srijeda, 27. srpnja 2016.

Maybelline the falsies push up drama


Ako se odlučite tražiti moje recenzije maskara vidjećete da sam skoro svakom zadovoljna i svaku maskaru ću rado probati, koristiti i hvaliti ukoliko ona to zaslužuje. Dešavalo se više puta da dobijem  maskaru koja mi u prvih nekoliko korištenja ne odgovara da bi vremenom postala odlična, odnosno nakon što se formula malo zgusne ili osuši, maskara postane bolja i lakše je sa njom raditi. 
Znam da ste već čitali o 'zvijezdi' današnjeg posta ali kako sam u više navrata pročitala izuzetno pozitivne recenzije i recenzije koje dižu u nebo ovu maskaru, moram i ja, nakon, dva mjeseca korištenja iste napisati nekoliko riječi o njoj.

Jedna blogerica je izjavila kako je ovo loš proizvod upakovan u predivnu ambalažu i ja nemam druge nego da se složim sa njom. Međutim, da ne bi bilo da pišem u prazno i bez valjanih argumenata evo Vam nekoliko osnovnih činjenica o ovoj maskari.

Predivna ambalaža koja se zaista ističe među svim mojim maskarama. Zaista je super dizajnirana i osmišljena, od oblika maskare, divno ukoponovanih girly boja do lijepog fonta - savršeno. No ono što nije savršeno je četkica ova maskare te previše mokra/vlažna (kako hoćete) formula koja se ni nakon dva mjeseca nije dovela u red odnosno nije zgusnula niti osušila. 

Ova četkice u kombinaciji sa formulom je trebala omogućiti dužinu, volumen i efekat lažnih trepavica. Lagala bih kad bih rekla da ova maskara ne daje efekat produljenih trepavica - daje i to vidljivo, međutim svi ostali obećani efekti su izostali. Ova maskara život pretvara u dramu na način da upropasti Vaš već kreirani look na očima, slijepi trepavice već sa prvim slojem, a kratki zubci na četkici ne rasčešljaju lijepo trepavice te nanesu previše maskare na iste koja se, usput rečeno, suši sto godina.



Kada se osuši, ova maskara se ne trusi niti se preslikava. Lijepo se skida sa micelarnom, vlažnim maramicama ili uobičajenim gelom za skidanje šminke i umivanje lica. Prethodno bih pored lijepe ambalaže navela kao prednost. No, šta će mi sve to kad ista daje spider efekat na trepavicama i sa njom se umrljam kao da nikad u životu maskaru nisam nanosila na trepavice. Zaista mi je žao što ne mogu napisati sve ono što sam čitala kod većine blogerice, nažalost ne mogu reći ni da je ova maskara solidna jer nije i ne bih je nikome preporučile posebno ne onima sa rijetkim, slabim i kratkim trepavicama. Za novce koje data za ovu maskaru možete kupiti barem solidne ako ne odlične Essence maskare. 




Pišite mi, jeste li koristili ovu maskaru i kako Vam se čini???

Broj komentara: 6:

  1. Obožavam Maybelline maskare , apsolutno sve su mi fenomenalne, ali evo očito postoji izuzetak.
    Morat ću probati da vidim kako će mi se svidjeti.

    OdgovoriIzbriši
  2. U potpunosti se slazemo, meni je definitivno najgora Maybelline maskara koju sam probala. Ja sam svoju ostavila par sati otvorenu da se osusi, ali nisam bas nesto narocito postigla, jeste malo suvlja, ali opet strahovito sljepljuje trepavice, ali sam se zainatila da je potrosim, tako da je nanosim duze nego inace, sve mic po mic

    OdgovoriIzbriši
  3. Iznenadjujuce ali ja sam sa ovom maskarom nasla zajednicki jezik i okej mi je legla. :)
    Ne slepljuje mi trepavice u prvom sloju, istina je da daje volumen, ali ih ne izduzuje, ali mi je sve u svemu okej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan blog !
    Nadam se da ću maskaru uskoro probati .
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahah tako jeeee! Odvratne li maskare! Bukvalno se osecam kao da nikad nisam u zivotu pre koristila maskare pa ne znam da je nanesem. Nemoguce je naneti maskaru a da izgleda bar pristojno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovu maskaru trenutno koristim mada mi je bolja ona njihova lash sensational

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši