ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

Olival linija za sunčanje i ubrzano tamnjenje!



Na Facebook stranici bloga najavila sam kako ću napisati utiske o korištenju Olival linije za sunčanje i za brže tamnjenje. Zaista nisam imala priliku koristiti ove proizvode ranije i samim time nisam mogla  napisati post o proizvodima koje nisam koristila. Znam da se ljetu kalendarski bliži kraj i da kasnim sa ovom recenzijom ali vrijeme i dalje ide u korist onima koji se vole sunčati i kupati tako da će moji dojmovi o ovim proizvodima svakako nekome koristiti sada ali i idućeg ljeta. 


Počeću prvo sa kremom za lice sa zaštitnim faktorom 30 koja je, kao što sam spomenula namjenjena zaštiti kože lica od štetnih UVA i UVB zraka. Ovu kremu sam koristila ispod puder ali i samostalno za vrijeme sunčanja i visokih temperatura. Dosta je gušće teksture i malo je masnije u odnosu na slične kreme koje sam ranije koristila. Bez obzira na to, lijepo se razmazuje po licu i nije previše 'tvrda' te se samim time veoma brzo upije u kožu pružajući joj odličnu zaštitu od sunca. Inače, imam naviku staviti puno kreme sa spf na lice kad se sunčam ali ovom prilikom sam nanijela manju količinu i bez obzira na to koža lica mi nije izgorila, a sastojci proizvoda mi u toku korištenja nisu izazvali nered po licu u vidu bubuljice, a to mi se to znalo dešavati sa Sundance losion sa lice. Ova krema na listi sastojaka sadrži ekstra djevičansko maslinovo ulje i kakaov maslac i to na jako visokom mjestu te pored zaštitne funkcije ima odličnu ulogu u njezi i hidrataciji kože. Olival proizvodi ne sadrže parabene i nisu testirani na životinjama pa tako ni ova linija za sunčanje. Miris kreme je jako blag i nježan i ne miriši po uobičajenim kremama za sunčanje što je odlično jer inače parfemisane kreme znaju iritirati kožu. Količina koju dobijete u praktičnoj tubici je 50ml a cijenu ne znam jer ove ovaj proizvod nisam vidjela u svom cm-u ali vjereujem da se kreće do 10 - ak KM koliko i sve kreme za lice. 

Mlijeko za sunčanje sa spf 20 namijenjeno je zaštiti kože tijela od štetnih sunčavih zraka ali isto možete koristiti na licu što sam ja radila dok nisam otkrila kreme za lice sa spf-om. Spf 20 spada u srednji zaštitini faktor te sam mislila da mi ovo mlijeko neće pomoći da zaštitim kožu prilikom sunčanje jer inače koristim spf 50 zbog jako svijetlog tena. Odlučila sam riskirati jer treba napisati recenziju, a ne bajku. Olival je očito napravio odlično mlijeko za zaštittu od sunca jer ako ovaj sa 20 faktorom dobro štiti kožu od sunca pitam se kakvi su oni sa još višim spf-om. Ovaj proizvod je vodootporan ali ja sam ga uvijek nanovo nanoslila u velikim količinama. Dosta je tekuće teksture i brzo se upija ne ostavljajući kožu previše masnom što mi se sviđa ali mi se ne sviđa pakovanje koje je nepraktično za ovako tečan proizvod - ja bih ga smjestila u bočicu sa špricom/pumpicom. Ima malo jači miris u odnosu na kremu za lice što je uredu i kad su u pitanj proizvodi za tijelo to mi ne smeta. Kao prethodni Olival proizvod i ovaj saddrži ekstra djevičansko maslinovo ulje i kakaov maslac te zahvaljujući tim sastojcima hrani i hidratizira kožu tokom sunčanja. Ovaj proizvod sadrži 200ml i možete ga kupiti u cm-u, a cijenu Vam naknadno ubacim. 


Treći proizvod kojim sam najviše oduševljena je SunSOS losion namjenjen za njegu kože poslije sunčanja. Prošle godine koristila sam sličan proizvod iz dm-a koji je bez obzira na visok udio alkohola u sastavu odlično obavljao svoj posao. Zamjerila sam mu alkohol denat na visokom mjestu, a istog ne manjka ni u ovome proizvodu. Međutim, Olival losion sadrži aloe veru i pantenol te blago hladi i umiruje kožu. Nanosila sam ga nakon sunčanja i zaista mi pomogne i ublaži bolove izgorene kože. Da, na nekim mjestima sam pocrvenila jer sam bila lijena i nisam dobro razmazala mlijeko za sunčanje. Ovaj proizvod i dalje koristim jer saniram ono što je pocrvenilo na suncu i moram priznati da ovaj proizvod zaista djeluje i svakako je bolje rješenje od mazanja jogurtom. Miris mu je ok, neutralan ja bih rekla, ne zagušuje ali da se u njemu osjeti alkohol, osjeti. Količina losiona u pakovanju je 200ml i možete ga kupiti u cm-u. Cijenu Vam naknadno ubacim. 


Olival od prošle godine, ako se ne varam, u ponudi ima liniju za samotamnjenje koja uključuje pekmeze i ulja koja sadrže maslinovo, ulje oraha i mrkve - ja bih rekla koktel za savršeno pečen ten. Nažalost, nisam mogla koristiti ove proizvode jer eto nisam uspjela uhvatiti dovoljno podloge ili bar malo tamnije boje koja bi bila dobra baza za korištenje ovih proizvoda. Da sam koristila ove proizvode na svome bijelom tenu izgorila bih kao pile u rerni. Ovom se prilikom ispričavam/izvinjavam gospođici koja mi je ustupila proizvode na recenziju i molim je da me ubuduće kontaktira i pita da li mogu ili želim koristiti proizvode ovog tipa i da mi pošalje uvjete suradnje tipa kad želi i očekuje recenziju određenog proizvoda na blogu jer valjda je to način na koji se surađuje sa blogericama.

Ugrubo rečeno svi proizvodi za ubrzano tamnjenje lijepo miriše i sadrže prethodno spomenuta ulja. Pekmezi su tvđe teksture, smeđe boje i dosta masni. U dodiru sa kožom se tope i lagano upijaju u istu. Ne ostavljaju smeđi trag ali me ne uzimajte za riječ jer ih nisam dobro ni koristila već samo na malom dijelu kože. U ponudi je pekmez za samotamnjenje bez zaštitnih filtara i onaj sa spf 10, niti jedan se ne preporučuje za svijetlu kožu i kožu koja nije prethodno osunčana. Što se tiče ulja, jedno je Sun Tane a drugo Sun Glow koje sadrži sitne šljokice, mene podsjeća na Olival čarobno ulje za naglašavanje preplanulog tena. Oba ulja su žute boje i možete ih koristiti za hidrataciju tijela ali samo da Vas upozorim, ista se sporo upijaju.







Ukoliko imate pitanja ostavite ih u komentaru. Nadam se da sam Vam uspjela prenjeti svoje dojmove o ovim proizvodima i da ćete probati bar one za sunčanje i njegu poslije sunčanja jer su zaista vrijedni svake hvale.

Čitamo se u idućem postu!

2 komentara:

  1. Tanner looks cool
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala ni jedan od ovih proizvoda ali mi deluju primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši