ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

Olival micelarna otopina sa uljem smilja



Olival micelarna otopina je tek treća micelarna koju sam probala, pored Garnierove i Avonove. Bez pretjerivanja mogu reći da je Olival micelarna sa uljem smilja pomela prethodne dvije. Pored zahvalne količine od 500ml (cca11KM) ova micelarna odiše divnim, biljnim mirisom. Prenježna ja prema očima i koži i ne izaziva nikakve iritacije i negativne nuspojave na koži. Za razliku od Avon micelarne, Olival ne peče za oči i bez problema možete natopiti blazinicu prilikom skidanja očnog make upa bez bojazni da će Vam ista izazvati neugodnosti. 

 Solidno odstrani šminku ostavljajući kožu nježnom, neisušenom ali pomalo ljepljivom te je umivanje imperativa nakon korištenja ove micelarne. Inače se ne vodim logikom da je micelarna zamjena za vodu i da mi ne treba umivanje gelom poslije nje, treba, ali ne da bih odstanjivala make up jer ova micelarna skine puder sa lica bez problema. Sa maskarom morate biti strpljivi. Najbolji je rezultat ukoliko natopite blazinicu te istu držite desetak sekundi na kapcima da bi micelarna otopila maskaru, sjenila i tuš te da ih možete bez trljanja odstraniti sa kože. Opet, ukoliko nemate živce, ostaje Vam trljanje i razvlačenje kože oko očiju, što Vam ne preporučuje. 
Iz Olivala kažu slijedeće:
Micelarna otopina nježno čisti kožu,  uklanja nečistoće i ostatke šminke. Možemo ju koristiti za čišćenje lica i vrata,  područja oko očiju,  za sve pregibe ili nabore kože, bez narušavanja prirodne ravnoteže i vlažnosti kože. Na koži ostavlja ugodan osjećaj mekoće a koristi se bez ispiranja. Obogaćeno je  eteričnim uljem smilja. Način primjene: otopinu nanijeti na komadić vate i nježno očistiti lice i područje oko očiju. Koristiti po potrebi ili dva puta dnevno. Ispiranje vodom nije potrebno. 
Uvjerena sam da pojedinim ne odogovara miris smilja koje po mom mišljenju čini ovu micelarnu posebnom i izdvaja je od mase drugih na našem tržištu. Kao što sam napomenula na početku posta nemam previše iskustva u korištenju micelarnih otopina ali sa sigurnošću mogu reći da bih pri narednoj kupovini prije odabrala Olival nego Garnier ili Avon micelarnu.

Da li ste koristili Olival micelarnu? Koja je Vaša omiljena micelarna otopina?

Broj komentara: 6:

  1. Trenutno koristim Bocassy, i odlicnaa je !
    Samo sto je preskupa. :/
    Kad potrosim ovu, probat cu Olival! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu nisam koristila, što ne znači da neću. trenutno sam zadovoljna sa Olival micelarnom pa je možda i nastavim koristiti :D

      Izbriši
  2. definitivno byphasse micelarna,medjutim i ovu bi mogla probati...

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidjela sam je u cm-u ali me nešto ne privlači :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam ovu koristila i moji utisci su također pozitivni :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Danas sam upravo kupila Byphasse micelarnu vodu, isprobala je i zadovoljna sam. Ubrzo planiram jednu recenziju napisati o njoj. Svakako ova mi se cini super jer sadrzi ulje smilja, sto bi trebao biti veliki plus, mozda bude sljedeca na redu, dok ovu potrosim. :)

    OdgovoriIzbriši