje očiju, a njih 6 su predviđeni za lice. Međutim, ja se nikad ne držim pravila i koristim kistove po svom nahođenju i onako kako meni odgovara. Za početak ću Vam napisati par riječi o onima za šminkanje očiju.


Nisam ih pojedinačno slikala ali mislim da se i ovako lijepo vide. Prvi kist (sa lijeva na desno) namijenjen je blendanju sjenila i za tu namjenu ga i koristim. Optimalne je veličine, daleko manji od Essence kista za blendanje te ga možete koristiti da lijepo osjenčite pregib kapka. Dlake su mu lijepo i usko zbijene i jako su mekane. 

Idući kist je poznat pod nazivom pencil brush i moram priznati da njega često ne koristim. Odličan je za donji kapak te ukoliko želite baš naglasiti pregib gornjeg kapka nekim tamnijim sjenilom. U suštini, kist je sasvim precizan, ima lijepo i pravilno raspoređene dlake koje fino kupe i apliciraju proizvod na kapak.

Treći kist, obični plosnati me se nije nešto dojmio. Iako mu je namjena apliciranje sjenila na središnji dio kapka, ja ga koristim za nanošenje kamuflaže na lice i prekrivanje sitnih nepravilnosti.

Četvrti kist, odnosno kosi kist za blendanje je pored regularnog kista za blendanje sjenila jedan  od najdražih za nanošenje sjenila u pregib kapka. Za tu namjenu je odličan jer je koso rezan i ima lijepo raspoređene dlake koje su jako mekane i odlično nanesu sjenilo na spomenuto područje. 

Zadnji, koso rezani kist je namijenjen za tuš u gelu ili možete popunjavati obrve sa njima ali meni se za obje namjene pokazao lošim. Previše je fleksibilan za obrve i neprecizan za tuš u gelu, tako da ga koristim samo za sjenčanje donjeg kapka jer je za tu namjenu dobar.



Idućih 6 kistova koristim za šminkanje lica. Počeću od onoga kojega najmanje volim, a to je plosnati namijenjen za nanošenje tečne podloge odnosno pudera. Ono što već možete pretpostaviti da mi se ne sviđa kod ovoga kista su tragovi od pudera koje ostavlja na licu i činjenica da sa njim nikako ne mogu lijepo izblendati tečnu podlogu na licu. Previše je plosnat i ima premalo dlaka te je suviše fleksibilan. Ponekad ga koristim za nanošenje pudera u kamenu i korektora na ciljana područja. 

Pored spomenutog, nije mi nešto drag ni kabuki kist jer jer je za kabuki previše malen i uzak i treba mi puno vremena da sa njim nanesem tečni puder iako ga, ruku na srce, lijepo nanese i ne 'popije' previše tečne podloge. 




Veliki kist za nanošenje rumenila je fantazija, lijep leži u ruci, dlake su mu mekane te super nanose i blendaju rumenilo po obrazima, Ponekad ga koristim i za puder u kamenu, iako je za tu namjenu predviđen mali zaobljeni kist (4. sa lijeve strane na slici gore). Spomenuti mališan je odličan jer kao i prethodni ima mekane i lijepo raspoređene dlake, a osim za puder u kamenu možete ga koristiti i za bronzer. 

Kako su mi kistovi za blendanje sjenila najdraži od onih iz skupine za oči tako su mi kist za korektor (3. s lijeve strane, gore na slici) i ravno rezani mali kist defintivno favoriti kad je u pitanju make up alat za nanošenje tečnih podloga na lice. Onaj za korektor koristim za blendanje tečnog korektora ispod očiju i taj posao obavlja odlično jer je optimalne veličine i nije previše gruba za područje ispod očiju. Ravno rezani kist je san snova jer ujutro kad žurim sa njim u sekundi nanesem tečni puder. Ovaj kist izblenda puder do savršenstva. Ne ostavlja ružne tragove od pudera na licu, nije grub i ne upija previše proizvoda. 

Svi kistovi se lijepo peru s tim što se oni za tečni puder, puder u kamenu i kabuki kist sporo suše.


Ja bih ovim kistovima dala prolaznu ocjenu jer su prije svega dobri za novac koji sam za njih dala. Drugo, dlake im ne ispadaju prilikom pranje, praktični su i ukoliko ste početnik u šminkanju i treba Vam solidan set kistova ovaj je svakako vrijedan Vaše pažnje.

Toliko od mene, čitamo se u idućem postu.


Broj komentara: 5:

  1. Zaista super kistovi.Naravno niko kistove ne koristi za svrhu kojoj su namjenjeni.Svakako cu ga poriciti.LP
    Posjeti i moj blog nova,sam u ovome blogosvijetu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su, ja ih koristim onako kako mi odgovara :) LP

      Izbriši
  2. Nisam još Naručivala s te stranice.
    Ima li tih Kistova na ebayu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima na ebayu, tamo su jos jeftiniji oko 5-6$ :)

      Izbriši
    2. Jaoo. A ja već narucila neke kistove prije 4 sata i bas s ebaya. Al oke. Aj daš mi link tih Kistova s ebaya?

      Izbriši