nedjelja, 2. listopada 2016.

Proizvodi za njegu i čišćenje lica: Byphasse, Avene, Olival, Neutrogena


U zadnje vrijeme nakupilo se proizvoda za njegu lica koje bih voljela podijeliti sa Vama. Ne mogu reći da sam pretjerano oduševljena sa njima ali dobro rade svoj posao i vjerovatno ću neke od njih ponovo kupiti. Olival proizvode sam već ranije spominjala tako da se neću zadržavati na njima nego ću Vas samo uputiti na recenziju istih. 

Počela sam se šminkati u trećem razredu srednje i od tada pa do danas nikad nisam otišla spavati sa šminkom na licu. Ok, zadrijemam nekad u toku dana ali jako kratko, međutim nikad, ama baš nikad nisam ujutro osvanula sa šminkom na licu i smatram da niko i ne bi trebao. Šta god radili, koliko god umorni bili skidanje šminke navečer je pod moranje i tu nema priče. 

Kad sam se počela šminkati, make up sam odstranjvala sa Dove sapunom, nevenovom kremom (očni make up) te vlažnim maramicama. Sada je situacija malo drugačija i kako sam starija više pazim i više volim ulagati u proizvode za njegu lica. Daleko od toga da sam pronašla nešto što mi je odlično ali eksprimentišem i nadam se da ću vremenom složiti svoju savršenu postavu proizvoda za njegu lica. 


Kao i većina šminku prvo skidam micelarnom, a zatim se umijem gelom. Trenutno koristim Byphasse micelarnu jer sam se načitala puno pozitivnih recenzija o njoj i prilikom kupovine učinila mi se povoljnijom od moje omiljene Olival sa uljem smilja. Byphasse miclearna super skida šminku sa lica, ne peče za oči ali ne mogu da ne primijetim da se daleko brže troši od Olival micelarne što znači da je potrebno više natopiti blazinicu sa njom da bi ista efikasno odstranila šminku. Ne ostavlja ljepljiv osjećaj na licu i nije mi izazvala nikakve nuspojave u vidu peckanja, crvenila, bubuljica i slično što je stavlja u proizvode čiju ću kupovinu možda i ponoviti. Količina koju dobijete za 9.5KM je 500ml i mislim da uz svakodnevno korištenje može trajati i više od mjesec dana. Ukoliko tražite dobru micelarnu svakako obratite pažnju na ovu jer sam negdje pročitala da je ovo jeftinija kopija Biodermine Sensibio micelarne. 

Znam da na svom osjetljivom, suhom i crvenilu sklonom licu ne bih trebala koristiti gel za umivanje, a posebno ne dnevni piling što Neutrogenin visibly clear sa grejpom svakako jeste. Ovaj gel sadrži sitne čestice koje su jako blage i efikasne prilikom čišćenja lica. Blaga pjena uz pomoć sitnih granulica odlično očisti kožu i odstrani ostatke make upa. Korištenjem ovog gela smanjila mi se količina mitesera na nosi i bradi ali ovaj gel iako ima salicilnu kiselinu i puno sastojaka protiv bubuljca, nisu mi smanjili pojavu istih na uobičajenim mjestima. Ovaj gel ima predivan, citrusno - voćni miris koji osvježava kožu ali je ostavlja suhom nakon korištenja što je i za očekivati jer se u suštini radi o mehaničkom pilingu koji ne biste trebali koristiti ako imate osjetljivu kožu. Ovaj gel sam kupila na sniženju u cm-u i mislim da je bio oko 6.90KM/150ml. Prije ovog gela koristila sam Clean and Clear dnevni piling i mislim da je isti daleko, daleko bolji od ovog Neutrogeninog kojega neću ponovo kupiti jer želim probati neki novi gel, pjenu ili kremu za čišćenje lica.


Jednom sedmično koristim Olival piling i masku za lice koje sam recenzirala ovdje. Oba proizvoda su sasvim solidna ali sumnjam da ću ih kupiti jer želim probati neku novu masku na bazi prirodnih sastojka što ne znači da su prethodno spomenuti proizvodi loši već naprotiv isti su odlični i njihova upotreba zaista pozitivno djeluje na kožu lica. Vremenom lice je glatko, zategnuto i nahranjeno.


Nakon čišćenja lica slijedi toniranje međutim svaki tonik koji sam do sada koristila učinio se previše agresivan i isušujući za moju kožu. Umjesto tonika koristila sam Akvabent aktivni kiseonik, a u zadnje vrijem koristim Avene termalnu vodu. Aktivni kiseonik sam recenzirala ovdje, a što se tiče termalne vode i dan danas se nadam da nisam uzalud bacila pare na nju. Nekad imam osjećaj da se špricam običnom vodom. Šalim se, nakon određenog vremena primijeti se poboljšanje na koži lica. Ista je svježija i puder lijepo sjeda na nju. Termalnu vodu špricam nakon čišćenja lica i ujutro nakon umivanja i prije šminkanja, Iako se sugeriše setovanje šminke sa njom, nisam još probala što ne znači da neću. Ova termalna umanjuje crvenilo i često je koristim nakon pipkanja lica i istiskivanje mitesra i bubuljica i stvarno se lice smiri veoma brzo. Iskreno, nisam još stekla neko konačno mišljenje o ovoj termalnoj vodi i vjerujem da ću ubrzo objaviti detaljnu recenziju o njoj ako se pokaže dobrom. Cijena joj je 15KM za 300ml i moj vam je savjet da se dobro informirate o ovoj termalnoj prije nego je kupite ili čekajte moju detaljnu recenziju.


Kad se termalna voda upije u kožu lica nanosim jojobino ulje koje kupujem već treći put. Mislim da sam navukla kožu na njega jer kad ga ne koristim koža lica mi izgleda umorno, suho, beživotno, puder mi se nakuplja na dijelovima lica ili sam ja to umislila. Uglavnom, jojobino ulje u ampulama kupujem u Konzumu za 4.80KM za - 20 ampulica što je odprilike 200ml ulja. Na pakovanju piše da se radi o čistom jojobinom ulju koje djeluje blagotvorno na kožu lica, umanjuje pojavu bora i borica, smanjuje tamne fleke i pjegice zbog čega sam ga ja i kupila ali mi isto nije pomoglo u rješavanju tog problema, Međutim, da vidim pozitivne promjene korištenjem ovog ulja vidim, ali da me je oborilo sa nogu baš i nije ali mislim da ću ga kupiti još koji put dok ne nađem neko drugo ulje koje će zadovoljiti moje potrebe. Planiram kupiti ulje divlje ruže ali ne znam kojem brendu da se okrenem pa me slobodno savjetujte.


Kao dnevnu kremu i njegu prije nanošenja pudera koristim već spominjanu Olival ekstra hidratantnu kremu koja mi je zasad odlična i pored nje koristim onu sa spf-om koja se super pokazala za vrijeme sunčanih dana. Hidratantna je, nije previše masna i odlična je ispod pudera. Sadrži maslinovo ulje ali mi nije radila nered po licu pa je često koristim umjesto prethodno spomenute Olival kreme koju sam detaljno recenzirala ovdje.




Toliko od mene. Ukoliko imate neko pitanje slobodno ga ostavite u komentarima.

Da li ste koristili neke od ovih proizvode i kako Vam se čine???

2 komentara:

  1. Taj Neutrogenin piling je meni cista engima. Ne koristim ga vise, ali dok sam ga probavala svaki dan je drukcije reagirao. Jedan dan bi bilo sve u redu, drugi dan bi mi izazvao crvenilo i slicne stvari. Nesto jako cudno. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim micelarnu tu trenutno i nekako mi je ipak bolja Garnier...nekako sporo se trosi a OVA FKT brze bas treba vise da se natopi... A i ponekad me malko zapece... :) ostalo nnisam isprobala Jos :)

    OdgovoriIzbriši